Beindult a Zizi , nem elsore, de hat nem is remeltem 2 honap utan pocre induljon . Sokaig hagytam normal fordulaton melegedni. Nem mentem ki vele utra mert sajnaltam osszekoszolni .
De ha jovo hetvege is ilyen szep napos lesz es nem lesz szutykos az ut akkor ...
Baratom Honda VTR 750 Shadow-jat probaltam ki, mert hazahoztuk neki. Furcsa, foleg a labhelyzet es a labtarto utanni "kapalodzas"
Vélemény:
Én ha motort csinálok gyári tömítést veszek hozzá,ha ügyfél hoz mást erakom de nem szívesen (gari nincs)
Nem biztos,hogy rossz lenne a klingerit csak legyen ugyanolyan vastag mint a gyári méret mert ha vastagabb akkor vesztesz a kompressziódból és miután összeraktad sose tudod meg,hogy az a gyűrű miközben lehúzod a fejet hogy nyomódik el,nem zárja el részben vagy teljesen valamelyik olajfuratot.
megragad,kezded elölről...stb
Én a gyárira szavazok
de itt a cím:Kovács Zoltán, Mogyoród, Templom u. 25. 06 pannon 934-6659
Tisztelt ZZR-es sorstársak ...
Tanácsaitokat várom a hengerfejtömítés témában ....
a dilemma a következő :
A 400-as az belpiacos motor , sehol nem kapok hozzá ilyen tömítést (600-asé nem jó)
Csak a redbaronn tudna segíteni 22000-26000 .- forint ellenében (60% előleg utalása után , stb)
Viszont ha legyártatom , akkor postaköltséggel együtt is kijövök 7-8000.-ből.
A bibi csak az hogy nem gyártják le fémből , hanem csak klingeritből , (az olaj és víz furatoknál meggyűrűzve )
Vélemény ?
Tapasztalat?
Megbízható ez a fajta tömítés ?
Szia a hengertalp,hengerfej tömítés biztos nem lesz jó a 600 -é mert más méretű a furat(kisseb dugattyú van benne) a biker-world szerintem is esélyes még esetleg motoroázis. én is nagyrészt tőlük szerzek be alkatrészt.De ezekkel a 400asokkal több a gond mert szinte mind japán belpiacos gép.
nekem szelepfedél tömités kellett, és passzolt, de akárhol kerestem hozzá akármit, szinte csak ZZR600 alapján lehet kapni. a szelephézagokta pl ZX400R alapján néztük, de az ugye meg köbcenti miatt volt.
Ha konkrétan ZZR400hoz keresel alkatrászt, sztem csak bontó, esetleg irj a biker-worldosoknak hogy megfelel-e. mondjuk hengertalpnál tényleg lehet hogy nem akkora kell , mert ugye más furat átmérők. esetleg próbálkozhatsz csináltatással, a régi alapján, vagy rendelsz bontóból
Jó bulizást srácok...
Én is mennék szívesen, de ma vizsgázom végig ülök egy pár dög unalmas előadaást az állati biotechnológiáról és utánna megyek a keresztlányom "baba-zsúrjára"...
Ma van a szülinapja és megigértem neki...
Utánna hazaszállítom autóval a fél családot, tehát jó, ha késő este hazaérek...
A nagyvas.hu-n lévő indexbúra nem drága 4100 Huf-ért?
De ha jovo hetvege is ilyen szep napos lesz es nem lesz szutykos az ut akkor ...
Baratom Honda VTR 750 Shadow-jat probaltam ki, mert hazahoztuk neki. Furcsa, foleg a labhelyzet es a labtarto utanni "kapalodzas"
Sikerült gurulni pár kört?
Én ha motort csinálok gyári tömítést veszek hozzá,ha ügyfél hoz mást erakom de nem szívesen (gari nincs)
Nem biztos,hogy rossz lenne a klingerit csak legyen ugyanolyan vastag mint a gyári méret mert ha vastagabb akkor vesztesz a kompressziódból és miután összeraktad sose tudod meg,hogy az a gyűrű miközben lehúzod a fejet hogy nyomódik el,nem zárja el részben vagy teljesen valamelyik olajfuratot.
megragad,kezded elölről...stb
Én a gyárira szavazok
de itt a cím:Kovács Zoltán, Mogyoród, Templom u. 25. 06 pannon 934-6659
Tanácsaitokat várom a hengerfejtömítés témában ....
a dilemma a következő :
A 400-as az belpiacos motor , sehol nem kapok hozzá ilyen tömítést (600-asé nem jó)
Csak a redbaronn tudna segíteni 22000-26000 .- forint ellenében (60% előleg utalása után , stb)
Viszont ha legyártatom , akkor postaköltséggel együtt is kijövök 7-8000.-ből.
A bibi csak az hogy nem gyártják le fémből , hanem csak klingeritből , (az olaj és víz furatoknál meggyűrűzve )
Vélemény ?
Tapasztalat?
Megbízható ez a fajta tömítés ?
bocs, Zizz, nem iszom többet páleszt
azt lehet még használni ?
akkor visszatehetem az enyém is ...
annak sincs semmi baja ....
nem ?
Szép volt dani...!
Reggel én szedtem le rólad az egyiket!
De ahogy kezdődik ez az év...
azt viszont nemtom mitől fáj a seggem
Mindenki felkelt a tegnap után?
Dani, jó neked, hogy száguldtál egyet!
Burmi használtalkatrészek
Csömör, Ady E. 18.
30/9510-644
Motorbontó, Jánoshalma
Kápolna utca 75
30/9643-532
Horváth Motor, Polgárdi bontó
Polgárdi, 7-es főút mellett
20/9450-610
Twin Motor
Kakasd, Ifjúság 538
74-431067
20-9629446
Majosházi bontó
bontó : 24/486-129
spoiler : 24/486-122
Yakomoto Bt
Pécs, Komlói út 229
72/238-994, 20/9806-377
Tarjáni Bontó
34/572-032
Lakihegyi Bontó
2310 Lakihegy, Rádió utca 51
24/475-383
NV Motor
Kistarcsa, Rózsa utca 1.
28/471-350
Csetény motorbontó
70/2055754
Ha konkrétan ZZR400hoz keresel alkatrászt, sztem csak bontó, esetleg irj a biker-worldosoknak hogy megfelel-e. mondjuk hengertalpnál tényleg lehet hogy nem akkora kell , mert ugye más furat átmérők. esetleg próbálkozhatsz csináltatással, a régi alapján, vagy rendelsz bontóból
Én is mennék szívesen, de ma vizsgázom végig ülök egy pár dög unalmas előadaást az állati biotechnológiáról és utánna megyek a keresztlányom "baba-zsúrjára"...
Ma van a szülinapja és megigértem neki...
Utánna hazaszállítom autóval a fél családot, tehát jó, ha késő este hazaérek...
Azért remélem, Ti jót szórakoztok majd... ;o)
Pussz Nektek...