Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké sok szar is volt. De jó dolgok is akadtak szép számmal. Ezt nem tagadhatod.
Nem mondom hogy nem lehet. De sokkal egyszerűbb egy segítő kézzel. Én szoktam tartani a rugót míg a felső rögzítő savar fel nem megy. Biztos lehet szólóban is de minek egyedül szívni vele ha van egy pici segítség és úgy szopás nélkül meg van pillanatok alatt.
A sárvédőt inkább ne hagyd rajta, a rezgések amúgy is kikezdik a csavarok általában, így még meg feszül is.
Jéh és tényleg. Olyan mintha most lett volna ősszel. De fura. Hogy szalad az idő. Így viszont tárgytalanná amit mondtam. mennyi minden történt azóta
Emmost nem komoly ugye? Vagy 5 különböző motor telóit szedtem már szét, de még sose kellett segítség.
Miről beszélsz? Jó egy éve volt, és normális. Még első fényezésű volt. Ez volt az, mikor megfogadtam először és utoljára vittem szerelőhöz. Besegítettem és még így is elbaszta a motor összerakását, akkor volt, hogy 50 volt a max sebesség, és mentem másnap reggel a MAMI-ba szerelni.

Használva van, mint állat éjjel nappal, télen - nyáron. Igazából örülök neki, hogy cserélni kell, mert ezt is már végre én fogom, és azt tudom, hogy nem gány munka.
Legalábbis szerintem.
Mentem én is retekbe de nekem semmi bajom nem volt vele. Olvasd meg hogy mivel tisztítod mert attól tartok az a kemikália kezdi inkább ki. Ettől tartok. Kiszárad megkeményedik és már könnyezik is. Hiszen alíg fél éve volt utoljára szét szedve ennyi idő alatt akármilyen retek az idő nem lenne szerintem szabad hogy könnyezni kezdjen.
Nekem is most lesz...Megint. Tél kikezdte szimeringet.
Egy első telót amúgy csak két ember tud szét szedni. Még zsótti is mindig áthívott hogy segítsek mert az anyát felkapatni nem olyan egyszerű egyedül. De pl az akatrész beszerzést ő is rámbízta. Mondjuk nekem megmondta mit vegyek.
Nem arra írtam, aki azt sem tudja milyen olaj kell bele, ne is nyúljon hozzá. Mert ezek szerint nem látta még a service manualt sem, ugyanis bele van írva még ez is. Nem szerettem volna bántani senkit, de ez van.Vigye el szakihoz.
Puha volt az az első futómű és a szomszédom javaslata alapján csináltuk így. Ő pedig egy tanult szerelő Honda platina minősítést szerzett márkaszervíz vezető. És tényleg jobb lett. Vagy ez volt a lehetőség vagy az hogy kb 200E ért veszek egy wilbers rugókészletet. Erre futotta.
Yes !
Akkor ha jól értelmezem a "nagykönyvet" 10W az ajánlott, és ha keményebbet szeretnék, akkor kell a 15W bele....
?
Ha elégséges volt a csillapítás és a szimering is bírja tegyél gyári előírásnak megfelelőt , ha egy kicsit nagyobb csillapítás is jó lenne , és a szimeringet is kímélni szeretnéd , akkor hidraulika olaj !
erre most inkább nem mondok semmit, jobban járunk :)
Nekem annó hogy keményebb legyen az első futóművem eggyel sűrűbb olaj került bele mint a gyári ajánlás. Nekem ez sokat javított az érzeten. Te is 100 Kg plusz utas plusz cuccokkal lehet hogy kapóra jön eggyel vastagabb olaj az első telókba.
Sziasztok!

Kicsit más téma, de remélem ehhez is tudtok hozzátenni Cserés a villaolaj, meg minden ami ezzel jár. Ki milyen olajat ajánl bele? 10W, 15W? 1991 ZZR600 én meg 90-100 kg, +benzintyúk, + kofferek
Köszöntem
Mennyé má
yarist ,na azt vettünk
Nem! A bőség zavarában nem tudok választani
Ez engem is érdekelne :-P
ki volt az?
Vettél már motort?