Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Asszem duB irta le nekem egyszer, hogyha kérsz hivatalos márkaszervízbe folytást bele, meg igazolást, akkor le lehet vizsgáztatni a-kor-ra. De nekem nem volt erre szükségem úgyhogy komolyabban nem is foglalkoztam vele.
köszi a tippet. megcsináltam.
Egy tipp még: adatlap, képpel-- segítőkészebbek az emberek ha lehet valamit tudni rólad
Meg kérdezz be a motorszerelésbe, ott hozzáértők is vannak
rendben, köszi
Ha nem volt hangja, akkor remélhetőleg nincs nagy baja, nézetnék egy kompressziót első körben, ill kukkantson rá egy szerelő. Lehet csak nekem a mániám a szerelő, de mégiscsak észrevesz/tud olyan dolgokat, amit mi nem.
duB! tegnap estefelé kerestelek.. ..vagy ki volt kapcsolva a telefonod, vagy megváltozott a számod és nem szóltál, de akkor a devla adja rád az utolsó kabátot.. ..offline palackpostát is dobtam még valamikor..
szóval híjjá.. (nem karate )
tsók
kösz a tanácsot de sajnos az már megvolt. És a tünet hirtelen jött. menet közben. mit tudsz erre mondani?
Körbenéznék karburátor téren, főleg ha mindez nem hirtelen történt. Kitisztítani a légszűrőt, Karbit, és utána nézegetni a komolyabb dolgokat. Nekem is volt dugulás a karbiban, valami szutyok lerakódott a benzinből, és emiatt nem ment ahogy illett volna.

Gabens! Nem tudod már levizsgáztatni Akorl-ra, régen ez ment, most már nem. Amire gondolsz vizsgáztatás alatt, az a 400as helyett 600blokk, azt lehet elintézni, erről volt szó régebben.

Amúgy nekem 25kw-os a mocim
azt elfeledtem, hogy 250es
sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni. Egy picit haldoklik a vasam. Az a tünet, hogy épp csak halad. Nyél gázon nem intéz semmit. Mintha elfogyna az ereje. Lassan pörög fel és 5-6 ezres körüli fordulatszámon megáll. Nem hajlandó jobban felpörögni. Mi lehet az oka? Már kérdeztem jópár embertől de mindegyik mást mondott. Én rögtön a gyújtótrafóra meg a gyertyákra tippeltem. Vettem 2 vadi új gyertyát, de nem csinált semmit. A trafóra azt mondták, hogy az vagy működik vagy nem. Lehetne a gyűrű is? Mondjuk kikopott és elszökik a kompresszióm? Segítsetek légyszi.
Hali
Sajna az én 400-as om is eladó és ha jól tudom le lehet vizsgáztatni, hogy A korlátozottal vezethesd. Előrébb a fórumba megtalálod hogy hogyan. Most téli áron 450 e HUF kicsit drágább mint a 250-es, de megéri a különbséget az erő veled lesz . Ha érdekel elérhetőségek az adatlapomon.
Dub! Van szifon!
SuperMotard
15év, 64ezer km hát az már nem új darab, én 8évesen 15ezerrel vettem, és eddig csak a szokásos dolgokat cseréltem rajt. Nemtudom neked mennyit ér meg, én ha most kellene vennem most is a jobb állapotút venném.
Én is 2évre terveztem Ak miatt, de valahogy nem tudtam váltani leginkább a fenntartási költség miatt: Teljadó: 4000Ft, biztosítás: 6500Ft/év //Wabard 3.468 Ft hmm

RamAir, ZizZeR öröm vezetni is, én városban nem szeretek vele közlekedni, általában 250kmeket fut, ritkábban a nagy tesókkal Hringre, Tátrába, Adriára,...
zzr250: 40 hp, 22 Nm, dryw:148 kg, 0-100 km/h: 5.75s
zzr400: 53 hp, 37 Nm, 197 kg, 5.2s?
zzr600: 98 hp, 61 Nm, 195 kg
Teljesítménye épp' elég, általában 20lovat haszálok, nyomatéka lehetne több, mert a plusz súlyt megérzi: ringen az 1kilót is, bár nem is olyan rég a Tátrába felkergettem kutyát azon a szerpentinen, igaz ő 2személlyel, de 600assal ment. Jobbulást kutya!
Sziasztok hátha valai szeretne olvasgatni! Egy haverom találta!

http://www.manualz.info/Manual...

http:/
/www.manualz.info/Manual...


Szép napot mindenkinek!
Kétségtelen, hogy a 400-ason az "Az erő Veled van." , de csatlakoznék a véleményhez én is, mert a Tátra-túrán úgy jött a kis Zizi, hogy öröm volt nézni. Nem kellett miatta lassítani, rá várni, egyszer sem.
Lehet, hogy mi voltunk (600/400) a puhányok
mi van pöcsfejek? (az érintettek tudják kinek szól)
Bár ez itt nem a reklám helye, de az én 250 -esem is eladósorba került, ha érdekel további infók e-mailben, hogy ne zavarjuk a többi fórumozót.
És most némi promó a kis ZZR -nek (bár minden szentnek maga fele hajlik a keze): Én két évig használtam az enyémet (valószínüleg ez nem is változott volna, ha nem jön egy alkalmi vétel) és szerintem kicsit igazságtalanul nézik le. A kis sorkettes kiváló, tartós motor, élvezetesen lehet vele közlekedni, nagyon olcsó a fenntartása. És szerintem szééép! Valamint emlékeztetnék mindenkit aki úgy gondolja, csak városba való, ne feledkezzen meg arról, hogy egy ilyen gép és pilótája hibátlanul végigcsinálta velünk a Tátra túrát, pedig volt autó út, autópálya, szerpentin, és a tempó sem volt általában tötymörgős.
Bocsi, ha sok volt a rizsa, de hát elragadott a hév. (nem, nem az a HÉV )
Na, a Kutya fáját , hát ez a hajoljon előre, köhögjön biztos nem hiányzott neki.
Mit fogunk mi ezért kapni
Esetleg a könyvecske amiből scaneltél nincs meg teljes formában érdekelne nagyon!
ja és 350 rpm nél
Letenném, de nem várok még 2 évet arra:D
Inkább tedd le a különbözetit, ha már megvan a 2 éves gyakorlat. A 250es pillanat alatt kinövöd nem fog sokáig örömet okozni.
A.korl jogsira kell a 250-es
350-ért egy 400-as?
Remélem ma sikerül elpasszolni a gépsárkányt még ilyen leharcolt állapotban is.