Én is jókat olvasgattama cikkekből, és pont ma reggel a motoros csizmám pucolása közben jutott eszembe, hogy kéne valami csporotos bulit szervezni, akármilyen alternatívával. A guruláshoz most egy kicsit csúszós lenne, de majd felrakjuk a téli futómű szettet!
Na, úgy hogy a buliba bennelennék, ha esik, ha fúj!
Hu de jo kis tesztek, de jo volt reggeli kavenal ovasni a dragarol .
Mikor jon mar egy kis felmelegedes ? Egy kis vasarnap delutani gurulast muszaj
osszehoznom. Meg is kene latogatni a dragasagomat, ha masnem a hangjat
hallani meg egy kicsit atkenni "testapoloval"
Poker? Billiard? Becsi Louis csoportos meglatogatasa? Barmi mas ....?
Sziasztok.
kellene nekem zzr 600-hoz fejidom és alsó idom, valamint elsó teló. ha valaki tud az legyenszives írjon! köszi
gabozorall@freemail.hu
0620/224 20 42
Mége1szer! Én nem kioktatólag csupán tájékoztató jelleggel szóltam a fórumhoz! 1990 óta javítunk Kawasakit ami nem bizonyít semmit de a papír hiányát talán az évek kompenzálják. Mindenki aszzal csináltatja a gépét akivel szeretné!
Az "általában" szó szerintem a hozzászólásban inkább humoros jelzőként szerepel, és inkább azt nyomatékosítja hogy annak szakszerű szerelés és javítás esetén működnie kell. Egy normálisan és a gyári határértékeket betartott szakszerű főtengely javítás minden bizonnyal a gyárival megegyező minőséget kell hogy produkáljon. Ehhez elengedhetetlen a megfelelő felszerelések és szerszámok valamint a technológia megléte, és az sem árt ha a mester úr tudja hogy mit csinál. Elég csak a rádiuszokat elrontania a felületek találkozásánál, máris lényegesen gyengül a főtengely nyírási szilárdsága.
ÓÓ, anyám! Még lekopogom, hogy nekem egyik motoromon se voltak ilyen nagy problémák, hogy a hengerfejet babrálni kéne.
Nekem csak tavasszal a hengerfej tömítéseket kell kicseréltetnem mert olajpárás a motor környéke, de az nem ilyen nagy gond...
Remélem nektek is sikerül megcsináltatni.
Lehet ,hogy Neked van igazad bár aki megfelelő nyomatékkal , megfelelő sorrendben húzza meg a csavarokat ráadásul a ragasztó -tömítő anyaggal a víz ill, olaj csatornákat nem tömíti el annak felénk ákltalában működni szokott a gépe... Persze szakműhelyek közt is vannak különbségek .Akik esküsznek a saját illesztési hézag szisztémájukra azokban ne bízz! Minden típushoz és fajtához saját szakirodalom van amelyben megtalálható a meghatározott paraméter ill ragasztó anyag.
Hát nem tudom! Eddig még egy ismerősömnek sem sikerültek ezek a műveletek! GPZ 1000 RX-ben a köszörült főtengely kettétőrt! VF 1000 ben a fémszórás vált le! ZZr 1100 Újraköszörült majd csináltatott cspággyal 100 km -t sem bírt ki! Jaa! Mindegyiket szakember csinálta! Mármint a főtengely javítást!
Na, ide lehet hogy be is ugrok majd személyesen, mert arra járok melózni.
Én kesztyűk terén nagyon kényes vagyok!
Nekem ilyen van most is, csak kevlár mintáju kézfejvédővel. A hüvelyujj és a mutatóujj között 3 év után elszakadt. Tök sokáig bírta! Ezért szeretnék valami hasonló jót megint. És akkor ez csak 10e volt akciósan.
A ZZR-ekről viszonylag nehéz tesztet találni. Megpróbáltam keresni Nektek egyet-kettőt. A problémát általában az okozza, hogy felhasználók írják, azzal vagy egyet értesz, vagy nem. Én jó pár mondatot félrevezetőnek ítélek, viszont összességében ráismerek a gépemre. A tesztelt motor évjárata sem mindegy. Mivel mára egy kiforrott gép, többször esett át frissítésen, ha régebbi modelról olvasol...
Kakaroto. Ha konkrét kérdéseid lennének, jó helyen jársz, hiszen a fórum tagok többsége ZZR-t hajt, vagy hajtott.
(A linkek remélem működnek!)
500:
Te
szt nem igen van. Ha jól tudom, visszafojtott 600-asról van szó, amit az osztrák biztosítási szabályzatok miatt (olcsóbb legyen) gyártották így. Igen ritka jószág.
Én is jókat olvasgattama cikkekből, és pont ma reggel a motoros csizmám pucolása közben jutott eszembe, hogy kéne valami csporotos bulit szervezni, akármilyen alternatívával. A guruláshoz most egy kicsit csúszós lenne, de majd felrakjuk a téli futómű szettet!
Na, úgy hogy a buliba bennelennék, ha esik, ha fúj!