sziasztok
tudom,hogy nem ide tartozik,de nem találtam megfelelö rovatot.
az után érdeklödnék milyen motor a Kawasaki GPZ 900-as motor?vennék egyet és érdekelne milyen,érdemes-e venni?
köszönöm
De a helyedben vigyáznék vele: a Tiéd már a 93-tól ZiZi. Annak a tengelyét, és az erejét a 600-as 16 (!) fogas első kerekéhez tervezték. Egy 2 foggal kisebb lánckerék, az komoly szögelfordulást, és megváltozott terhelést jelent a bordástengelynek, csapágyának, és szimmeringjének.
Javaslom helyette inkább elöl egy foggal kisebbre (15 ös) és ha az nem elég, akkor hátra 2-4 foggal nagyobbat ( 50-52 ) felrakni !
Ha pedig ez sem segít a 150 kiló feletti utas+csomag tömegnél ( NEM FOG, nekem sem segített ) akkor marad a jól bevált recept
1, 600-as blokk, olcsón, de nem egyszerűen - blokkcsere
2, használtautóponthu - gyorsan, de drágábban elcserélni egy 93-tól, 600-asra a mocit kompletten ( ha van egy kis dugipénz, akkor 2001-től ZiZire: a fekete vázas 2002 és az utáni gépek állítólag keményebben mennek mint egy SUZUKI GSX - F 750 ! )
Üdv. neked is mihamarabbi gyógyulást, 170 egy blokkcseréért ? az felújitva lehet annyi? amugy én 84 kilo vagyok csajom +60 meg lehet elörre kéne nekem kissebb láckerék mert nem a gyári vant fent. Kutya ha képben leszel kiderithetnéd nekem elörre a 14fogas lánckerék árát ( már ráér tavaszig) . télre kéne egy kvad thermoflashel :) üdv mindenkinek. csáó
Végre (ideiglenesen) szabadlábon - bár a motorozásban - és a bukó felvételében - még aggatnak a nyakamból kiálló lőcsök, de azért jó itthon.
Még jó hogy a Lexxon az permetezőnek vizsgázott: arra legalább nem muszáj bukót húznom...
250es a blokk, amire te gondolsz. 170ért láttam 400as blokkot, de az beépítve lett volna annyi, amúgy mondták hogy az sok érte. 400as korongos! Sugo-motor csinál 400-ból 600at, náluk kérdezősködj, és igen, karbicsere, mintha kipufogót is említettek volna, plusz volt akinek nem nagyon akart menni, az elektronika miatt... Nem tudom hány kiló vagy, én viszonylag pici(66kg), és utassal is vígan elröfögök, előzgetek, sőt 6.ban mentem már 30al is vele, és még engedhettem volna lejjebb a fordulatszámot, nem kellett visszakapcsolni, gyorsított onnan is
Remélem Kutya mihamarabb visszajön, és oszthatja az észt nekünk
elöször is jobbulást Kutyának ! és olvasgattam as forumot at irtátok hogy nem korongos a 400-as szelepállitása? amugy én is gondolkozom egy 600 blokkon mert a 4kilos 2 személyel már kevéske. szoval arra a 70-ezres blokkra szerintem még kell költeni rendessen, kb mibe fájhat? mert cseréled a blokkot akkor kell a karbit és a kiput is cserélni? kilométer órát? aki kompetens az kérem jelezze. Üdv Ádám
Barátnőt ne bántsd, elég lesz neki a lelkiismeret furdalás. Ha cseréled, attól neked nem lesz jobb
Amúgy részvétem . Bontókban érdeklődj körbe először ott olcsóbban kaphatsz, ha jól olvastam 70ér van blokk- azt lehet meg kellene játszani, még ha kell is rá költeni...
Mások számára a tanulság: ha valami bibi van, indíthatatlanná tenni a gépet! Akkumulátor kiszerelés, biztosítékok kikapkodása, erdőben elásása, kulcs elrejtése...
Húúú ez aztán a sok infó. De már vége a dalnak. Jött a barátnőm látta, hogy össze van rakva a moci azt hitte műkxik. gondolta beindítja. Ekkor volt a nagy bumm. Mind a 8 szelepvezérlő himba 2-é törve. Szal most keres: vagy 8 himba vagy hengerfej vagy komplett blokk. Árakat már kérdeztem himba: 10.500/db , hengerfej 200.000/db blokk egy baráttól 70.000. HITEL FOLYAMATBAN. :(((((
gyerekek! a rohadt építkezés miatt el kell adjam a kék villámot. 95ös 1100as, 64ekm, vannak szépséghibái-a liba nejem eldőlt vele a rutinpályám- de egyben van, a motorja bika. dyno jet, muzzy. fölraktam erre-arra, pl képesmotor, aki t érdekel 550ért keressen
Ha mán szétszedted vakon a motort...akkor..először is nyugodj meg
másodszor..nem lehet rosszul összerakni mindenhol jelölések vannak...a főtengelyen,vez tengely keréken a lánc tök mindegy hogy van.keress vonalat pontot illetve robbantottrajzot.Nem lehet elrontani
A kawa szelepelése korongos,vagy sima himbás?Ha korongos akkor szerelő,ha nem akkor hézagmérő,kipuf,szív oszt gyi remélem jó alaposan összezavartalak
Mérget ne vegyél rá, talán van annyi rés ott, hogy ha egy-két foggal elállitod a vezérlést, akkor nem teszi tönkre, ehhez sajnos nem értek még eléggé, de nem játék. Motorszerelésben kérdezd meg Basi-t, vagy K.Istvánt tudnám ajánlani a Suzuki Bandit fórumban, remélem nem haragszik meg ha Kawával zaklatjuk
Szelepek, szelepülék köszörülése, hézagolás(nem kell új hézagolólapka, mivel az eredetiből kell lejebb köszörülni, mivel a köszörülés miatt közelebb kerül), hengerfej sikolás, szelepszárszimeringek cseréje, hengerfejtömités, szelepfedéltömités. Ha kell szelepet cserélni akkor vagy rendelsz újat, vagy bontó fele, harmadannyiér, szimeringet a hengerfejes sztem eltudja intézni. 50körül számolj, de inkább több.
De ha az teccik, akkor a Gpz 750/11oo UT-t, 750R-et, vagy az 1000Rx-et is nézd meg: hasonlóan jó vasak, nem sokkal drágábban.
Nekem 750Ut, Rammstein-nek 11ooUt volt - szerintem egyikünk sem tudná túlzottan szidni, sőt...
A 75o blokkját még ma is használják a Zr7-ben, visszafojtva.
Hátha vallamallikőtökre jóú..
tudom,hogy nem ide tartozik,de nem találtam megfelelö rovatot.
az után érdeklödnék milyen motor a Kawasaki GPZ 900-as motor?vennék egyet és érdekelne milyen,érdemes-e venni?
köszönöm
Légy üdvözölve bácsi végre újra itt....1 hét lemaradásban van úgyhogy szedje össze magát
El kell menni Macskalyuk, és társai túrára. Kell majd annyit csörlőzni, hogy kiizzadsz vékony ruciban is...
8.390.- és 8.826.- ( eleje és hátulja ) Mindegyikből tudok 30% ot adni így : 2x8.390.- + 8.826.- , így összesen: 25.606.- helyett - 17.925.-
Német, Bendix gyártmány.
( "...NoNém, keletnémet. Nagyképernyős... kéne venni , nem? Nem... " )
De a helyedben vigyáznék vele: a Tiéd már a 93-tól ZiZi. Annak a tengelyét, és az erejét a 600-as 16 (!) fogas első kerekéhez tervezték. Egy 2 foggal kisebb lánckerék, az komoly szögelfordulást, és megváltozott terhelést jelent a bordástengelynek, csapágyának, és szimmeringjének.
Javaslom helyette inkább elöl egy foggal kisebbre (15 ös) és ha az nem elég, akkor hátra 2-4 foggal nagyobbat ( 50-52 ) felrakni !
Ha pedig ez sem segít a 150 kiló feletti utas+csomag tömegnél ( NEM FOG, nekem sem segített ) akkor marad a jól bevált recept
1, 600-as blokk, olcsón, de nem egyszerűen - blokkcsere
2, használtautóponthu - gyorsan, de drágábban elcserélni egy 93-tól, 600-asra a mocit kompletten ( ha van egy kis dugipénz, akkor 2001-től ZiZire: a fekete vázas 2002 és az utáni gépek állítólag keményebben mennek mint egy SUZUKI GSX - F 750 ! )
Azért óvatosan, mégis csak jobb szabadlábon.
Végre (ideiglenesen) szabadlábon - bár a motorozásban - és a bukó felvételében - még aggatnak a nyakamból kiálló lőcsök, de azért jó itthon.
Még jó hogy a Lexxon az permetezőnek vizsgázott: arra legalább nem muszáj bukót húznom...
Remélem Kutya mihamarabb visszajön, és oszthatja az észt nekünk
elöször is jobbulást Kutyának ! és olvasgattam as forumot at irtátok hogy nem korongos a 400-as szelepállitása? amugy én is gondolkozom egy 600 blokkon mert a 4kilos 2 személyel már kevéske. szoval arra a 70-ezres blokkra szerintem még kell költeni rendessen, kb mibe fájhat? mert cseréled a blokkot akkor kell a karbit és a kiput is cserélni? kilométer órát? aki kompetens az kérem jelezze. Üdv Ádám
Amúgy részvétem . Bontókban érdeklődj körbe először ott olcsóbban kaphatsz, ha jól olvastam 70ér van blokk- azt lehet meg kellene játszani, még ha kell is rá költeni...
Mások számára a tanulság: ha valami bibi van, indíthatatlanná tenni a gépet! Akkumulátor kiszerelés, biztosítékok kikapkodása, erdőben elásása, kulcs elrejtése...
másodszor..nem lehet rosszul összerakni mindenhol jelölések vannak...a főtengelyen,vez tengely keréken a lánc tök mindegy hogy van.keress vonalat pontot illetve robbantottrajzot.Nem lehet elrontani
A kawa szelepelése korongos,vagy sima himbás?Ha korongos akkor szerelő,ha nem akkor hézagmérő,kipuf,szív oszt gyi remélem jó alaposan összezavartalak