Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A mai motorokat általában nem kell az út mellett szerelni.
Én egyedül a hátsó fék levegősödését tapasztaltam, ez konstukciós hiba, más gondom nem volt (másoknak se nagyon).
Tudom, egy 180 lovas Gixert is lehet kontrollálni, csak felesleges közútra és jobban feszegeted vele a határaidat.
Sztem azért az anyagminőségben, fékek és teló téren a Japók is ottvannak. Na meg a kormánylengés csillapító. Khmm...az Aprilián is elektronikus van mint a 1000RR-en?
A felnik viszont tényleg jobbak az Aprilián. Mondjuk benne is van az árában.
Igazad van tarka! Eddig csak 1 Monster-t próbáltam olaszból, de azt sem hosszú távon. KTM-et meg ki sem kellett volna tesztnapon...

A V4-esre amu kiváncsi lennék én is. De azt el kell ismerned, h veszett drágák az Apriliák.
Csak mert az 1ik barátom most akar venni olyat.
Tapasztalatok? Valami sorozathiba?
Na ja, én is mentem már sok motorral...
Dehogy, csak tudni kell kontrolálni magad.
ha egyszer lesz több pénzem és kötöttebb izületeim akkor jöhet a tuono.
ha meg nagyon sok pénzem akkor ducati és az izületek meg le vannak sz....va.
tarka: köszi, jól mondod.
Én még a saját tapasztalatokon túl az extra felszereltségeket és az anyagminőséget is belegondoltam "az ezért az árért megéri" szövegbe (kerekek, fékek, telók, k.l.csillapító stb.).
A használhatóság és az élvezet csak hab a tortán...
hiteles akkor lenne a kijelentésed, ha mindkettőt próbáltad volna (olasz-japán)
adatlapodból nem ez derül ki.

nekem első komolyabb motorom honda volt aztán jött a suzuki, most aprilia.
közülük ez a legújabb technika, bátran mondhatom: idáig a legkezesebb ,legszerethetőbb, legszebb és legleglegmotorozhatóbb. Amit én vezettem. Ez saját vélemény.
Az FZS-1000 szuper volt, de el kellett adnom.
Most a V2-t kellett kipróbálni, lehet, legközelebb a V4 vagy a sor3 lesz porondon.
Ízlések és pofonok, de fő a változatosság.
Utcára meg nem számít az erő és a gyorsaság, az csak a halálba vezet.
"Másfelől, én jobban megválogatnám a nőismerőseimet, hacsak nem magam tekinteném a csődörnek.." Ízlések, és pofonok nagyon különbözhetnek egymástól. A kopásról jusson eszedbe,hogy a vazelint már égen kitalálták! azért van a fórum , hogy konzílium dóntsön.
Hamá off, legyen kövér:
Az, hogy a különféle anyagok hőtágulása nem került említésre, nem jelenti, hogy nincs tudatában ennek az ember. Másfelől, én jobban megválogatnám a nőismerőseimet, hacsak nem magam tekinteném a csődörnek.. Harmadrészt pedig a hideg motor elsők közt bemelegedő alkatrésze éppen a dugattyú, tehát ha valamitől kopik, az inkább a tágulás (a kenetlenség mellett).
De jót elmélkedtünk!
2,3? Anniyért már motort vehetsz!
FZS1000 nem volt jó? Én meg Honda vagy Suzuki...
Tucatnak tucat, de gyorsabb meg erősebb...
"OFF" Kicsit le vagytok ragadva a hidegindításnál, meg a melegítésnél az olajnál... Nem csak a kenés a fontos, hanem az alkatrészek hőtágulása is, mert amíg hideg a motor, addig a dúgattyú úgy jár a hengerben, mint Marcsa picsájában a lófasz, még ha az illesztése csak 4 század is. Így ha hidegen meg van hajtva a motor, a hengerfal nem egyenletesen kopik és a dugattyú is kalimpál. "ON"
2.3M-ért megcsípni egy RSV/Tuono-t az most a tuti.
Amúgy előtte két Yamahám volt, de Suzuki-t nem nagyon vennénk.
Nem rossz , de tucatdolog.
Barátom TL1000R-jén a 2 alu RS3 Yoshi szólt a legszebben, amit én hallottam...
Na folyik a nyál! Valaki rakjon a fórumba egy lavórt...
Méghogy Aprilia meg minőség meg olcsóság...
Óóó, a Remus a másik favoritom, nagyon tutik a dobjai.
Az Aprilia meg nagyon jó minőség viszonylag megfizethető áron...
Amennyivel profibb, annyival nem igazán drágább.
ha a hangra gondolsz akkor a tl-nek jobban tetszett.
remus dob volt rajta és mélyebb volt.

de minden másban az rsv a favorit.
Igazad van, viszont akkor a suono-ra hajazna.
A hangjára is kiváncsi lennék...
A TL-nek vagy az RSV-nek lett jobb Nálad?
Áááá annyi pénz a holdon sincs.. Nem tett most jót semminek az euro mizéria..
na látod...ennek máshogy áll a vége.
Naja, jól is mutat, csak háromkiló körül van.
Igen,mondjuk a suono is tetszik mert valljuk be nem egy hétköznapi formáju kipufogó.. Nagyon szép,még csak jókat hallottam róla mindenütt
Szerintem olasz motorhoz olasz dob dukál, meg a Mivv profi is.
Ráadásul nem kerül többe, mint a konkurensek és E-s (bizonylattal).
A GP dob is tuti nagyot szól, de a Suono is jó, csak az ára még brutálabb (160 lett volna egy).
Sajnos használtan nem nagyon találni, mert nem vesznek vagy utána nem akarják már eladni.
Nekem most füldugót kell keresnem, mert a túrák végére kikészülök.