Nem iniverzális. Tipus azonos. Neked a csomagrögzitő fülek helyére rögzitődik, plusz ülés alatt keresztbe merevitő. A platni meg amilyet rendelsz hozzá
Igen, határozottan az volt az érzésem, hogy poénnak szántad a harmadik henger kikönyökölését. Arra gondoltam, hogy ha az ember fia az őrangyalával a sarkában megy a géppel és mondjuk fél óra 270-es tempót már ez a vas sem bír. És mivel "újrakezdő" motoros vagyok ezért egyelőre ez a veszély nem fenyeget.
Szóval ez nem is volt vicc?
Megnéztem a hirdetéseket, de nem lettem közelebb a megoldáshoz. Ahány kar, annyi féle rögzítés Ezek a karok mennyire "univerzálisak"? Az én motoromon a karosszériában van két -két nyílás, ahová be lehet "dugni" a rögzítéseket és ennyi.
Sziasztok srácok!
Kedd óta én is egy ZZR boldog tulaja vagyok. Két tank benzint kihajtottam eddig és úgy néz ki, hogy egyre szelídül a "ménes". Megvettem azt a motort, aminek Ekecs szerint az a harmadik hengeres típushibája van. Na jó, ezt megettem, nálad a pont!
A motor szenzációs, felkészítve, új gumikkal, tele energiával.
Amikor megvettem nagyon szép őszbarna volt a kipufogója. Tegnap egy kicsit megküldtem, de tényleg csak egy kicsit (180 - 200 kb 3 percig. Utána csak egy csendes 140 folyamatosan. Viszont a kipufogó vége átváltott feketébe. Ez nem feltétlenül jelent jót. Mivel én csak vezetem a motort szerelni (eddig) nem tudtom, mire gyanakodjak?
Köszi előre is a tanácsolat.
Bassza meg , hogy ilyenkor nem tudok vendégeskedni nálad , vagy Ini-nél mikor simót szerel , !? Kinéznék valami jó poros földet , asz ott vágnám magam hanyatt , aztán szórnám magamra a port , mint bolond gyerek a lisztet , úgy röhögnék majd be szarnék ! Imádom mikor más emlegeti az apró szenteket ! Mondjuk mikor én szopok , nem erőltet a röhögés , de a veretes jó büdöst , én is emlegetem !
Helyén az a k kipuff, de hogy mi össze szoptam vele b+.....
Ebéd előtt volt még egy fél óránk, mondom a gyereknek gyere visszadobjuk ketten gyorsan.
Felpattintjuk, bilincsek anyák rá, hátul a dobnál némi feszegetés után a helyén. Alámászok a blokkhoz rögzítő fülhöz, nem hogy nincs a helyén, de még az olajszűrőfedelet is takarja. K anyádat! Valamit rosszul csináltam, gipszelt kézzel vissza az egész, kezdjük előröl.Második nekifutásra ugyan az. Faxa, a fül közvetlenül a hegesztés mellett van egy kanyarban, hálisten a hegesztés elhúzta a pitsába az egészet. De ha másfél centit húznék rajta hátra fele, akkor faxa lenne, kézzel feszegetésre úgy néz ki, elől a leömlő engedné is. Rajta, elől a kocsi vonóhorgához kikötve a váznál, hátul egy láncos emelővel a fához, jön is de csak annyit hogy a csavarmenet csak félig látszik, lehetetlen betenni, tovább nem enged, inkább elhúzza oldalirányba az sx4-et. Na, itt szakadt el először a spanifer, aztán a cérna. Leflexeltem a k fület a pitsába, oszt visszahegesztettem 1 centivel arrébb az aknára állva alulról, mert én még egyszer le nem szedem. Persze hogy a fejem felett hegesztve állandóan a kezemre fröcsögött az olvadék, meg vissza a kibacott fúvókába, állandóan besült tőle az a k huzal, így az összes ferdeszemű kis köcsög édesanyja csuklott ma egész délután.De a helyeden vagy, oszt rohaggyá meg ahol vagy te szemét. Jó lett, nem zörög, csak a blokk surrogását hallani, eltűnt a zörgés.
Felálltunk oszt hazajöttünk, a kezem is csak órákkal később kezdett fájni, motoron meg egy index búra, amit amúgy is cserélni akartam víztisztára, meg egy első sárvédő, amit simán megcsinált a műanyagos, én meg lefújtam, meg a generátor fedél csíkjai, de azt meg flexel lesimítottam, festék oszt kész.
Szóval ez nem is volt vicc?
Kedd óta én is egy ZZR boldog tulaja vagyok. Két tank benzint kihajtottam eddig és úgy néz ki, hogy egyre szelídül a "ménes". Megvettem azt a motort, aminek Ekecs szerint az a harmadik hengeres típushibája van. Na jó, ezt megettem, nálad a pont!
A motor szenzációs, felkészítve, új gumikkal, tele energiával.
Amikor megvettem nagyon szép őszbarna volt a kipufogója. Tegnap egy kicsit megküldtem, de tényleg csak egy kicsit (180 - 200 kb 3 percig. Utána csak egy csendes 140 folyamatosan. Viszont a kipufogó vége átváltott feketébe. Ez nem feltétlenül jelent jót. Mivel én csak vezetem a motort szerelni (eddig) nem tudtom, mire gyanakodjak?
Köszi előre is a tanácsolat.
Ebéd előtt volt még egy fél óránk, mondom a gyereknek gyere visszadobjuk ketten gyorsan.
Felpattintjuk, bilincsek anyák rá, hátul a dobnál némi feszegetés után a helyén. Alámászok a blokkhoz rögzítő fülhöz, nem hogy nincs a helyén, de még az olajszűrőfedelet is takarja. K anyádat! Valamit rosszul csináltam, gipszelt kézzel vissza az egész, kezdjük előröl.Második nekifutásra ugyan az. Faxa, a fül közvetlenül a hegesztés mellett van egy kanyarban, hálisten a hegesztés elhúzta a pitsába az egészet. De ha másfél centit húznék rajta hátra fele, akkor faxa lenne, kézzel feszegetésre úgy néz ki, elől a leömlő engedné is. Rajta, elől a kocsi vonóhorgához kikötve a váznál, hátul egy láncos emelővel a fához, jön is de csak annyit hogy a csavarmenet csak félig látszik, lehetetlen betenni, tovább nem enged, inkább elhúzza oldalirányba az sx4-et. Na, itt szakadt el először a spanifer, aztán a cérna. Leflexeltem a k fület a pitsába, oszt visszahegesztettem 1 centivel arrébb az aknára állva alulról, mert én még egyszer le nem szedem. Persze hogy a fejem felett hegesztve állandóan a kezemre fröcsögött az olvadék, meg vissza a kibacott fúvókába, állandóan besült tőle az a k huzal, így az összes ferdeszemű kis köcsög édesanyja csuklott ma egész délután.De a helyeden vagy, oszt rohaggyá meg ahol vagy te szemét. Jó lett, nem zörög, csak a blokk surrogását hallani, eltűnt a zörgés.