A mai motorokat általában nem kell az út mellett szerelni.
Én egyedül a hátsó fék levegősödését tapasztaltam, ez konstukciós hiba, más gondom nem volt (másoknak se nagyon).
Tudom, egy 180 lovas Gixert is lehet kontrollálni, csak felesleges közútra és jobban feszegeted vele a határaidat.
Sztem azért az anyagminőségben, fékek és teló téren a Japók is ottvannak. Na meg a kormánylengés csillapító. Khmm...az Aprilián is elektronikus van mint a 1000RR-en?
A felnik viszont tényleg jobbak az Aprilián. Mondjuk benne is van az árában.
Csak mert az 1ik barátom most akar venni olyat.
Tapasztalatok? Valami sorozathiba?
Na ja, én is mentem már sok motorral...
Dehogy, csak tudni kell kontrolálni magad.
tarka: köszi, jól mondod.
Én még a saját tapasztalatokon túl az extra felszereltségeket és az anyagminőséget is belegondoltam "az ezért az árért megéri" szövegbe (kerekek, fékek, telók, k.l.csillapító stb.).
A használhatóság és az élvezet csak hab a tortán...
hiteles akkor lenne a kijelentésed, ha mindkettőt próbáltad volna (olasz-japán)
adatlapodból nem ez derül ki.
nekem első komolyabb motorom honda volt aztán jött a suzuki, most aprilia.
közülük ez a legújabb technika, bátran mondhatom: idáig a legkezesebb ,legszerethetőbb, legszebb és legleglegmotorozhatóbb. Amit én vezettem. Ez saját vélemény.
Az FZS-1000 szuper volt, de el kellett adnom.
Most a V2-t kellett kipróbálni, lehet, legközelebb a V4 vagy a sor3 lesz porondon.
Ízlések és pofonok, de fő a változatosság.
Utcára meg nem számít az erő és a gyorsaság, az csak a halálba vezet.
"Másfelől, én jobban megválogatnám a nőismerőseimet, hacsak nem magam tekinteném a csődörnek.." Ízlések, és pofonok nagyon különbözhetnek egymástól. A kopásról jusson eszedbe,hogy a vazelint már égen kitalálták! azért van a fórum , hogy konzílium dóntsön.
Hamá off, legyen kövér:
Az, hogy a különféle anyagok hőtágulása nem került említésre, nem jelenti, hogy nincs tudatában ennek az ember. Másfelől, én jobban megválogatnám a nőismerőseimet, hacsak nem magam tekinteném a csődörnek.. Harmadrészt pedig a hideg motor elsők közt bemelegedő alkatrésze éppen a dugattyú, tehát ha valamitől kopik, az inkább a tágulás (a kenetlenség mellett).
De jót elmélkedtünk!
"OFF" Kicsit le vagytok ragadva a hidegindításnál, meg a melegítésnél az olajnál... Nem csak a kenés a fontos, hanem az alkatrészek hőtágulása is, mert amíg hideg a motor, addig a dúgattyú úgy jár a hengerben, mint Marcsa picsájában a lófasz, még ha az illesztése csak 4 század is. Így ha hidegen meg van hajtva a motor, a hengerfal nem egyenletesen kopik és a dugattyú is kalimpál. "ON"
Óóó, a Remus a másik favoritom, nagyon tutik a dobjai.
Az Aprilia meg nagyon jó minőség viszonylag megfizethető áron...
Amennyivel profibb, annyival nem igazán drágább.
A GP dob is tuti nagyot szól, de a Suono is jó, csak az ára még brutálabb (160 lett volna egy).
Sajnos használtan nem nagyon találni, mert nem vesznek vagy utána nem akarják már eladni.
Nekem most füldugót kell keresnem, mert a túrák végére kikészülök.
Én egyedül a hátsó fék levegősödését tapasztaltam, ez konstukciós hiba, más gondom nem volt (másoknak se nagyon).
Tudom, egy 180 lovas Gixert is lehet kontrollálni, csak felesleges közútra és jobban feszegeted vele a határaidat.