Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja! Pl régen az Egrus karbon dobnak szar volt a műgyantája. A barétom Tundercat-jén szétolvadt majd szétporlott a karbondob...
Dehogy! Még mindig patentíveket vesz, és azokat hegesztgeti össze...
Egrusról írtam, mert Ő még mindig garázsban nyomja... Igaz dupla garázsa van...
Én már voltam Bódis Sándor üzemében és leesett az állam a technológia és gyártáskultúra magas foka miatt. Majdnem ua. mint az Akránál, csak kevesebb a csőhajlító gép a kisebb darabszám miatt. Fékpad viszont ugyanúgy van. . .
"Biztos ugyanígy csinálja az Egrus, vagy akár a Bódis..."
Akkor vmit elnézhettem...
Egrusról beszélt...
Bódist! garázsban?....komolyan átlátod a témát az biztos.
A legnagyobb baj a felhasznált anyagokban és a csőhajlitási problémákban rejlik.
Tényleg.. Egrus hajlít már, vagy még mindig derékszögben hegeszti az összekötő csövet?
Hegesztés.. na az se kutya.. abban is van mit tanulni
Na ja...inkább a garázsban tákolják...
Nézzük, hogyan csinálja az akrapovic ....
Biztos ugyanígy csinálja az Egrus, vagy akár a Bódis..
FASZA!
Nem az volt az állítás, ki mit érez, hanem csökken-e a nyitott dobtól a nyomaték. A válaszod jól alátámasztja, miért "...felesleges e tekintetben blabla...": nem az esetleges tényszerűség (nyilván nem tény a mérési adat, ha hazugnak tekintjük az akrát) , hanem az "igazad" a fontos.
12000-es (v. inkább magas) fordulaton a (helytelenül szólva) teljesítmény számít, nem a nyomaték, hiszen ahol a két görbe találkozik, ott a nyomaték már ereszkedni szokott. Viszont mivel a nyomaték és a fordulat függvénye a teljesítmény, ezért nagyobb lesz a teljesítmény, a szerintem meg az: ha rövidebb áttételt használnék, jobban, ha hosszabbat, kevésbé, vagy nem érezném.
Átadom az utolsó szó jogát...
Szted ezt éreznéd mondjuk 4.be 12000-res fordulaton?
Új, 9.000.-
Igazából felesleges e tekintetben foglalkozni a véleményetekkel, de, hogy a márkádnál maradjunk, nézzük meg az akra + gixxer 1000 utcai legál slip-on párosítását, amihez állításuk szerint nem állítottak semmit, feltették és mértek. ITT Vajon a piros görbék alapján (a gyári állapotot tükröző kékhez képest) igazolva érzitek a véleményetek? Kevesebb lett valahol a nyomaték?
Gondolom, h még termett a dobtól benne 10-20 Nm...
Na ne röhögtess...
Jól tudod...
Én mindent tudok, nem tudtad. Kérdezz, ha valamit nem tudsz!
Honnan _tudod_ úgy?
Csak, mert én úgy tudom, h a csúcsteljesítmény esetleg nőhet, de hogy a nyomaték egy része elillan az szinte tuti.
Igen, de lehet, hogy azért, mert a gyári nem volt a legjobb állapotban. Esetleg lehett benne valami lerakodás, vagy ilyesmi
Nyitott dobtól nyomatékosabb lett?
Azé hasra ne ess tőle...
Hello! Szerintem nagyon jók az egrus dobok. Nekem az van a motoromon(ZX12) és nagyon jó a hangja is, meg a fékpadi mérés szerint is jó. Egy haweromnak tegnap vettünk egyet cbr 900rr-re, és az ő motorja sokkal nyomatékosabb lett tőle. Cbr900rr-re a sima kerek saválló dobot 35 ért gyátja le Egrus. ennyiért talán kapsz egy szarráhasznált akrát, vagy még azt se. aki nem márkabuzi, annak ajánlom az egrus dobot, mert szerintem nagyon jók
kézben... már csak szkanderelni kéne befelé
Egrus sportdob elado 2005 évjáratu Hornet 600 ra.
akit érdekel attessz22@yahoo.com