1, Stimmeljen modellkód ( 93-ig , 93-tól, 2002-től ) a váz és a motorblokk között. Nem csak a szereléssel szívatod meg magad, hanem a KPM ( most már NKH ? ) -nél is.
2, Készülj fel előre az átíratás nehézségeivel - bár ez esetben egy lelkes Kawasaki kereskedő sokat tud segíteni. ( Anno Kex is 'feketén' átütött számokkal és hasonló bajlódásokkal kezdte, végül mégis nekirugaszkodott és azt hiszem sikerült is legalizálni.)
3, Azért nézz körül előbb a Grandenál, az Ebay-en meg a használtautón. Néha 7-800 ért már egész jó, 2000 körüli/utáni 600-asokat árulnak - úgy pedig nincs már értelme egy 94-96-os, 400-ast faragni, plusz 250-300 ezerért, ha 'készen' az eladott motor árából + 300-ból vehetsz egy fiatalabbat, nagyobbat.
Pl. ez itten, ha leszámolod az építés 250-300 ezres költségét, nem hiszem hogy 450 körül ne lehetne eladni egy 99-es 400-as ZZR -t.
Megprobálom felderiteni milyen rumlival járna ha 600-ra cserélném a blokkot. ezért arra kérlek titeket ha tdtok elado blokkot karbival ram-air-es verzio 93-tól aszem akkor szoljatok nekem ill. volt igy egy forumozo talán Kex ha jol emléxem ö volt aki kicserélte a motort, ha tapasztalati dolgokkal tudnál segiteni ez jó lenne. Jövöre kilátásban lenne egy Albániai túra is nekem de oda már 600-al kéne menni ! üdv Ádám
Noh csak, hogy én is hozzáröfögjem a saját szarom most hogy meglett Elemér!
Alapvetően szerintem ez a fórum egy közösségi gyüjtőhely (éppen motorok alapján) és nem valami szakmai konzulda. Itt azonos motorú, érdeklődésű körű emberek beszélgetnek egymással, nem csak motorokról. Nem gondoltam volna, hogy itt ennyire korlátozott az igény akármilyen társalgásra nézve, azért kerültek itt más dolgok is megvitatásra, hátha valaki be akar kapcsolódni és nem csak a 100x átrágott dolgokról dumálni. Bűneimet szánom bánom és magamat 10x-es korbácsütésre itélem. OFF vége.
eddig azt láttam, hogy nem tetszésedet nyilvánítottad az OFF-ot illetően.
nem mert szólni senki? talán azért nem, mert nem mi ketten vagyunk itt, akik 'OFF'-olnak.
az hogy nem folynak bele a beszélgetésünkbe az megint egy másik dolog, én sem szoktam mindenki beszélgetésébe belefolyni, az lenne már csak az érdekes
azért ha valaki tegnap nézte a megasz.rt vagy a szombat esti táncoló talpakat, könnyeben belefolyhatott volna
Nem kritizálok, táncolni részegen szoktam leginkább, ajánlani mindenkinek, akkor írok általában valamit ha látom értelmét. Eddig lehet senki nem mert érte szólni, remélem sikerül civilizáltan megbeszélni. Nem célom hogy elhúzzatok az oldalról, én sem fogok. De Ti is jól tudjátok, hogy kettőtök beszélgetésébe ritkán folynak bele mások. tHUNderrel mivan?(ezt nem vágom hogy jön ide)
nem veszem személyes sértésnek, de &rash, ha egyszerűen nem írnak ide motoros témában, akkor mit vársz?
"ma sem történt semmi" mi van veletek? ha nem történt semmi, azért ne okoljatok már minket!
nincs kedvem blogot nyitni hófehérke mindennapjairól, sztem meg lett tárgyalva az is. ha valaki kérdez róla, szívesen válaszolok.
gondolom azért nem válaszolt senki, mert nem volt kedve 66-odszorra leírni ugyanazt. a fluxuskondenzátorról se nagyon volt kedve szerintem senkinek se dumálni!
ennyi. lehet erről is dumálni, ha találsz partnert...
Illetve jó lenne ha lehetne szerkeszteni a hozzászólásainkat, akkor nem írnám most a harmadikat , illetve privát üzenet. Hozzánk szerencsére kevés huligán jár kitöltetlen adatlappal, ekkora mocikat már nem 16éves hülye gyerekek vesznek (ezt nem tudom minek írtam, max jó vitainditónak ).
Hogy off legyek egy kicsit : Szétválogattam ma a zoknijaimat, az alábbi eredménnyel: 14pár kuka, 27(!)pár hibátlan, és két darabnak nem találtam a párját . most jönnek a pólók
Láttam olyan fórumot, ahol az OFF-ok halványabban jelentek meg, és így aki akarta, az elolvasta, aki nem, az meg nem. Mindenki eltudja dönteni úgy is, hogy mi az ami off tőle, illetve mi az amiről lehet beszélni, vagy felhívja másoknak rá a figyelmet. Többször láttam már, hogy valaki kérdezett, motorozással kapcsolatos dolgot, és senki nem válaszolta meg, de az offolás az ment... Vajon ő is jó fórumozásnak tartotta azt ami itt megy? főleg ha még csak nem is gyakran jár ide, nem is fog! Illetve a lényeges dolgok elvesznek a sok gaz között, este feljövök megnézni mi történt, elolvasok két oldalt, na ma sem történt semmi érdemi. Annyira engem személyesen nem zavar, de szívesebben olvasgatok olyant amiből esetleg tanulhatok, vagy érdekel. duB, Jakuza ezt remélem nem veszitek személyes sértésnek !
Amúgy meg mesélhetnétek a olyant is hogy mi történt például motorozás közben, meg mondjuk mit kellett csinálni, szerelni a motoron, ha jól emléxem nem azért lett hófehérke, mert annyira le akartad festetni
Illetve még talán emlékeztek a ram-air rendszerről ejtett beszélgetésre, melyik cső hova megy!? Amikor próbáltam belefolyni, el lett bagatellizálva, fluxuskondenzátor, satöbbi- innen kezdve ez most off volt vagy előrébb jutottunk vele
ha feljöttök ide motoros dolgokat olvasni, de senki nem ír be motoros dolgokat - lsd. tegnap este -, akkor
itt állna a fórum és ugyanúgy nem olvasnátok motoros dolgokat.
minden külön márkához kellene egy OFF topik? ? ? lessétek csak meg a Z750/1000-et vagy CBR-t... nem hiszem, hogy arról kellene szólni a fórumozásnak, hogy csak motoros témákat nyomatunk ide. ez egy közösség...
1et értek veletek ha feljövök topicot olvasni akkor nyilván a motorozás miatt teszem, és nem egyéb dolgokat szeretnék 4 oldalon át olvasni, és bezárni a böngészöt hogy ma se volt semmi érdemleges, de hát ez egy fórum szólásszabadság van ! :) have a nice day
Ez tényleg nem rossz ötlet, vki szólhatna a modiknak - és az OFF akkor mehetne abba, ami szigorúan motoros, az meg maradna itt. ( Mint a "túra-mtoros" és a "túra-motoros csevegő". )
Nem fáztam, sokkal több gondom volt a román ci..nyokkal az 52-esen akik jöttek szembe velem rendszeresen a sávomban nem félnek, hogy bedobom a 260 kilót a gördobozba? Amúgy jó is volt ez a 270km legalább összeszoktam vele. Egy álom a gép.
2, Készülj fel előre az átíratás nehézségeivel - bár ez esetben egy lelkes Kawasaki kereskedő sokat tud segíteni. ( Anno Kex is 'feketén' átütött számokkal és hasonló bajlódásokkal kezdte, végül mégis nekirugaszkodott és azt hiszem sikerült is legalizálni.)
3, Azért nézz körül előbb a Grandenál, az Ebay-en meg a használtautón. Néha 7-800 ért már egész jó, 2000 körüli/utáni 600-asokat árulnak - úgy pedig nincs már értelme egy 94-96-os, 400-ast faragni, plusz 250-300 ezerért, ha 'készen' az eladott motor árából + 300-ból vehetsz egy fiatalabbat, nagyobbat.
Pl. ez itten, ha leszámolod az építés 250-300 ezres költségét, nem hiszem hogy 450 körül ne lehetne eladni egy 99-es 400-as ZZR -t.