A repedés továbbfutását ragtapasz nem állítja meg, ellenben ha megkeresed a legvégét és ott megfúrod egy vékony fúróval, akkor nem fog tovább repedni. Az anyaga szinte biztos hogy ABS de ez valahol a belsejében bele van sütve, nézd meg. Ha az, akkor Hosch ipari ragasztóból kapni készletet, amivel egyrészt a repedést, másrészt a fúrt lyukat is szépen be lehet ragasztani, ha az megvan, akkor meg lehet erősíteni belülről üvegszövettel, fémhálóval stb amit szintén a ragasztóval lehet rálaminálni. https://www.barkacsland.hu/1_k...
Én a télen a gyerek cbr-jének az összes idomát ezzel csináltam meg, néhol még a letört és elveszett tartókonzolokat is ezzel pótoltuk egy másik motorból kivágott darabokkal.
Sziasztok! Tud valaki Budapesten ajánlani jó műanyagost, az első sárvédőn tegnap vettem észre hogy megrepedt az alsó csavarnál és elindult felfelé egy repedés. Néztem használtban, de ez mindegyiknél gyenge pont. De lehet egy vékony/erős fémlapot kellene mögé ráapplikálni ... Volt/van valakinek ilyennel gondja, hogy oldotta meg? A repedést egyelőre széles fekete szövet ragasztó szalaggal állítottam meg (remélem) de a csavar már nem fogja, oda azt gondoltam ki, hogy egy vékony de nagyobb felületű alátéttel "megfogatom" a letört részt.
A képen (nem az én sárvédőm ;), csak hogy mutassam mi/hol a baj), köszönöm előre is a segítséget.
Nincs véletlenül valakinek bontott műszerfala? Nekem csak a ford.szám mérőben lévő napi számláló meghajtó tengelye kellene, a két végén lévő fogaskerékkel együtt.
Tegnap szétszedtem megnézni hogy miért nem számlál, és látom hogy hiányzik a meghajtó tengely.
Azért őket nem nevezném akkor teljesen épelméjűeknek.. Azért legalább 2-3 havonta beindítják? 2-3 évente lecserélik az olajat szerencsétlen gépeken. Úgy sajnálom ilyenkor a vasakat, hiszen arra tervezték őket hogy szeljék az utakat hol lassabban hol száguldva. Erre meg állásra kárhoztatták őket. Szomorú
Igen léteznek ilyen példányok , de sajna 1,5 milláért már nem éri meg megvenni , nem sokat hozzárakva 1400-ast is lehet venni , ráadásul nem csúnyákat ! De ha valakinek ez van a bakancs listáján akkor nagyon jól jár vele !
2 vállalkozó kolégámnak van 1-1 motorja, egyik egy VL1500 a másik agy Busa, egyik sem tud motorozni bár jogsijuk van, szemben laknak egymással és nagyjából egyidőben vették a gépeket (2002 táján) és mindkettőben 7000km körül van amit nem ők tettek bele.........nem sokára megyek életre kelteni a VL-t, amúgy mindkét gép gyönyörű hisz fűtött garázsban állnak letakarva és eladni sem akarják őket sőt vett a VL-es még motort mellé amire még rá sem ült.
Hát az ilyeneknél mindig azon gondolkodom hogy aki megvette az minek vette meg ? Ha ezt itthon árulnák akkor 95% az esély hogy kicsit elszaladt a ló a szerelővel aki visszatekerte az órát. De 22 év alatt 2600 Km. Az alig több mint 100 Km évente. Annyit az udvarban beletologatok egy motorba.
Arról nem beszélve hogy ennyi állás után vajon hol mennyi olaj maradhatott benne. Láttam már rideg tartáson tárolt 750 Km-es 17 éves csoppert. Rozsda által összekötött a henger meg a henger fal. Nem volt egy szép látvány.
Én a télen a gyerek cbr-jének az összes idomát ezzel csináltam meg, néhol még a letört és elveszett tartókonzolokat is ezzel pótoltuk egy másik motorból kivágott darabokkal.
A képen (nem az én sárvédőm ;), csak hogy mutassam mi/hol a baj), köszönöm előre is a segítséget.
+36306425314
+36306425314
https://auto.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Kawasaki_Zzr_alkatreszek_250_400_500_600__Zxr_600__STB_gumik___77655808.htm
Keresnék a 400-as Zizihez (bár szerintem a 600-nak is megegyezik) kihajtható kampókat, amik a faridomnál vannak. 4 db-ot. Köszi!
Tegnap szétszedtem megnézni hogy miért nem számlál, és látom hogy hiányzik a meghajtó tengely.
Arról nem beszélve hogy ennyi állás után vajon hol mennyi olaj maradhatott benne. Láttam már rideg tartáson tárolt 750 Km-es 17 éves csoppert. Rozsda által összekötött a henger meg a henger fal. Nem volt egy szép látvány.
https://www.subito.it/moto-e-s...