Az akkor elég faszán van megcsinálva, ha leszakadt a perfócső benne...
Közetgyapot a legjobb bele, mert az nem tud nagyon elégni, ha üveggyapotot raksz bele tekerd körbe szakaszosan alufóliával, vagy ilyen fémhálós cuccal.
Sziasztok Motoros Társak ! Lenne egy Kérdésem.. Szóval mint láthatjátok az adatlapomon is, van egy Aprilia AF1 125 Sport Pro-m . És őő az érdekelne hogy nem-e tudna valaki nekem valami Faintos Sportkipufogót intézni ? A legjobban ami tetszik az egy Jolly Moto,vagy Arrow. ( azon belül is a SPECIAL PARTS tetszik a legjobban ). Szóval ha valaki tudna nekem , akkor megköszönném ha beírna . Széles Utat,És Gumifákat .
Szevasztok !
Ma elkelt a DRZ-m.
Van egy gyári E-s kipuffogóm, egy zsír új olajszűrőm, egy zsír új NGK CR8E gyertyám, és első lámpába izzóm is ( nem gyári ). Egybe eladók a cuccok. Képeket majd csinálok holnap. Ha esetleg ha valakit érdekelnek a dolgok, msn-em az adatlapomon.
Hát majd ha kedvem lesz szétszedem, de inkább visszateszem a gyárit, igaz az is belezett, de szét kell vágnom, mert zörög a perforrált cső benne, és lehet egyuttal ki is tömöm. Csak kimondottan kipufftömőanyagot használjak, vagy van valami köztes alternatíva amit még lehet?
Nekem fazer 1000-en volt fennt de egy összekötővel bármilyen gépre jó lehet.Ha érdekel olcsóba megboltolhatjuk a dobot.A lengővilla felőli oldalon van egy kisebb karc de amúgy hibátlan.
Ha érdekel akkor írj a balu88@mailbox.hu címre(a héten már nem leszek gépközelben)vagy hívj a 30/9089573-as számon és megbeszéljük a részleteket.
Üdv!
Balu
Mielött nekiállnál a nagyflexxel:
1. A TL-ek hülyén néznek ki 1 dobbal, és szar hangjuk lesz úgy.
2. Mivel rosszabb lesz a gázáramlás, ezért rontod a teljesítményt.
Gondolj bele, h most a két 500ccm-es hengered, két 50-es csövön és két 60-as dobon keresztül tudja kitolni a gázt. Ha összeközösíted, akkor a hengereknek egy 60-as dobon keresztül kéne tolnia ki ugyan azt a mennyiséget, tehát visszafogod.
3. Ami szerinted van, az nem igazán állja meg a helyét. Akkor ha 25%-ra leszűkülne, nem is tudna rendesen kipufogni most sem. A Japók meg azért megtervezték azt rendesen.
4. Egy rendszer hossza nagyon is számít.
5. Nem viccből van összeközösítve a két henger leömlője.
6. Szóval nem érdemes babrálni...
Sziasztok,
Van egy TL1000S motorom és azon agyalok hogy átalakitom egy csövesre. Kapna az egy csőre egy teljesen nyitott csövet.
A baloldali a lánc miatt gyárilag is úgy elvan szükitve hogy gyakorlatilag sztem a jobboshoz képest csak a 25%-a gáz jön ki rajta. Mi a véleményetek lesz valami lényeges változás a motor teljesítményében?
Ez érdekes... esetleg ha régebbi, akkor tele lehet korommal-olajjal, ki kell égetni, de ez sem egyik napról a másikra megy... ha nem régi, akkor nem tudom.. a dobban a gyapot milyen állapotban van? pl az enyém kiégett, és halkabb lett
Nekem is azt kelltt volna tennem, de már mindegy, pedig most van egy RF bótódva, azon is van sportkipuf, és az egy az egyben passzolna az enyémre, de most már.... valamit kezdek vele, míg az új tulaj elviszi
Igen, aztán leesett hogy ezen nincs szalag a szegecsek alatt:S Még azokat sem lesz egyszerű lefúrni, mert valószínűleg meg fognak forogni... már csak ez hiányzott, végre vevő van, erre tessék
A karbont általában érdemes közre fogni. Szóval kintre egy szallag, és bent a végek behajlítva, és ott bele a lyukakba. Otthonról majd rakok fel képet róla...
ha jól veszem ki a szavaidból, van egy fölöslegessé vált összekötőcsöved cbr600-hoz? én pont ilyet keresek, lehet meg tudnánk egyezni..