Szia ! Köszönöm. Akkor újra végigmegyek a tanktól kezdve mindenen. A benzincsapom zár , mivel a tank takarítás után ezt leellenőriztem. Ennek ellenére rendeltem tömítés készletet. A csepegés is kilőve , de az úszóházak alá is rendeltem új tömítéseket. A szelephézagos , vezérláncos történek szerviz lesz...én nem tudom megcsinálni sajnos.Nincs szelep hangja és lánc hangja sem T Nagyon szépen, egyenletesen jár a motor és hangja sincsen. A keverék dúsítása kapcsán még megnézem amiket írtál ( fekete füst és fekete gyertyák ?? ) és ha kell itt is korrigálni kell , de a beállítást szintén csak szerviz tudja. Persze a gyertyát nyilván kicserélem. Azért kösz mindent , később jelentkezem mi történt ! Üdv, Zs@
Szia ! Több oka is lehet ! Először is ha nagyon dús az anyag azt látni is kell mikor igazi kövéret húzol ! Ezen a vonalon induljunk el , gondolom a tömítettséget ellenőrizted , és nem csepeg el sehol , ill. a benzincsapod zár és nem távozott a benyó az olajba !
Tehát okai lehetnek : szelephézagok , vezérlánc nyúlása , szívógumik falsolása . Ezek úgy zabálják a benyót , hogy jóval kövérebbet kell húznod adott teljesítmény eléréséhez mint optimális esetben .
A következő ok : Ha túlvan baszva dúsítva , akkor 10-en ezres gázrántásra feketén látod a kipuffogógázt , a kiszerelt gyertyákon a fekete kormot . Aztán a fuvókákat lehet nagyon elbaszni takarításkor , nem elég hogy leolvastad az értéket , kalibráljátok be öket ,/ szerintem neked itt lesz a bibi/ hogy biztos legyen annyi az annyi !
Amit be-da fórumtársnak is ajánlottam a tanktól kezd te is , hogy a benyócsap zár-e egyáltalán ?! Lejjebb el tudod olvasni miért fontos ez ! A lényeg hogy megálláskor a vákumos csap rögtön elzár amint áll a főtengely ,/én minden esetben zárom a csapot megállás után azonnal / a mi csapunk vígan küldi a benyót tovább , ezt fokozzuk mi ríderek mikor facán jó ferde placcon lazán oldalszkanderre vágjuk a vasat , aztán már indulunk is a jól megérdemelt kantin felé ! Szegény úszók meg a tűszeleppel karöltve próbálnák a benyót a tankban tartani , de ferdén az úszó nem igazán tudja a tűt a fészekbe passzítani , és ha ez nem elég , a nap sütötte tankban 60C-fokos lesz a benyó hatalmas nyomással , ami jobb esetben a szuszogón visít , de ha valamelyik tűszelep nincs pontosan a fészekben akkor biza megy a benyó a karterba ! Szóval van mit végig zongoráznod !
http://www.motorosboltroadride... . tessek en innen rendeltem 2nap es itt volt egy masik oldalpm kb 2 het volt irva a 3. ra nem emlekszem ez tunt s leggyorsabbnak.
Szia ! Esetleg van ötleted , hogy az én 600-as vasamnál egy komplett takarítás és szinkron után mi okozhat 8,5 liter fogyasztást? Gyári fúvókák , minden eredeti... Kösznönöm.
Nemrég hoztam vissza szervízből. Karbitisztítás , tank tisztítás , légszűrő tisztítás , karbiszinkron. Megnéztük , az eredeti gyári fúvókák vannak benne. Szépen egyenletesen jár , gázadáskor remekül megy.....DE ! A fogyasztása most még több lett !!! Elmentünk egy Selmecbánya egy naposra és 157 km megtétele után már erősen pirosba vert a mutató. Tartalékra még nem kellett állítani , de sztem nem sok volt hátra. Szóval így kb. 8,5 vagy felette van a fogyasztás ! :-( Teljesen tanácstalan vagyok most már....
esetleg akik benzincsap problemaval kuzdenek. beirom hatha hasznos lesz valakinek :) nos off allasban folyik a csap. megoldas a benzincsapfelujito keszlet. 2000ft ert lehet kapni szinte mindenhol par oldalt megneztem a neten. a csapot szetszeded amit tekersz rajta csillagcsavar fogja kitekered ovatosan lehuzod mivel van alatta egy kis golyo arra ugyelni nagyon . utanna 2 csavarral le az a nagyobb lap erdemes oszejelolni bar szerintem rosszul nem lehet osszerakni de biztos ami biztos. az lejon van alatta egy hullamos alatet. ezutan amire ramegy a tekero azt megfogjuk es kihuzzuk es ott latjuk meg a 2 db tomitest akik a ludasok. ez a 2 nagyobb tomites amit a szett tartalmaz az egyik sima karika tomites a masikon pedig van 3db luk ketto kis kor alaku meg egy ovalis. ki is dobhatod a rosszakat beledobod a mi belefekszik a csapba utanna a karikat arra tolod fel amit kihuztal utanna azt a reszt visszanyomod utanna ugye a hullamos alatet utanna a lap bele az uj csavarokat ez is a szettben van utanna pedig a kis golyot a tekerobe tedd bele es mehet fel azis latni fogod a golyo helyet adni fogja magat. es ennyi innentol a csap zarni fog. van masik kis 2 db karika tomites na azt en nemtudom hogy hova valo csak sejtem hogy ami a tankba felmegy cso egyik a tartaleke masik a teljese szerintrm de en azokhoz nemnyultsm mivel annak nincs koze a csap ereszteshez. remelem segitett vagy segit vagy segiteni fog ez :)
Ja még annyit : OMV prémium 100-as üzany. , mindíg spurival természetesen ! Aki még esetleg nem tudná , elárulom hogy az összes kútfajta "jó minőségű" bioetanolos ragacsos mocsok Százhalombattán kerül a tartányos autókba . Viszont a nyugati régióba az OMW a Schwechat-i finomítóból szállítja ! Érdemes elgondolkodni ezen ! Én régóta élek a lehetőséggel !
Fogyasztás témához . Ma kerültünk egyet , a motorok : ZZR-1400 performance , egy J-125 Kawasaki robogó , Burgman 650-es és az 1100-as mozdonyom . Győr -Csesznek-Almádi-Csopak-Füred-Veszprém-Csesznek-Győr útvonal , a tempónk 100-110 light-osan csapattunk , vigyázva , közrefogva a J-125-öt hölgy pilótával . Reggel középállványon teletankoltam . hazaérve ismét a kútra , középállványra fel . 217Km-re 3200Ft-ért , 8.45 L-t tudtam belepréselni ! És ez 3.894 L/100km-es fogyasztás ! Egy 1100-as vas sima karbis , semmi elektromos faszság , 3.9-es fogyasztással !!! Azt hiszem sikeres volt a téli nagy szervizem ! De az öndicséret mindig büdös !
Sziasztok.mennyiert lehet eladni jo allapotu 400as hegerfejet illetve henger sort? :-) Ha kellenenek valakinek 400as alkatreszek van 2 komplett blokkom,csak nehez bearazni :-(
Mondtam neked , annyira elkeményedik ettől az igen fasza bioetanolos szuperadalékos lószar löttytől , mint a bakelit , és egyszerűen szarik elzárni ! Mikor kicseréled a lapot , meg a gyűrűt olyan lesz mint az új ! Addig ne is rakd rá a karbicsövet míg meg nem győződsz róla hogy tökéletesen zár ! Javasolok neked is valamilyen felsőkenő használatát , csodákat tud tenni , na nem a szuper megtakarításos hülyedumára gondolok , hanem pont a gomialkatrészek megóvása terén , üzanyag csap , ac pumpa , szívótorkok gumijai , a karbi tisztaságáról nem beszélve ! Nagyon régóta használok én is , nem csodaszerként , hanem egyszerűen a száraz fos benzinünknek ad egy kenést , és a gumik nem alakulnak át bakelitté !
Már meg is rendeltem még van a készletben más is azt nemtudom hogy hova való lenne :/ de akkor ez a kettö a lényeg az a lényeg :D remélem még pénteken ideér . a 3 lyukas az eléggé kemény a másik nem veszélyes. Akkor az a lényeg ha ezt a 2-t kicserélem tuti jó lesz?! köszönöm a segitséget
Tehát okai lehetnek : szelephézagok , vezérlánc nyúlása , szívógumik falsolása . Ezek úgy zabálják a benyót , hogy jóval kövérebbet kell húznod adott teljesítmény eléréséhez mint optimális esetben .
A következő ok : Ha túlvan baszva dúsítva , akkor 10-en ezres gázrántásra feketén látod a kipuffogógázt , a kiszerelt gyertyákon a fekete kormot . Aztán a fuvókákat lehet nagyon elbaszni takarításkor , nem elég hogy leolvastad az értéket , kalibráljátok be öket ,/ szerintem neked itt lesz a bibi/ hogy biztos legyen annyi az annyi !
Amit be-da fórumtársnak is ajánlottam a tanktól kezd te is , hogy a benyócsap zár-e egyáltalán ?! Lejjebb el tudod olvasni miért fontos ez ! A lényeg hogy megálláskor a vákumos csap rögtön elzár amint áll a főtengely ,/én minden esetben zárom a csapot megállás után azonnal / a mi csapunk vígan küldi a benyót tovább , ezt fokozzuk mi ríderek mikor facán jó ferde placcon lazán oldalszkanderre vágjuk a vasat , aztán már indulunk is a jól megérdemelt kantin felé ! Szegény úszók meg a tűszeleppel karöltve próbálnák a benyót a tankban tartani , de ferdén az úszó nem igazán tudja a tűt a fészekbe passzítani , és ha ez nem elég , a nap sütötte tankban 60C-fokos lesz a benyó hatalmas nyomással , ami jobb esetben a szuszogón visít , de ha valamelyik tűszelep nincs pontosan a fészekben akkor biza megy a benyó a karterba ! Szóval van mit végig zongoráznod !