Hogy értsd: kemény a gumi, pl. a 6ezret elfutó Supermaxx, vagy az 5ezres Avon SP hez képest.
De Avon ST és társai túrasport gumákhoz képest egyáltalán nem kemény, sőt. Nincsen vele baj ( láttad az új, még be sem koptatott gumin dőlésszögeket ? ) ha nem pályázni kell, akkor tökéletes (nekem).
Jó a Kenda. Valamivel keményebb (és ezzel együtt valamivel tartósabb is valószínűleg) mint az eddigi abroncsok - de az eredeti D205 is kimondottan 10EKM+ -os túra gumi, így érthető a keménysége. Valószínüleg pályázáshoz le kell majd engedni 2,0-2,1 környékére hogy ott is jól fogjon.
Nekem tetszik h magasabb ( kb 1 centi ) mint a gyári, és ha nem csont ledöntött motornál adsz teligázt-telifordulaton, akkor a keménysége sem zavaró.
Utcára elmotorozni tökéletes, és nagyon megéri az árát: házhoz szállítva, felszerelve se került 15-be.
A gyűrű az alsó negyednél van most (korábban az első harmadnál volt). Holnap majd beszámolok részletesebben az eredményről. Jut eszembe, v.kinek van kedve holnap a D.kö felé menni egyet?
Sajnos az egyik grimaszoló fejecskét nem szúrta be a rendszer ( ez lett volna az) és így talán érezhető lett volna az irónia: szóval jó hogy van az a blökis-blog!
Én a bontóban egy 93 utánit láttam, szerintem u.a. mint az enyém.
Nem néztem utána, te jössz a ringre?
Nem. Azt akarom mondani, hogy számolj be róla - mi is történt, mit tapasztaltál. Nem tudom hogy egyforma -e a két motor rugóstagja/himbarendszere, lehet hogy eltérően reagál az előfeszítésre.
És ha így van, akkor ez fontos infó a ZZR-es tulajoknak - bár nekem lett volna egy évvel ezelőtt segítségem ebben , akkor nem koptatom a sztendert ennyi időn keresztül...
Nah, úgy döntöttem elég feszes! Nem tekertem el a menet végéig de kb 5-6 fordulatot tett meg az anya.
Már amikor ráültem elég keménynek éreztem (a futómű beállítást!)
A csillapításon nem állítottam semmit. Kéne?
Ha 2 évnél régebb óta van a gépedben a rugó, akkor a karmost el is felejtheted: kalapács, és pontozó (esetleg üthető nyelű csavarhúzó) kell majd hozzá.
A rugó feszítése (ha már megindult) szinte kézzel is megy, onnantól már nem gázos.
Köszönöm, most megyek és szétszedem!
Csak azért problémáztam, mert 1.: még nem csináltam ilyet, 2.: nincs meg hozzá a megfelelő célszerszám, azaz a karmos kulcs, illetve egy bontóstól kaptam kölcsön, de már ott rápróbáltuk egy kibontott rugóstagra és kicsi volt. Azt mondta hogy csavarhúzó+kalapács combo is jó lesz (ebben annyira nem bízom).
Még 1x köszi!
Leadtam a rendelésünket az alábbi kérések szerint, ami kicsit változott, mert Kappa is becsatlakozott tegnap telefonon, amit ma kis híjján lefelejtettem (Bocs Kappa!, korrigáltam, minden okés.).
Átvehető pénteken a HRingen (7-8 között vmikor), Szombaton a találka helyeken ill. rendezvényen.
Az árajánlat alapján az ár a követekző lesz: 1800Ft/db (allveer: 2700 Ft)
Kérem, hogy pontosan hozzátok az összeget, nem biztos, hogy tudok majd visszaadni. THX
Hátttőőőő ami azt illeti Zoli sem egy kis darab, de ha agyoncsapjátok akkor ki rakja össsze a mocimat?
Azért lehet megyek majd pár kilómétert a környéken, biztos ami biztos, nem akarom sijófokról tolni hazáig
Hogy értsd: kemény a gumi, pl. a 6ezret elfutó Supermaxx, vagy az 5ezres Avon SP hez képest.
De Avon ST és társai túrasport gumákhoz képest egyáltalán nem kemény, sőt. Nincsen vele baj ( láttad az új, még be sem koptatott gumin dőlésszögeket ? ) ha nem pályázni kell, akkor tökéletes (nekem).
Jó a Kenda. Valamivel keményebb (és ezzel együtt valamivel tartósabb is valószínűleg) mint az eddigi abroncsok - de az eredeti D205 is kimondottan 10EKM+ -os túra gumi, így érthető a keménysége. Valószínüleg pályázáshoz le kell majd engedni 2,0-2,1 környékére hogy ott is jól fogjon.
Nekem tetszik h magasabb ( kb 1 centi ) mint a gyári, és ha nem csont ledöntött motornál adsz teligázt-telifordulaton, akkor a keménysége sem zavaró.
Utcára elmotorozni tökéletes, és nagyon megéri az árát: házhoz szállítva, felszerelve se került 15-be.
Viszont a szett CSAK a kopó lamellákat tartalmazza.
Ha minden kell, akkor egy bontott kuplungkosarat kell venni, kompletten.
Sajnos az egyik grimaszoló fejecskét nem szúrta be a rendszer ( ez lett volna az) és így talán érezhető lett volna az irónia: szóval jó hogy van az a blökis-blog!
Én a bontóban egy 93 utánit láttam, szerintem u.a. mint az enyém.
Nem néztem utána, te jössz a ringre?
És ha így van, akkor ez fontos infó a ZZR-es tulajoknak - bár nekem lett volna egy évvel ezelőtt segítségem ebben , akkor nem koptatom a sztendert ennyi időn keresztül...
De azt utólag, a helyén is tudod változtatni.
Hol áll most kb. az alsó gyűrű ?
Már amikor ráültem elég keménynek éreztem (a futómű beállítást!)
A csillapításon nem állítottam semmit. Kéne?
Ha 2 évnél régebb óta van a gépedben a rugó, akkor a karmost el is felejtheted: kalapács, és pontozó (esetleg üthető nyelű csavarhúzó) kell majd hozzá.
A rugó feszítése (ha már megindult) szinte kézzel is megy, onnantól már nem gázos.
Csak azért problémáztam, mert 1.: még nem csináltam ilyet, 2.: nincs meg hozzá a megfelelő célszerszám, azaz a karmos kulcs, illetve egy bontóstól kaptam kölcsön, de már ott rápróbáltuk egy kibontott rugóstagra és kicsi volt. Azt mondta hogy csavarhúzó+kalapács combo is jó lesz (ebben annyira nem bízom).
Még 1x köszi!
Hi All!
Leadtam a rendelésünket az alábbi kérések szerint, ami kicsit változott, mert Kappa is becsatlakozott tegnap telefonon, amit ma kis híjján lefelejtettem (Bocs Kappa!, korrigáltam, minden okés.).
Zizz 2db "L"
tHUNder 2db "L"
Zsoo777 1db "L"
duB 1db "XL"
Peeter 1db "L"
kutya. 1db "L"
tombat 1db "M"
allveer 2db "M" - blank
&rash 1db "M"
PéLaci 1db "M"
RamAir 1db "M"
Mockba44 1db "XL"
Jaku 1db "XL"
Kappa 1db "L"
Átvehető pénteken a HRingen (7-8 között vmikor), Szombaton a találka helyeken ill. rendezvényen.
Az árajánlat alapján az ár a követekző lesz: 1800Ft/db (allveer: 2700 Ft)
Kérem, hogy pontosan hozzátok az összeget, nem biztos, hogy tudok majd visszaadni. THX
Azért lehet megyek majd pár kilómétert a környéken, biztos ami biztos, nem akarom sijófokról tolni hazáig
És DuB megy előre:
- mert Ő a legizmosabb
- és hátha megijed a szaki, hogy rögtön mentőt is hívtunk a gerilla-akcióhoz !