Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A második igen !
2,5 ! Ez a vas így nézett ki fénykorában , és bárhova szállították , ha ezt a színt rendelték ! A ZZR típusokban szinta minden évjáratban volt lila ! A kimondott angol piacra szánt szín az a randa Jaguár zöld volt ! És végül a valaha készült legszebb ZZR szín a 93-as narancs -lila / Ennek a lila árnyalata a sajátom , sajna narancs nélkül ! /
Persze.....
Tényleg Krisztiánnak mennyiben állt fel a csúszás után? 3 guriga sacc/kb
vajon jobb vagy bal kormányos?
Mind azok vagyunk , így a jó!
Nekem is angol volt, elég jól elmerültem a szinvariáciokban, mert egyszer felboritottak és ujra kellet festetni, plusz a matricákat megvenni. De abban a szinben csak gyárit lehetett beszerezni, annyira egyediek voltak mind.
De de. Ismerlek mint a rossz pénzt.
hm Köszönöm! Nem, nem olyan.
Ki tudja honnan származik a gép. Lehet kapás piacról vagy angolról.
A tied nagyon dzsanesz barátom, jó burkolt kefires doboz, de ettől még szép az a behemót!
Ha nem mérföldes az órája, akkor nem gyári. Legalábbis a szürke. Padlizsánlila szin volt.
Az vagyok igen. Ismerel nem
Van , ill. volt ilyen , de ez festett !
Hülye vagy pocsi
A pinket hagyjuk is !


tulaj azt mondta gyári, én is csodálkoztam, mert nem tudok róla... sosem láttam ilyen kivitelt...
Szerintem mindegyik az!
Ez egy festett motor !
Itthon ami lila volt, a piros-lila volt az leterjedt, nem? Sosem láttam sötét lila - szürke gyárit..
Akkor az vagy angol piacra készült (csak ott vannak alul más szinűek, és találsz eltéréseket emiatt is) vagy festették.
Rendbe tettük kicsit

AZ a durva még, hogy ez gyári szín, ilyen sötétlila, alja szürke. Pirosnak van beírva forgalmiba