És egy limited edition zx14. Gyönyörű szin, 500 készült belőle, a zöldség előtt igencsak nézegettem egy ilyet, kétszáznegyvenvalahanyadik volt, amit a tankjára is irtak. De nem akaródzott kocsikázni 1200 km-t hogy megnézzem.
Igy igaz. Ennél az esetnél bonyolitotta az ottani kódolást, hogy 600-as volt zx-ben is. A többi eltért, zzr-1200-ast nem vittek oda, igy az nem ütközött a zx12-vel.
Bazzz Nekem előző tulaj kezelte ninja-ként, zöld volt, markolat is ninja-s felirat rajta, stb, és nem értettem egy ideig, mi a fene, hát nem is az... de ő "csinált belőle" ...
Igen, mert amerikába minden zizi zx-ként érkezik. Igy a zzr1100 is zx11, a zzr 1400 zx14.
Apróbb eltérések vannak mindegyik modellnél az eu-s megszokotthoz képest. Ott nincs zzr.
Így volt! 2-ig melóztam bécs nyugati felén a Hetezendorfer strasszén, 5-ig lehetett csekkolni a H-ringen az esti kawa motorozásra. Odaértem. 22 kör alatt porszárazra szítta a tankot, utána meg még este zúzás vissza Sopronba, mert hajnalban mentem melózni. Hazafelé kicsit aggódtam mert azért volt hangja a kislánckeréknek, de a fogakon kívül semmi más baja nem lett. Az akkori faxa dunlop d faxomtuggya202 vagy ilyesmi gumival.
Apróbb eltérések vannak mindegyik modellnél az eu-s megszokotthoz képest. Ott nincs zzr.
400-as belpiacos szinkódok. De amit kresekj még véletlenül se.......