Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali Thunder!

Én is jókat olvasgattama cikkekből, és pont ma reggel a motoros csizmám pucolása közben jutott eszembe, hogy kéne valami csporotos bulit szervezni, akármilyen alternatívával. A guruláshoz most egy kicsit csúszós lenne, de majd felrakjuk a téli futómű szettet!
Na, úgy hogy a buliba bennelennék, ha esik, ha fúj!
Hu de jo kis tesztek, de jo volt reggeli kavenal ovasni a dragarol .
Mikor jon mar egy kis felmelegedes ? Egy kis vasarnap delutani gurulast muszaj
osszehoznom. Meg is kene latogatni a dragasagomat, ha masnem a hangjat
hallani meg egy kicsit atkenni "testapoloval"
Poker? Billiard? Becsi Louis csoportos meglatogatasa? Barmi mas ....?
Sziasztok.
kellene nekem zzr 600-hoz fejidom és alsó idom, valamint elsó teló. ha valaki tud az legyenszives írjon! köszi
gabozorall@freemail.hu
0620/224 20 42
Kawacsabi!
Szeritnem egyikünk se bírálta a szakmai tudásodat a motorszerelés terén...
Mége1szer! Én nem kioktatólag csupán tájékoztató jelleggel szóltam a fórumhoz! 1990 óta javítunk Kawasakit ami nem bizonyít semmit de a papír hiányát talán az évek kompenzálják. Mindenki aszzal csináltatja a gépét akivel szeretné!
Az "általában" szó szerintem a hozzászólásban inkább humoros jelzőként szerepel, és inkább azt nyomatékosítja hogy annak szakszerű szerelés és javítás esetén működnie kell. Egy normálisan és a gyári határértékeket betartott szakszerű főtengely javítás minden bizonnyal a gyárival megegyező minőséget kell hogy produkáljon. Ehhez elengedhetetlen a megfelelő felszerelések és szerszámok valamint a technológia megléte, és az sem árt ha a mester úr tudja hogy mit csinál. Elég csak a rádiuszokat elrontania a felületek találkozásánál, máris lényegesen gyengül a főtengely nyírási szilárdsága.
ÓÓ, anyám! Még lekopogom, hogy nekem egyik motoromon se voltak ilyen nagy problémák, hogy a hengerfejet babrálni kéne.
Nekem csak tavasszal a hengerfej tömítéseket kell kicseréltetnem mert olajpárás a motor környéke, de az nem ilyen nagy gond...
Remélem nektek is sikerül megcsináltatni.
A bűvös szó :"általában" (működni szokott)
Lehet ,hogy Neked van igazad bár aki megfelelő nyomatékkal , megfelelő sorrendben húzza meg a csavarokat ráadásul a ragasztó -tömítő anyaggal a víz ill, olaj csatornákat nem tömíti el annak felénk ákltalában működni szokott a gépe... Persze szakműhelyek közt is vannak különbségek .Akik esküsznek a saját illesztési hézag szisztémájukra azokban ne bízz! Minden típushoz és fajtához saját szakirodalom van amelyben megtalálható a meghatározott paraméter ill ragasztó anyag.
Hát nem tudom! Eddig még egy ismerősömnek sem sikerültek ezek a műveletek! GPZ 1000 RX-ben a köszörült főtengely kettétőrt! VF 1000 ben a fémszórás vált le! ZZr 1100 Újraköszörült majd csináltatott cspággyal 100 km -t sem bírt ki! Jaa! Mindegyiket szakember csinálta! Mármint a főtengely javítást!
és akkor ennek(Probiker PRX4) 8840 az ára ha jol nézem...? és a cikkekre rákattintva 0 db-t ir minden méretből,ez nem így van ugye?
basi2 a zzr 1100-nél a főtengely 35.9-nél még javítható. Ha bármi kérdésed van ezzel kapcsolatban: csabamuvek@freemail.hu
Kösz ZizZeR a segítséget
Vagy csapágyat készíttesz hozzá vagy fémmel felszóratod és köszörülteted!
Na, ide lehet hogy be is ugrok majd személyesen, mert arra járok melózni.
Én kesztyűk terén nagyon kényes vagyok!
Nekem ilyen van most is, csak kevlár mintáju kézfejvédővel. A hüvelyujj és a mutatóujj között 3 év után elszakadt. Tök sokáig bírta! Ezért szeretnék valami hasonló jót megint. És akkor ez csak 10e volt akciósan.

http://shox.hu/webshop/termekf...
A bázismotornál meg is veheted, ha nincs, akkor meg behozzák neked 2 héten belül....
itt vannak
Nem is néz ki rosszul.
Köszi!
hmm 30+20 euro(szállítás)=cca 12e...még így sem rossz szerintem
Hol lehet jó minőségű, protektoros, szellőzős, nyári bőr kesztyűt kapni, olyan 10-12 e -ért?
Billi drága, nálatok nincs valami akció ez ügyben?
Jaja, én ezt ismertem.
Hali! Mit takar az hogy felújítható főtengely!? Tudtommal nem javíthatóak a főtengelyek!( siklócsapágyas)
400-as teszt:
teszt

legördülő menüből értelemszerűen
Nagyon zsííírok!
Na a 600-as ill. 1200-es mégegyszer:

http://www.motorrevu.hu/cikk/0...

www.motorland.hu/Robot/index.p..." title="http://64.233.183.104/search?q=cache:BWNAHWXtBxQJ:www.motorland.hu/Robot/index.p..." target="_blank">http://64
.233.183.104/search?q...
Hi kakaroto!
Itt az olvasni való Peeter!

A ZZR-ekről viszonylag nehéz tesztet találni. Megpróbáltam keresni Nektek egyet-kettőt. A problémát általában az okozza, hogy felhasználók írják, azzal vagy egyet értesz, vagy nem. Én jó pár mondatot félrevezetőnek ítélek, viszont összességében ráismerek a gépemre. A tesztelt motor évjárata sem mindegy. Mivel mára egy kiforrott gép, többször esett át frissítésen, ha régebbi modelról olvasol...
Kakaroto. Ha konkrét kérdéseid lennének, jó helyen jársz, hiszen a fórum tagok többsége ZZR-t hajt, vagy hajtott.
(A linkek remélem működnek!)

Üdv.: ZizZeR

400:
http://64.233.183.104/search?q...

500:
Te
szt nem igen van. Ha jól tudom, visszafojtott 600-asról van szó, amit az osztrák biztosítási szabályzatok miatt (olcsóbb legyen) gyártották így. Igen ritka jószág.

600:
www.motorrevu.hu/cikk/0742/551..." title="http://64.233.183.104/search?q=cache:9K5i78VCl3sJ:www.motorrevu.hu/cikk/0742/551..." target="_blank">http://64.233.183.104/search?q...

1200:

www.motorland.hu/Robot/index.p..." title="http://64.233.183.104/search?q=cache:BWNAHWXtBxQJ:www.motorland.hu/Robot/index.p..." target="_blank">http://64.233.183.104/search?q...

1400:
Igen sok tesztet találhatsz a google segítségével a neten.