felmész bármelyik hivatalos ktm oldalra és onnan. külön így nem fogod megtalálni, hogy karburálási táblázat, hanem benne van a kezelési könyvében a vége fele. nem árt azért egy kis idegennyelv tudás sem, mert én még magyarul nem láttam ilyet.
Helló Mindenki,
Ma 13órától én is KTM (SX 250) tulaj lettem , előtte CR-em volt.
Egy olyan bibi van hogy a srác aki elvileg szerelő, újította fel a blokkot, de a berúgó karhoz nem nem talált egy fogaskereket sehol. A motor tolással indul csak, és most keresném hogy van e ennek a fogaskeréknek valami neve, vagy megértik a bontóban ha elmagyarázom így? Előre is bocsi a tudatlanságomat, tényleg új vagyok a márkában! És köszi
hát amilyen tartományban én használom, pont most néztem 160 meg 165-es fúvókát kéne váltogatnom. nagyon meg lennék lepődve, ha emiatt az 5 századnyi eltérés miatt megragadna.
Tudom hogy van ilyen segédlet hozzá, csak állandóan karburálni kinek van kedve Most pár lovat elvesztek így, nem számít, van még mellette egy ménes . Az is komoly volt még régen, amikor karburáltam, dehogy vettem fúvókaszettet meg ilyesmit, fogtam a fúvókákat, átdugtam rajtuk egy megfelelő vastagságú rézdrótot, beforrasztottam, majfd kihúztam a drótot és annyi. Teszkó gazdaságos módszer . Persze most már azért ezt nem csinálnám.
A KTM ad a motorjához karburálási segédletet, amiben le van írva, hogy 300m magasságváltozásonként, és és 10 fokonként, mit kell állítani. Tű formája, pozíciója, alapjárati, és főfúvóka, levegőcsavar. Ha ezeket kicseréli az ember, akkor a körülményekhez képest, mindig a legideálisabb, legerősebb a vas...
Mondjuk ezt sok minden befolyásolja, ahogy észrevettem, áttétel, de még a levegő is. Ilyen dög melegben lomhább a szekér, de ha pl eső után megyek motorozni, akkor kicsit erősebb, robbanékonyabb lesz a motor, akkor könnyebben is jön kerékre, gondolom ez a karburálás miatt van. Mondjuk nem is örülnék neki annyira, ha még 5.ben is állandóan ágaskodni akarna.
Nekem jön 4ben is gázra az eleje, ha hátrébb ülök kicsit...
De van egy ismerős, akinek a CR250-e 2ben sem jön gázra, és elvileg most cserélt benne dugót..stb mindent. Ők sem tudják az erőtlenség okát...
Ez jó kérdés, igazából passz (lehet még benne volt a fojtás ). De az elmondásod alapján lehet jobb, hogy ott hagytad. Egy 25-ösnek azért illene már 1-2-ben emelnie magát, ha jól tudom egy ilyen husqvarna is van vagy 30 LE körül. Vannak itt szerelők is, majd ők elmondják a diagnózist.
Igazából a dt 80-nál olyan volt hogy ahol nyitott a power ott érezni lehetett hogy ,,na most megindul" - azután már le is tiltott.
Na ennél semmi. Erőtlen volt minden fokozatban, minden fordulaton. 1-2-3-4-ben húzattam ki amíg lehetett, és semmi. Akkor esett le hogy mások meg arról számolnak be hogy hogy lehet vele kerekezni - gondoltam akkor ezt hagyjuk is, inkább továbbállok.
Csak gondoltam kíváncsiságból megkérdezem miért lehetett ez?
Mondjuk az attól függ hanyadikba próbáltad emelgetni. Nekem 250 2T van, de nekem is csak 3. fokozatig emeli magát gázra, igaz ez enduro. A tulaj meg mondhat bármit, lehet csak álmodta azt a felújítást . Így látatlanban nehéz bármit is mondani.
Lenne egy kérdésem. Nemrég voltam kipróbálni egy Husqvarna WR 125-öst (nem WRE!). Kívülről szép és jó volt. Könnyen indult, első rúgásra beröffent. Viszont ami ez után következett az elég kiábrándító volt. Ismerősöm néhai 80-as dt-je nyomatékosabbnak és erősebbnek tűnt, ez még azzal sem ért fel. Olvastam itt ott hogy így meg úgy emelgeti az elejét, de ez nem csinált lóf@szt sem.
A tulaj elmondása szerint ősszel cseréltek dugót, hengert, hajtókart. Szerintetek mi lehet a hiba? Nem akarom megvenni, csak kíváncsi vagyok véleményetekre. Ja, azt hiszem 2001 vagy 2002-es évjáratú.
sziasztok.
ha valakit érdekel ,van egy alapméretes lc4 620 (1998) hengerem nagyon jó dugóval hézagmentes gyürükkel,gyári bontatlan hengerfejtömitéssel!
25ért adom.
asszem szlovákiában van...nem lehetett csak úgy menni,most asszem csak a KTM-es értékesítők,meg olyan körben mozgók mehettek tesztelni....
magánszemélynek,jó ha szeptemberben lehet majd ilyet tesztelni,ha lesz egyáltalán... Nálunk keleten biztos nem lesz... 3éve volt...nagyon jól meg volt csinálva,csak senkinek nem éri meg a tesztnap...legalábbis a kereskedőnek nem
Ma 13órától én is KTM (SX 250) tulaj lettem , előtte CR-em volt.
Egy olyan bibi van hogy a srác aki elvileg szerelő, újította fel a blokkot, de a berúgó karhoz nem nem talált egy fogaskereket sehol. A motor tolással indul csak, és most keresném hogy van e ennek a fogaskeréknek valami neve, vagy megértik a bontóban ha elmagyarázom így? Előre is bocsi a tudatlanságomat, tényleg új vagyok a márkában! És köszi
De van egy ismerős, akinek a CR250-e 2ben sem jön gázra, és elvileg most cserélt benne dugót..stb mindent. Ők sem tudják az erőtlenség okát...
Na ennél semmi. Erőtlen volt minden fokozatban, minden fordulaton. 1-2-3-4-ben húzattam ki amíg lehetett, és semmi. Akkor esett le hogy mások meg arról számolnak be hogy hogy lehet vele kerekezni - gondoltam akkor ezt hagyjuk is, inkább továbbállok.
Csak gondoltam kíváncsiságból megkérdezem miért lehetett ez?
Itt meg van pár 2t motorral rendelkező ember, gondoltam itt többre jutok.
Lenne egy kérdésem. Nemrég voltam kipróbálni egy Husqvarna WR 125-öst (nem WRE!). Kívülről szép és jó volt. Könnyen indult, első rúgásra beröffent. Viszont ami ez után következett az elég kiábrándító volt. Ismerősöm néhai 80-as dt-je nyomatékosabbnak és erősebbnek tűnt, ez még azzal sem ért fel. Olvastam itt ott hogy így meg úgy emelgeti az elejét, de ez nem csinált lóf@szt sem.
A tulaj elmondása szerint ősszel cseréltek dugót, hengert, hajtókart. Szerintetek mi lehet a hiba? Nem akarom megvenni, csak kíváncsi vagyok véleményetekre. Ja, azt hiszem 2001 vagy 2002-es évjáratú.
Üdv Bálint
Érdekelne a sztender, 2003-as EXC-re kompatibilis? Tudnál képeket küldeni a következő email címre: denes.magyar83@gmail.com
Üdv.
KTM légszűrő új 2900ft
KTM gyári stender nincs kikopva nem letyeg rugóval gumival!5000ft
KTM gyári rajtszámtáblák fekete és narancs szinben!2500-3000
alu betétes kézvédő felfogatószettel 7990ft
eloxált narancs vakszelep csavar 990ft
magura ásványi olaj,motul 2t és 4t olajok eladók!
ha valakit érdekel ,van egy alapméretes lc4 620 (1998) hengerem nagyon jó dugóval hézagmentes gyürükkel,gyári bontatlan hengerfejtömitéssel!
25ért adom.
Az SXC és az SMC első teleszkóp miben különbözik külsőleg?
magánszemélynek,jó ha szeptemberben lehet majd ilyet tesztelni,ha lesz egyáltalán... Nálunk keleten biztos nem lesz... 3éve volt...nagyon jól meg volt csinálva,csak senkinek nem éri meg a tesztnap...legalábbis a kereskedőnek nem