Asszem duB irta le nekem egyszer, hogyha kérsz hivatalos márkaszervízbe folytást bele, meg igazolást, akkor le lehet vizsgáztatni a-kor-ra. De nekem nem volt erre szükségem úgyhogy komolyabban nem is foglalkoztam vele.
Ha nem volt hangja, akkor remélhetőleg nincs nagy baja, nézetnék egy kompressziót első körben, ill kukkantson rá egy szerelő. Lehet csak nekem a mániám a szerelő, de mégiscsak észrevesz/tud olyan dolgokat, amit mi nem.
duB! tegnap estefelé kerestelek.. ..vagy ki volt kapcsolva a telefonod, vagy megváltozott a számod és nem szóltál, de akkor a devla adja rád az utolsó kabátot.. ..offline palackpostát is dobtam még valamikor..
szóval híjjá.. (nem karate )
tsók
Körbenéznék karburátor téren, főleg ha mindez nem hirtelen történt. Kitisztítani a légszűrőt, Karbit, és utána nézegetni a komolyabb dolgokat. Nekem is volt dugulás a karbiban, valami szutyok lerakódott a benzinből, és emiatt nem ment ahogy illett volna.
Gabens! Nem tudod már levizsgáztatni Akorl-ra, régen ez ment, most már nem. Amire gondolsz vizsgáztatás alatt, az a 400as helyett 600blokk, azt lehet elintézni, erről volt szó régebben.
sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni. Egy picit haldoklik a vasam. Az a tünet, hogy épp csak halad. Nyél gázon nem intéz semmit. Mintha elfogyna az ereje. Lassan pörög fel és 5-6 ezres körüli fordulatszámon megáll. Nem hajlandó jobban felpörögni. Mi lehet az oka? Már kérdeztem jópár embertől de mindegyik mást mondott. Én rögtön a gyújtótrafóra meg a gyertyákra tippeltem. Vettem 2 vadi új gyertyát, de nem csinált semmit. A trafóra azt mondták, hogy az vagy működik vagy nem. Lehetne a gyűrű is? Mondjuk kikopott és elszökik a kompresszióm? Segítsetek légyszi.
Hali
Sajna az én 400-as om is eladó és ha jól tudom le lehet vizsgáztatni, hogy A korlátozottal vezethesd. Előrébb a fórumba megtalálod hogy hogyan. Most téli áron 450 e HUF kicsit drágább mint a 250-es, de megéri a különbséget az erő veled lesz . Ha érdekel elérhetőségek az adatlapomon.
SuperMotard
15év, 64ezer km hát az már nem új darab, én 8évesen 15ezerrel vettem, és eddig csak a szokásos dolgokat cseréltem rajt. Nemtudom neked mennyit ér meg, én ha most kellene vennem most is a jobb állapotút venném.
Én is 2évre terveztem Ak miatt, de valahogy nem tudtam váltani leginkább a fenntartási költség miatt: Teljadó: 4000Ft, biztosítás: 6500Ft/év //Wabard 3.468 Ft hmm
RamAir, ZizZeR öröm vezetni is, én városban nem szeretek vele közlekedni, általában 250kmeket fut, ritkábban a nagy tesókkal Hringre, Tátrába, Adriára,...
zzr250: 40 hp, 22 Nm, dryw:148 kg, 0-100 km/h: 5.75s
zzr400: 53 hp, 37 Nm, 197 kg, 5.2s?
zzr600: 98 hp, 61 Nm, 195 kg
Teljesítménye épp' elég, általában 20lovat haszálok, nyomatéka lehetne több, mert a plusz súlyt megérzi: ringen az 1kilót is, bár nem is olyan rég a Tátrába felkergettem kutyát azon a szerpentinen, igaz ő 2személlyel, de 600assal ment. Jobbulást kutya!
Kétségtelen, hogy a 400-ason az "Az erő Veled van." , de csatlakoznék a véleményhez én is, mert a Tátra-túrán úgy jött a kis Zizi, hogy öröm volt nézni. Nem kellett miatta lassítani, rá várni, egyszer sem.
Lehet, hogy mi voltunk (600/400) a puhányok
Bár ez itt nem a reklám helye, de az én 250 -esem is eladósorba került, ha érdekel további infók e-mailben, hogy ne zavarjuk a többi fórumozót.
És most némi promó a kis ZZR -nek (bár minden szentnek maga fele hajlik a keze): Én két évig használtam az enyémet (valószínüleg ez nem is változott volna, ha nem jön egy alkalmi vétel) és szerintem kicsit igazságtalanul nézik le. A kis sorkettes kiváló, tartós motor, élvezetesen lehet vele közlekedni, nagyon olcsó a fenntartása. És szerintem szééép! Valamint emlékeztetnék mindenkit aki úgy gondolja, csak városba való, ne feledkezzen meg arról, hogy egy ilyen gép és pilótája hibátlanul végigcsinálta velünk a Tátra túrát, pedig volt autó út, autópálya, szerpentin, és a tempó sem volt általában tötymörgős.
Bocsi, ha sok volt a rizsa, de hát elragadott a hév. (nem, nem az a HÉV )
Meg kérdezz be a motorszerelésbe, ott hozzáértők is vannak
szóval híjjá.. (nem karate )
tsók
Gabens! Nem tudod már levizsgáztatni Akorl-ra, régen ez ment, most már nem. Amire gondolsz vizsgáztatás alatt, az a 400as helyett 600blokk, azt lehet elintézni, erről volt szó régebben.
Amúgy nekem 25kw-os a mocim
Sajna az én 400-as om is eladó és ha jól tudom le lehet vizsgáztatni, hogy A korlátozottal vezethesd. Előrébb a fórumba megtalálod hogy hogyan. Most téli áron 450 e HUF kicsit drágább mint a 250-es, de megéri a különbséget az erő veled lesz . Ha érdekel elérhetőségek az adatlapomon.
15év, 64ezer km hát az már nem új darab, én 8évesen 15ezerrel vettem, és eddig csak a szokásos dolgokat cseréltem rajt. Nemtudom neked mennyit ér meg, én ha most kellene vennem most is a jobb állapotút venném.
Én is 2évre terveztem Ak miatt, de valahogy nem tudtam váltani leginkább a fenntartási költség miatt: Teljadó: 4000Ft, biztosítás: 6500Ft/év //Wabard 3.468 Ft hmm
RamAir, ZizZeR öröm vezetni is, én városban nem szeretek vele közlekedni, általában 250kmeket fut, ritkábban a nagy tesókkal Hringre, Tátrába, Adriára,...
zzr250: 40 hp, 22 Nm, dryw:148 kg, 0-100 km/h: 5.75s
zzr400: 53 hp, 37 Nm, 197 kg, 5.2s?
zzr600: 98 hp, 61 Nm, 195 kg
Teljesítménye épp' elég, általában 20lovat haszálok, nyomatéka lehetne több, mert a plusz súlyt megérzi: ringen az 1kilót is, bár nem is olyan rég a Tátrába felkergettem kutyát azon a szerpentinen, igaz ő 2személlyel, de 600assal ment. Jobbulást kutya!
http://www.manualz.info/Manual...
http:/
/www.manualz.info/Manual...
Szép napot mindenkinek!
Lehet, hogy mi voltunk (600/400) a puhányok
És most némi promó a kis ZZR -nek (bár minden szentnek maga fele hajlik a keze): Én két évig használtam az enyémet (valószínüleg ez nem is változott volna, ha nem jön egy alkalmi vétel) és szerintem kicsit igazságtalanul nézik le. A kis sorkettes kiváló, tartós motor, élvezetesen lehet vele közlekedni, nagyon olcsó a fenntartása. És szerintem szééép! Valamint emlékeztetnék mindenkit aki úgy gondolja, csak városba való, ne feledkezzen meg arról, hogy egy ilyen gép és pilótája hibátlanul végigcsinálta velünk a Tátra túrát, pedig volt autó út, autópálya, szerpentin, és a tempó sem volt általában tötymörgős.
Bocsi, ha sok volt a rizsa, de hát elragadott a hév. (nem, nem az a HÉV )
Mit fogunk mi ezért kapni
350-ért egy 400-as?