Szia!
A fémes a Misinél van,de alakitani kéne mert igy nem passzol.Lehet kis flexeléssel fel lehet igazitani.Ebben nincs fém,de vastagabb mint a kevláros és azt mondta a haver igy az üveggyapot is tart annyit.
Szia!
4000ft Igen szórógittezve van festeni lehet.Két darab van most legyártva.Ha jó és beválik akkor csinál a srác többet is.A Thunder kevlárosa volt a mintadarab.
A 400-soknak 18 literes a tankjuk, ebből 4 liter a tartalék. Kerültem már szurult helyzetbe (Kemencétől D-NY-ra, sehol nem volt kút az utamban). Ekkor 260 km-t gond nélkül ment el, igaz egyszer leállt. Átraktam tartalékra, 3-4 ms önindi"tózás után, egyenletesen járt.
A mutatód teljesen normálisan működik.
A fogyasztásod viszont soknak gondolom. Csak összehasonli"tásként (remélem nem veszed zokon, nem az a cél):
lassú tempóban (100-110 km/h) 200 km felett; kényelmes túrapempóban (120-130 km/h, kigyorsi"tásokkal) 180-200 km-t; nagyon hidegben, csőgázon 160 km-t gond nélkül elmegyek, mikor a mutató a piros mező közepébe, aljára ér.
Lehet, hogy (az egyébként király!) sportkipuffod miatt? Vagy nincs összehangolva a karbival? Érdemes lenne vkit megkérdezned (szerintem Orange Country ...dani-nk simán megnondja).
Ez nekem is pont így van, ami az üzemanyag szint jelzőt illeti. Úgy látszik találtunk egy típus jellemzőt! Én általában 300 km után szoktam tankolni és úgy megy bele az a 12-13 lityi.
Na, Ti hogyan szoktatok tankolni? meg mekkora a tankunk? mee amikor meglátom hogy a piroshoz ér a mutató, akkor kb 150km-t mentem aztán goo tankolni ilyenkor 10-11 litert tolok bele, az kb 3ropi. meg ugy van, hogy amikor full a tank, akkor nem mozdul sokáig a szintjelző. utána meg hirtelen mélyrepülésbe kezd. sóval jó lenne tudni mekkora a hatótávolság, illetve hogy mennyinél kell tartalékra rakni
A bolt neve: MotorLine (Szentendrei úton). Eddig csak pozitiv élményem volt velük. Nem akarok róluk rosszat írni. Ezért is szomorított el a dolog, hogy nem lehetett megoldani a cserét. Bár kitettek egy táblát jól látható helyre: "Nem cserélünk vissza"...
Azért ez nem egy cipő, vagy zokni, hogy károsodna a felpróbálástól. Biztosan sok felesleges macerától kímélik így meg magukat, talán korábban voltak rossz tapasztalataik másokkal, de kár, hogy azért velem nem voltak rugalmasabbak (kb. 300.000.Ft-ot hagytam már ott náluk az évek során)...
Hali Okoska!
Én kérnék szépen egyet. Vi fil forint? Ez ugye "színtelen", mert kitaláltam rá egy tök jó dekorációt. Akit érdekel elmesélem elgondolásomat.
Valaki! Segítsen már aki az életben egyszer is rakott vagy cserélt üveget zizi tükörbe.
Hogy a picsába lehet belerakni, mer nekem nem sikerül. Az elsőt vágattam, elbaszta az üveges az iveket, nem lett jó. Vettem bontott tükröt, üveget kiszedtem ház szétvágása áraán, három órás küzdelem után sem tudtam forró vizbe beletenni. Eltört az üveg az lett a vége. Már 10 ezer felett járok anyagiakban, de nem látom a végét. Ha gyári szinre fujtat veszek, akkor az nem stimmel majd a most fujt szinnel. Ha bontottat akarnék fujatni az se lesz jobb, mert egyrészt nem maradt festék, másrészt az életbe nem találják el az árnyalatot megint. Ráadásul már igy is karcos lett a belső perem.
Jó lenne idén még motorozni ha megoldódna ez a szar tükör probléma. Vagy esetleg eladom igy egy tükörrel bárkinek mer má a tököm kivan.
Van valakinek tapasztalata ilyen ügyben?
Egy jó iparos kéne aki szépen és óccsón megcsinálná.
Tudtok valakit ajánlani?
A fémes a Misinél van,de alakitani kéne mert igy nem passzol.Lehet kis flexeléssel fel lehet igazitani.Ebben nincs fém,de vastagabb mint a kevláros és azt mondta a haver igy az üveggyapot is tart annyit.
nekem kb 210-220km, amit elmegyek vele és úgy rakok bele 13-14 lityit.
nemeccer állt le, kicsit gáz mikor pirosnál ki kell álnnod, tartalékra nyomni és indítózni
4000ft Igen szórógittezve van festeni lehet.Két darab van most legyártva.Ha jó és beválik akkor csinál a srác többet is.A Thunder kevlárosa volt a mintadarab.
De legalább ott voltál egy naked ZZR-el.
Az tényleg durva volt.
A 400-soknak 18 literes a tankjuk, ebből 4 liter a tartalék. Kerültem már szurult helyzetbe (Kemencétől D-NY-ra, sehol nem volt kút az utamban). Ekkor 260 km-t gond nélkül ment el, igaz egyszer leállt. Átraktam tartalékra, 3-4 ms önindi"tózás után, egyenletesen járt.
A mutatód teljesen normálisan működik.
A fogyasztásod viszont soknak gondolom. Csak összehasonli"tásként (remélem nem veszed zokon, nem az a cél):
lassú tempóban (100-110 km/h) 200 km felett; kényelmes túrapempóban (120-130 km/h, kigyorsi"tásokkal) 180-200 km-t; nagyon hidegben, csőgázon 160 km-t gond nélkül elmegyek, mikor a mutató a piros mező közepébe, aljára ér.
Lehet, hogy (az egyébként király!) sportkipuffod miatt? Vagy nincs összehangolva a karbival? Érdemes lenne vkit megkérdezned (szerintem Orange Country ...dani-nk simán megnondja).
Na, Ti hogyan szoktatok tankolni? meg mekkora a tankunk? mee amikor meglátom hogy a piroshoz ér a mutató, akkor kb 150km-t mentem aztán goo tankolni ilyenkor 10-11 litert tolok bele, az kb 3ropi. meg ugy van, hogy amikor full a tank, akkor nem mozdul sokáig a szintjelző. utána meg hirtelen mélyrepülésbe kezd. sóval jó lenne tudni mekkora a hatótávolság, illetve hogy mennyinél kell tartalékra rakni
Hasolló vasárnapot
Azért ez nem egy cipő, vagy zokni, hogy károsodna a felpróbálástól. Biztosan sok felesleges macerától kímélik így meg magukat, talán korábban voltak rossz tapasztalataik másokkal, de kár, hogy azért velem nem voltak rugalmasabbak (kb. 300.000.Ft-ot hagytam már ott náluk az évek során)...
Én kérnék szépen egyet. Vi fil forint? Ez ugye "színtelen", mert kitaláltam rá egy tök jó dekorációt. Akit érdekel elmesélem elgondolásomat.
Hogy a picsába lehet belerakni, mer nekem nem sikerül. Az elsőt vágattam, elbaszta az üveges az iveket, nem lett jó. Vettem bontott tükröt, üveget kiszedtem ház szétvágása áraán, három órás küzdelem után sem tudtam forró vizbe beletenni. Eltört az üveg az lett a vége. Már 10 ezer felett járok anyagiakban, de nem látom a végét. Ha gyári szinre fujtat veszek, akkor az nem stimmel majd a most fujt szinnel. Ha bontottat akarnék fujatni az se lesz jobb, mert egyrészt nem maradt festék, másrészt az életbe nem találják el az árnyalatot megint. Ráadásul már igy is karcos lett a belső perem.
Jó lenne idén még motorozni ha megoldódna ez a szar tükör probléma. Vagy esetleg eladom igy egy tükörrel bárkinek mer má a tököm kivan.