Nos érdekes! Köszi az infót!
Akkor ahogy megjön a festőtől, kipróbálom, és beszámolok a sikerről.
Mindenesetre nagyon kiváncsivá tettél, mert ez tényleg elég egyszerű megoldás. Azt nem mondta, hogy hány W-os ellenállást tett be?
Hali
Egy pár hete pont a fojtásról volt a szó. Nekem egy 400-om van és az is le volt fojtva, de meglett a megoldás, hála egy fórumtársnak.
A gépem tökéleten működik a 10kohm-os ellenállás beiktatásával, hiszen a 400-asnak a műszerfalban van a fojtás.
Itt a link: egy kis javítással amit a fórumtárs is közölt utólag, hogy az ellenállás egyik felét a rózsaszín vezetékre, a másik felét testre kell kötni.
shaggy)
[22957] június 3. 19:36
JA és ezzel a 183km/órás tiltás is ki van iktatva
válasz erre
shaggy)
[22956] június 3. 19:21
Tisztelt publikum megvan a megoldás, működik a moci és kipörög normálisan 15000 ig terhelésen
A következő: A gyújtáselektronika 4csatlakozós kivezetésén lévő rózsaszín vezetékre,(szemből nézve az elektronikát az a bal felső láb) ami egyébként a km óra rózsaszín kivezetése is, arra rá kell kötni egy 10kilóohm ellenállást, úgy, hogy az ellenállás másik lábát negatív kivezetésre kell kötni .
No, akkor elfogadható idő esetén 10-re a kecskeméti csapat is a fehérvári kúton lesz 6-7 fővel. Igaz, hogy ebből csak ketten leszünk MOTORRAL. A többiek csak azt hiszik..........
Nos mivel nem akarom széthajtani, így nem pörgetem, de az tény, hogy 4-esbe megy 150-et, kettőnkel, talán-talán, óra szerint, de ha feljebb váltok, picit mindíg lassul, tehát a szufla kevés benne, vagy nem jól égeti el a benzint, vagy foggalmam sincs. Mert ha az óra csalna, az is ok, de ennyit? Nagyjából valós értéket mutat.
nos ezzel kezdtem, hogy elvileg fojtott, mert belpiacos, de ezt hogy tudom megnézni? Emlékszem, ilyen "fojtást" mi is csnáltunk régi krosszon, a haveromnál, mert túl erős volt neki, s még megtanulta kezelni, a karburátorba tett valamit, amitől kevesebb benzint kapott.
Szóval nem tudom, de szerintem is mehetne gyorsabban.
Bár kutya, te is újvárosi vagy, ha gondolod mehetsz vele egy kört, s látod, érzed, hogy mit tud, bár egy 600as után... biztos jóval gyengébbnek érzed, márcsak a majdnem fele lóerő miatt.
Nem néztünk hülyének, de megakadt a szemünk a "hidegen tiltásig pörgetem" részen.
Tényleg érdekes, ha ennyire rendben van a gép, akkor miért ennyivel lassabb. Egy gyertyaképet érdemes lenne nézni rajta, és/vagy elvinni egy teljesítménypadra megmérni.
Ha egy motor az eredeti végsebességéhez képest 30-40 % -kal lassabb, ott biztos h valami bibi van, vagy gyárilag fojtott a gép.
nem szoktam tiltásig pörgetni hidegen, amikor bemelegszik, akkor szoktam odahúzni neki egy kicsit, kb 10 perc járás után, amikor leveazem a szivatóról, és akkor bizony kidob egy kis csóvát. Azért én sem vagyok hülye, nem kell annak nézni.
A szerelő azt mondta róla, amikor vittem teljes átnézésre, mindent megcsinált, s a motort is darabokra szedte, szóval azt mondta, hogy bellülről olyan mint egy új motor, nagyon jó állapotban van a motorja, csak áradozott róla. Meg hogy szerinte ő volt az első aki szétszedte a motort.
Szóval minden pöpec rajta, elvileg, és gyakorlatilag is.
wáááááááááá
Hidegen soha!soha nem pörgetjük, nem hogy tiltásik
Hidegen az olaj kenőképessége még nem érte el az optimálist, a legtöbb kopás hideg indításkor keletkezik, nem pedig használat közben
Nos mindent átnéztek, karbiszinkron, stb. Mondjuk én 110 kg vagyok, barátnőm meg 55, szal ha ketten vagyunk....
Ami inkább számomra gyanús az az, hogy ha hidegen tiltásig( ami nincs is, mert 14-ig kipörög üresbe) kb 10-15 cm lángcsóvát tol ki a kipufogó, lehet szalonnátsüni:)
Akkor ahogy megjön a festőtől, kipróbálom, és beszámolok a sikerről.
Mindenesetre nagyon kiváncsivá tettél, mert ez tényleg elég egyszerű megoldás. Azt nem mondta, hogy hány W-os ellenállást tett be?
Egy pár hete pont a fojtásról volt a szó. Nekem egy 400-om van és az is le volt fojtva, de meglett a megoldás, hála egy fórumtársnak.
A gépem tökéleten működik a 10kohm-os ellenállás beiktatásával, hiszen a 400-asnak a műszerfalban van a fojtás.
Itt a link: egy kis javítással amit a fórumtárs is közölt utólag, hogy az ellenállás egyik felét a rózsaszín vezetékre, a másik felét testre kell kötni.
shaggy)
[22957] június 3. 19:36
JA és ezzel a 183km/órás tiltás is ki van iktatva
válasz erre
shaggy)
[22956] június 3. 19:21
Tisztelt publikum megvan a megoldás, működik a moci és kipörög normálisan 15000 ig terhelésen
A következő: A gyújtáselektronika 4csatlakozós kivezetésén lévő rózsaszín vezetékre,(szemből nézve az elektronikát az a bal felső láb) ami egyébként a km óra rózsaszín kivezetése is, arra rá kell kötni egy 10kilóohm ellenállást, úgy, hogy az ellenállás másik lábát negatív kivezetésre kell kötni .
Roland! 7:45 Auchan - ÖMV
De ha kész lesz, körbefényképezem, s felteszem mindenhova...
Nekem 3 hétig volt ott,meg a múltkor az első sárvédőm 1 hétig.
Viszont patent lett a gép!
De hát mondtad, hogy nem gyorsak..., de ennyire?
Most néztem az adatlapodon a képet.Nem ez volt itt kecsón műanyagozni meg festeni?
Nagyon gyanús hogy ezt láttam a mesternél.
A belpiacos "fojtás" úgy működik, hogy nem engedi (óra szerint) 195 fölé gyorsítani a motort, a teljesítményhez semmi köze.
Szóval nem tudom, de szerintem is mehetne gyorsabban.
Bár kutya, te is újvárosi vagy, ha gondolod mehetsz vele egy kört, s látod, érzed, hogy mit tud, bár egy 600as után... biztos jóval gyengébbnek érzed, márcsak a majdnem fele lóerő miatt.
Tényleg érdekes, ha ennyire rendben van a gép, akkor miért ennyivel lassabb. Egy gyertyaképet érdemes lenne nézni rajta, és/vagy elvinni egy teljesítménypadra megmérni.
Ha egy motor az eredeti végsebességéhez képest 30-40 % -kal lassabb, ott biztos h valami bibi van, vagy gyárilag fojtott a gép.
A szerelő azt mondta róla, amikor vittem teljes átnézésre, mindent megcsinált, s a motort is darabokra szedte, szóval azt mondta, hogy bellülről olyan mint egy új motor, nagyon jó állapotban van a motorja, csak áradozott róla. Meg hogy szerinte ő volt az első aki szétszedte a motort.
Szóval minden pöpec rajta, elvileg, és gyakorlatilag is.
Hidegen soha!soha nem pörgetjük, nem hogy tiltásik
Hidegen az olaj kenőképessége még nem érte el az optimálist, a legtöbb kopás hideg indításkor keletkezik, nem pedig használat közben
Ami inkább számomra gyanús az az, hogy ha hidegen tiltásig( ami nincs is, mert 14-ig kipörög üresbe) kb 10-15 cm lángcsóvát tol ki a kipufogó, lehet szalonnátsüni:)
Ez a Várpalot - Szápár útvonal milyen, még nem jártan rajta?
Ha javasolhatom, Bakonyszentkirálynál kéne rámenni (balra) a 82 -esre és onnantól Zirc - Karodsrétig új aszfalt van. Aztán mehet az oda - vissza.