Vadállat . Én pont emiatt nem merek belenyúlni egy ilyen gépbe. Ha a dugattyú összefejel a szeleppel, akkor azt meghajtogatja, új szelep: szívó kb. 6-8.000, kipufogó ~10.000. Bontottan természetesen van olcsóbban, de meg kell nézni mit vesz az ember, ne legyen meggörbülve, illetve ne legyen kihegyesedve. Mindenképpen hengerfejesre bíznám annak a felújítását.
Szasztok Evribodri!
Kinek volt már problémája szelepekkel(nagy/kicsi a hézag stb)
Lehet kapni szelepet és hol vagy milyen formátumban szokták azt javítani?
Szép napot!
Sajnálom hogy nem tudtam segiteni Szerintem is jó ötlet lenne elvinni egy szerelőhőz ha már elállitotad a szelep vezérlést Sokba kerülhet a szelep ill a többi alkatrész többe mint amit a szerelő elkérne hidd el. Jó szorakozást a géphez
kössz a tippet de nekem sajna nem rángat meg nem is akar menni. Vagyishát 4ezerig fél gázon megyeget aztán semmi. Csak szívatóval hajlandó utána gyorsulni. különben ha ráhúzom nyél gázra nem csinál semmit csak szép lassan megy fel a fordulatszámérő. De azóta sikerült elállítanom a vezérmű tengelyt mert szétkaptam és egy picit rosszul raktam össze. előbb vernek a szelepek mint kellene. majd erőt kell gyűjteni és újra szét kell kapnom. azt nem tudom hogy hogyan lehet megnézni a dugattyúk helyzetét. Nem vagyok egy nagy motorszaki, lehet hogy inkább szerelőre bízom. Meg kaptam olyan infót is, lehet hogy elállítódtak a szelephézagok és attól sz@rakodik. nem tudom eldönteni, hogy álljak neki én vagy inkább bízzam szerelőre.
Hali. Igen neked irtam . Nekem egy 400 on jelentkezett a következő . 5-6 ig ment mint egy simson . 6-7 között rángatott, ugrált, megtorpant . 7 fölött meg ugyment mikor átküzdötte magát a rángatáson mint akit se@@berugtak.
Egyszerű volt az ok. Kiszáradt a szivacsszürő. Nekem azért tartott sokáig rájönni mert igy vettem a gépet. Az elöző sport kipufit tett rá de a szivó szürőt nem hangolta össze vele. Na szóval egy geotextilt tettem rá és láss csodát megjavult a gép . Na és utána beolajoztam a szürőt mert ezen kell és minden jó lett. Ű
Nem biztos hogy ez a te bajod is de próba és ingyen van
Sză! Meg van már mi a baja a vasadnak? Nekem is volt hasonló problémám. Az enyém 5-6 között rángatott fölötte ment. Bár más a motor. Rájöttem mi volt a baj elég egyszerű igy utolag.
Kutyabácsi összetűzésbe került a helyi indián őslakosokkal néhány nyílvessző a nyakában maradt
Komolyra fordítva......azon keresztül vizsgálódnak a doktorok a hideg kirázott amikor megláttam
Én is halottam ilyent, de mintha ez csak az újonnan vásárolt vasakra igaz, akkor raknak bele fojtást. régen egyszerű volt, most már igen körülményes. Az igazolásról nekem az rémlik amit lejjebb leírtam, 4000ftért kiállítanak egy igazolást hogy a 400as motor helyett lehessen vizsgáztatni 600as blokkal, mivel ugyan az a váz.
Megyünk Bécsbe vmelyik 7végén?
Kinek volt már problémája szelepekkel(nagy/kicsi a hézag stb)
Lehet kapni szelepet és hol vagy milyen formátumban szokták azt javítani?
Szép napot!
Egyszerű volt az ok. Kiszáradt a szivacsszürő. Nekem azért tartott sokáig rájönni mert igy vettem a gépet. Az elöző sport kipufit tett rá de a szivó szürőt nem hangolta össze vele. Na szóval egy geotextilt tettem rá és láss csodát megjavult a gép . Na és utána beolajoztam a szürőt mert ezen kell és minden jó lett. Ű
Nem biztos hogy ez a te bajod is de próba és ingyen van
Komolyra fordítva......azon keresztül vizsgálódnak a doktorok a hideg kirázott amikor megláttam
Esteleg így készül a Robokuty.
Kutyának jobbulást kívánok, neked (nektek) pedig széles utat.
M6-os, 6-os?
Pedig jo ido volt . Tobbiek leraktak mar a mocikat ?
Voltunk kb 250-300 sztem.
Es ime amit kihagytatok, az uj bort .