első generációs busám volt annál lényegesen jobb a xx fék a lég olajos banditnál is... de ez is olyan mint a fogyasztás megbeszélése,szerintem felesleges egymással hasonlitgatni, csak a saját tapasztalat és a benyomás számít! Az meg kimondottan jó,hogy ilyen elfogult vagy a saját motorod iránt. nagyon jó barátom is hasonlóan vélekedett amig nem ment a k1600-al szegény X11-nek nála ,ez volt a végzet
Ebben majdnem biztos vagyok :))) Ha kizárólag honda beszállitó lenne, akkor csirkeszárny lenne a fékmunkahengereken:)
Kiirják a tendert, meghatározzák a kritériumokat, aztán aki tud normális cuccot gyártani legolcsóbb áron az szórja fel a motorra. Többnyire.
Nem tudom csak nekem az a kép él a tudatomban hogy a Nissin a Honda eredeti beszállítója. Tudtommal nincs Honda ami ne Nissin Nyergeket kapna. Míg a Többi gyártó mikor mit. Tocico vagy Brembo vagy éppen mikor mi. Én a Nissin-t a Hondához társítom. De ez megint lehet az elvakultságomból fakad.
Csináljunk egy biztonságos tesztet a fékekről. Mert nagyon kíváncsi vagyok hogy elfogult vagyok e vagy tényleg jól érzem hogy nagyon jót harap a malac. Tényleg kíváncsi vagyok de míg nem próbáljuk ki addig sosem fog kiderülni. Na valamikor ?
ha mész egyszer fzs 1000 rel fz 1 el akkor megtapasztalod,hogy azok is mennyire jó a fék...olyannyira ,hogy még az fjr is ezt kapta.. abban van igazad ,hogy kategóriában és a 2000 évek körül bizony igen jó fék volt ami ma is megállja a helyét a mindennapokban.
Nem mondom én sem hogy csúcs. Nem is egy Szupersport gépről beszélünk. Mert az XX sem az. De kíváncsiságképpen megnéznék egy 100-ról 0-ra lassulást csak úgy próbaképp. Nem határon fékezve hanem úgy ahogy a zsoké még biztonságosnak érzi. Nagyon meglepő lenne szerintem az eredmény. Úgy hogy nálam velem együtt tankolva közel 4 mázsát kell megfognia a fékeknek. Nekem is tetszene egy 6 dugattyús nyereg. Jól nézne ki nem tagadom.
Kiirják a tendert, meghatározzák a kritériumokat, aztán aki tud normális cuccot gyártani legolcsóbb áron az szórja fel a motorra. Többnyire.