Teljesen egyet értek veled. Én is imádom. Csak tornázósabb picit ha szarba keveri magát az ember. Meg lehet ezzel is mindent oldani. Én sem adnám jelenleg a világ minden kincséért sem. Csak azért nem árt tisztában lenni a motor határaival. Ez pedig egy olyan határ ami hamarabb érkezik mint mondjuk egy sport gépen. Addig nincs baj míg az ember az általa imádott tárgyat a helyén tudja kezelni.
mert ez nem sportgép... de nem is bonyolultabb vele a kanyarba húzás, kicsit karral is húzni-tolni kell, de pont uolyan jól vehető a kanyar, csak kicsit több a tornázás.... ha Tibi barátom benéz ide, majd igazolja, mit lehet menni az x11-el
A nálam rutinosabb XX-esek is azt mondják hogy érdemes inkább aláfékezni a kanyarnak előre és inkább az egész kanyarban a gázzal játszani. Míg a sima oktatásokkor azt mondják hogy kanyar csúcspontig lassít majd utána gáz. Itt nem. Kanyar bejáratig lassít majd az egész kanyarban gáz.
Jók a fékek ezzel nincs is különösebb baj. De valahogy úgy érzem egy elsokalt kanyarban hogy hátsó fékkel való szűkítés nem olyan egyszerű vele mint mondjuk egy sport géppel.
Pontosan ilyenkor nincs más csak maximum vissza lehet szúrni egyet és nagyobb motorfékre váltani. De az meg ugye sokkal kevésbé adagolható nem úgy mint egy fék. Amúgy nem igazán hajlamos a felállásra a rendszer de szűkíteni sem egyszerű vele.
Másik BányosRingen volt. Megviccel felfelé a hosszú balosban a hosszanti repedés a belső sávban. Megszaladt a hátsó kerék. Mert ugye megint feszegettem a határokat. Rászaladtam a repedésre és a télről fent maradt retek már rakta is ki a farát. Biztos kibaszott látványos volt de én azért beszartam picit.
Ekecs te akkor tudod. Ahogy Győr felé megyünk Csesznekről van még ott Pannonhalma előtt pár hosszú nyújtott íves kanyar az erdőben. Jó is az út. Ott a kereszteződés után van egy hosszabb egyenes majd egy nagyobbacska jobbos és utána egy hosszú balos kanyar.Na abban. 4. üveg. Be is feküdtem ahogy kell de sok volt. Valahol az út szélét jelző vonal meg a murva közötti 2-3 centinyi aszfalton sikerült elfordulni. Beszartam rendesen. És ugye tudtam hogy a fékhez tilos nyúlnom mert a Dula CBS-el hátsó fékkel nem lehet ilyen helyzetben ívet szűkíteni mert ugye az fog elöl is és az ilyenkor nem jó. Szóval motorfék és bízunk a szerencsében.
Nem nem. Az egyik Csesznek felett volt. Ahol Cimbi után haladtam és az egyik hosszú nyújtott balosban sokalltam el. Azt hittem nekem is megy az ami neki és 200-al feltettem ívre a malacot de sok volt. Pár centin múlt hogy nem sodródtam le az útról. Utána murva majd árok majd fák lettek volna.
Megvolt az olajcsere le tudták szedni az összes olajat! mondtam nekik hogy az olajhutobol is engedjék le. Így most friss minden!