Az enyém a legpuhábbra van állítva , igaz hogy egy USA ZX 11C progresszív van benne , ritka alul , sűrű felül ! Húzó egy klikk ! Hátul 30 mm ig lehet feszíteni , nekem 19mm , húzó 1 klikk . Nyomó nekem nincs , sajna , pedig előre nagyon kéne !
Ez olyan mint egy jó futó cipő ! Amikor már rendesen ki van gyúrva akkor futod a legjobb tempót , de sok edzés mire betöröd ! Aztán hiába veszed fel a világbajnok cipőt , sokkal jobb amit te gyúrtál ki !
Ha meg van az eleje , hozzákel állítani a hátulját hogy szinkronba legyen az eleje hátulja ! Kb ha kemény az eleje , és a hátulja lemarad , elkezd fúrcsa körző mozgást csinálni a legváratlanabb helyen , pl lehúzva a kanyar közepén mikor elveszed a gázt , és megszünve ill. csökken a centrifugális erő elkezd dolgozni a húzó csillapítás !
A klikkek száma nálad is 10 feletti? Mármint elől. Előfeszitést nekem 4-19mm közt lehet állitani, gyárilag 14 mm (azt most nem számoltam meg hány csik, de vagy 5) a huzó 15 klik a nyomó 18, gyárilag ezek féluton vannak.
Nekem tetszik. Elől 2 csík az előfeszítés, húzó 1 klikk ki, nyomó 4 klikk ki, hátul 3-as elő, nyomó 2-es, húzó alapból 2-es, ha a párom is jön akkor 3.
Ha nem unod írom en ! Teljesen a te habitusodnak kellene beállítani ! Kezdjük a keménységgel , mennyire bírja a csuklód a derekad ? A legsportosabb ugye a söprűnyél mint a legkeményebb h1 es zxr-eknek volt ! Rezzenéstelenül a legnagyobb türelemmel hajtotta végre a nagyobb balfaszságaimat is ! Mivel nem akarsz deréktörést ezen puhítani kell ameddig még elviseled ! Aztán jön az hogy mered beengedni a kanyarba , mikor kezdesz fékezni , itt jön a nyomó csillapítás ! A húzó meg olyan mint egy karbi szinkron , egybe állítod a csillapítást ! De ez nem 2 perc , ez egy folyamat , és nincs még vége !
A gyári beállítás egy jó kiinduló alap ! De tele kompromisszummal , csak hogy mást ne mondjak 68 kg ra van belőve ! Gondold el te hány kiló vagy egy nyeyzlett japcsihoz , aztán hol az utas ?
Na majd ha egyszer lesz ingerenciád, ird le mert elég kevés motornak állitható alapból ennyire a futóműve, a progessziv meg régóta foglalkoztat - mer öhlinsre ugyse szánok annyit :)
Mondok még egy érdekességet , minden évbe kicserélem a teló olajat , és mindíg feketére szarrá is van égetve , pedig 5 e km ről beszélek szezononként !
Na nekem ilyen bajom nincs. Nekem csak hátul lehet állítani a rugó feszességét és pont. Így nincs nagy baj az álkításnál mert úgy sincs mit. Talán Al elejét picit még jobban be lehet lógatni így csökken utánfutás és picit könnyebb borogatni. Ezt még lehet megjátszom. Ha van még hova beengedni.
Szóval a kérdésre a válaszom , a Zzr 1100 re vonatkoztatva , a progresszívvel puhább rugózással tudod ugyan azt a stabilitást elérni mint a normál keményre húzva ! De írnám még csak qrva hosszú lenne !
Kár, mert rengeteg állítási lehetőség van rajta, amihez sose nyulok mert biztos jól van aza gyáriba, pedig biztos lehet jobbá tenni még igy is. Azt én is tudom, hogy külön műfaj, de az is kevés aki tisztában van vel.
Hogy értek hozzá ? Itt mindenki ért hozzá ! Szóval SZERINTEM tök hülye hozzá mindenki ! Én is ! A lengéscsillapító egy külön világ ! Egy hónapot tudnák mesélni róla anélkül hogy értek e hozzá ! A gp ben is külön csoportok dolgoznak minden milliméterért !
A gyerek kis cbr-jéhez gondolkodtunk síktolattyús karbiban, egy 20 rugóért kapni olyant ami bő 30 százalékkal nagyobb torkú, de egy az egyben megegyezik kivülről a gyárival, fúvókakészlet is jár hozzá, de azt hallani hogy nehéz jól bekarburálni és csak egy szűk hőmérséklet tartományban működik akkor is csak igazán jól. oszt a púpomra se hiányzik, elég macerás a karbi kiszedés, inkább letettem róla. http://www.streetfighter-fejid...
http://www.streetfighter-fejid...