Milyen vödör, milyen ecset?! Én magam fújtam spréből, a pg-colorban kevertettem a színt, ott töltötték palackba, még a feliratok is fújva vannak! Az almánál vettem idomsérülten, 10 rugóból lett ilyen, eladásnál alku nélkül az első vevő örömében ugrálva vitte, és később vissza se akarta adni, pedig szerettem volna. Sirály kis gép volt, 4 év alatt egy lánckerék csere volt minden baja, otthagyta 2 fogát a H-ringen egy pályanapon.
Attól függ, melyik ccm-hez. Mert a hatszázas pl igen sürün fekete. 1100 angol piacra is ment, igaz ott is alul szürke sáv. Német piacra emlékeim szerint volt év amikor készült. 400-as, 250-es nem tudom.
Meg kellene nézni az akkori szinkódokat. Nekem csak az 1100-re van meg valahol a gépen. Minden piacra más szinkombinációk jöttek ki, az eu-s egyszinű, de az usa gb és a belpiacos modellek kétszinben is jöttek ki. A tengeren tulról nem negyon jöttek eu-ba tömegesen használt motorok, de előfordulnak. A kis zizi esetleg a német piacra is mehetett vegyes szinben, de nem sűrű variáció.
Enyém eredetileg full fekete volt, mikor megszületett :")
Na most akkor ha már színezünk, nekem van két kérdésem még: létezett gyári fekete, illetve "kawa" zöld ( telibe az egész ) változat?