Nos le se merem írni, hogy hogyan, de megtörtént.
Szóval a lényeg, hogy amikor tettem volna vissza a hátsó kereket, nem tudtam, ugyanis összezártak a pofák, de annyira kijöttek, hogy még a gumigyűrű is kijött néhol.
Képtelenség volt visszanyomni, max ha csak az egyiket nyomtam, mert akkor a másik jött ki. De így már ki akarom cserélni a gumigyűrűt is, mivel biztos sérült, csak az a baj, hogy nem tudom szétszedni.
Azt tudom, hogy ki lehetne pumpálni, de nem tudom, mert nincs annyi hely, ki kéne venni előtte a stifteket, de HOGYAN?
Kutya, így rendelnék tőled két fékpofát, mivel a próbálgatásokba kicsit megpattogtak a régiek, azt lehet, hogy még jók, én nem vagyok szaki. Ill fékolajat, valamint ilyen kis gumigyűrűket. Az egyik kisebb.
papír, na, csak mint mondtam már, néha kicsit gyorsabban gépelek, mint kéne.
Igen, észrevettem, a széléről kb 3 óra pucolás után le is jött. Na mindegy, vettem csiszolóvásznat, a legfinomabbat, ami a boltban volt, és keréktárcsa lakkot. Ha ismét rámjön az unalom, nekiállok az első keréknek is, s befejezem a hátcsót, s lelakkozom.
Amúgy tényleg szép a gyári lakk rajta, nem sérült, de a belsejét, és a "küllőket" muszáj csiszolnom, mert arról alig jön le.
A polírmamír ( ) nem tuti jó ötlet, mert a középső része a keréknek rücsis, az az életbe nem lesz teljesen sima és festék mentes. A pereme meg egyébként is gyárilag fényes és lakkozott (nem is akármilyennel, elég sokat kibír jő és mechanikai szinten).
megmondom mért történt, g**i sok szunyog volt, rohadtul siettünk, és csak aznap ért rá haver h segítsen, így muszály volt az elsőt betenni, a hátsó már egyedül is megy, és a hátsó kerék is még a levegőben volt, + otthonra én is összeraktam egy emelőt, csak ugye ez 70 km-rel odébb volt. A csapágy természetesen porvédős, akkor remélem nem kell aggódnom miatta...
Okos ember 2Z-s vagy 2RS-s csapágyat tesz ahová csak lehet, mivel ezek porvédősek, így kicsi az esély hogy belement. Ha nyitott, akkor inkább, de mivel aluminium por, az acéllal szemben nem sok esélye van, és nem tesz kárt. Én emiatt vettem anno első emelőt, bár nem igazán van kihasználva, de néha jól jön. Amúgy egyszerűbb lett volna ha meg kérsz valakit hogy üljön a hátuljára a motornak amíg az első kerékkel matatsz.
hali!
Első kerék beszerelésekor mivel nem volt emelőm, és elég sulyos a motor, (5 percnél nem bírtam tovább tartani) szarul lett betéve a csiga, minek köszönhetően ledarálta a csigának a kettő darab fülét, ami illeszkedik a kerékbe.
1. kérdés: az alumínium vagy nemtomén milyen fémreszelék belemehetett a vadi új csapágyba? mert ha megint cserélnem kell főbe lövöm magam
2. kérdés: van e valakinek km csigája vagy ne adj Isten ahhoz tartozó ilyen szar, bár én nem szedtem szét, de valószínűleg ki lehet belőle venni a cuccot.
beszart a bluefogam, kép később...
Nos tegnap elkezdtem lepucolni a hátsó kereket, alig bírtam leszedni a régi festést, még így is maradt rajta, már azon gondolkozok, hogy polírmamírral ledörzsölöm, aztán lelakkozom, mint egy alufelnit.
Válemény?
Vagy ötlet, ami gyorsabb, egyszerűbb?
A lényag, hogy olyan színű kerekeket szeretnék, mint egy sima kocsin az alufelni.
ha 10 literes kannába csak 9,7 megy bele az jó.. kevesebbet kell fizetni ugyanannyiért:)
Nekem rosszabb volt mikor a fűnyíróba hoztam 5literes kannába, és 6,3 belement.. jó, kicsivel a vonal fölé töltöttem... legközelebb pont a vonalig tankolam akkor 6,1l ..érdekes.
Megemlítettem mondta,h a kannára nicns ráirva,h hiteles..meg annak van tágulása bla bla.. meg ő csak alkalmazott nem tud rá mit mondani..
Azóta se tankolok ott (Agip) Másik kúton meg az 5 liter az 5 liter ugyanabba a kannába:)
Sanszos hogy többe kerülne felújítani mint venni egy másik blokkot - amit meg ugye papíroztatni kell ha nem lehet átfűzni a blokkot, vagy nem tudjátok... Gépműhelyben vagy ahol csináltatjátok ajánlatot kell kérni, de nem hinném hogy olcsó lenne a javítás - az más kérdés hogy ha jól meg van csinálva elfut még egy jó darabig, amennyiben más dolog nem kopik el.
A szlovák naftát nekem is szerette a kicsike!
Nálunk van egy Avia kút, amivel hasonló fogyasztást érek el. Az is jó benzin, és olcsóbb is pár forinttal, mint a környéken bárhol.
Szétszedtük tegnap a Kedvesem kopogós ZZR 250-esét. Lóg mindkét hajtókar a főtengelyen de nagyon... Gyűrűhézag is hatalmas. Mit gondoltok érdemes ezt felújítani, vagy nézzünk másik blokkot?
hát ha lehetne én is mindíg szlovák benzint tankolnék ,letojom hogy drágább,de 5-6 dl-el kevesebb kell a ződségnek belőle
Szlovák kirándulásaink alkalmával megelégedett 5 L/100-al is
Viszont Agip benzint soha többet nem rakok bele,inkább tolom ,SZAR!
Nos le se merem írni, hogy hogyan, de megtörtént.
Szóval a lényeg, hogy amikor tettem volna vissza a hátsó kereket, nem tudtam, ugyanis összezártak a pofák, de annyira kijöttek, hogy még a gumigyűrű is kijött néhol.
Képtelenség volt visszanyomni, max ha csak az egyiket nyomtam, mert akkor a másik jött ki. De így már ki akarom cserélni a gumigyűrűt is, mivel biztos sérült, csak az a baj, hogy nem tudom szétszedni.
Azt tudom, hogy ki lehetne pumpálni, de nem tudom, mert nincs annyi hely, ki kéne venni előtte a stifteket, de HOGYAN?
Kutya, így rendelnék tőled két fékpofát, mivel a próbálgatásokba kicsit megpattogtak a régiek, azt lehet, hogy még jók, én nem vagyok szaki. Ill fékolajat, valamint ilyen kis gumigyűrűket. Az egyik kisebb.
Valakinek valami rajza, vagy valami segítség?
Igen, észrevettem, a széléről kb 3 óra pucolás után le is jött. Na mindegy, vettem csiszolóvásznat, a legfinomabbat, ami a boltban volt, és keréktárcsa lakkot. Ha ismét rámjön az unalom, nekiállok az első keréknek is, s befejezem a hátcsót, s lelakkozom.
Amúgy tényleg szép a gyári lakk rajta, nem sérült, de a belsejét, és a "küllőket" muszáj csiszolnom, mert arról alig jön le.
Első kerék beszerelésekor mivel nem volt emelőm, és elég sulyos a motor, (5 percnél nem bírtam tovább tartani) szarul lett betéve a csiga, minek köszönhetően ledarálta a csigának a kettő darab fülét, ami illeszkedik a kerékbe.
1. kérdés: az alumínium vagy nemtomén milyen fémreszelék belemehetett a vadi új csapágyba? mert ha megint cserélnem kell főbe lövöm magam
2. kérdés: van e valakinek km csigája vagy ne adj Isten ahhoz tartozó ilyen szar, bár én nem szedtem szét, de valószínűleg ki lehet belőle venni a cuccot.
beszart a bluefogam, kép később...
Nos tegnap elkezdtem lepucolni a hátsó kereket, alig bírtam leszedni a régi festést, még így is maradt rajta, már azon gondolkozok, hogy polírmamírral ledörzsölöm, aztán lelakkozom, mint egy alufelnit.
Válemény?
Vagy ötlet, ami gyorsabb, egyszerűbb?
A lényag, hogy olyan színű kerekeket szeretnék, mint egy sima kocsin az alufelni.
Nekem rosszabb volt mikor a fűnyíróba hoztam 5literes kannába, és 6,3 belement.. jó, kicsivel a vonal fölé töltöttem... legközelebb pont a vonalig tankolam akkor 6,1l ..érdekes.
Megemlítettem mondta,h a kannára nicns ráirva,h hiteles..meg annak van tágulása bla bla.. meg ő csak alkalmazott nem tud rá mit mondani..
Azóta se tankolok ott (Agip) Másik kúton meg az 5 liter az 5 liter ugyanabba a kannába:)
Végre az üzemanyag dolgot lemérte valaki. :)
Gondolkodtam már,h meg kellene mérni, de sose volt elég energiám rá.
Köszönjük..
Nálunk van egy Avia kút, amivel hasonló fogyasztást érek el. Az is jó benzin, és olcsóbb is pár forinttal, mint a környéken bárhol.
Első telóba milyen olajat használtok,és mennyi kell bele?
Üdv!
A padkáról meg úgy jövök le, ahogy az előttem haladó: ha rálövi a kuplungot, akkor én sem tökölhetek!
Személy szerint nem biztos hogy rajta tudnám tartani a kezemet pár másodpercnél tovább
Malac az állandó utasom
Szlovák kirándulásaink alkalmával megelégedett 5 L/100-al is
Viszont Agip benzint soha többet nem rakok bele,inkább tolom ,SZAR!