Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, hogy félreértettem valamit... Bocsi...

Tudod amikor vittem le Áronhoz akkor még hagyján, hogy a kezem lefagyott dupla! kesztyűben is, de amikor két nadrágban a "legjobb barátom" kezdett jéggé dermedni, na akkor azt mondtam tavaszig várok...

Szerintem nem rossz a teszt amiket leírtak, én valamilyen szinten hiszek nekik.

Kezd félelmetes határokat ölteni az elvonás...
Ma azt álmodtam, hogy Árontól veszem át a vasat és jövök vele haza...

Jó, hogy mondod... és mennyire igaz...
Tényleg itt ülök a gép előtt és nézem a motoros videókat.

NA DE ! Eljön a mi időnk is drága barátom, amikor nyeregbe pattanunk és élvezzük a szabadságot... Csak legyen erőnk kivárni...
Szerintem Skyfox erre gondolt:
http://www.hjc.hu/csere.htm

Jól néznek ki azok a kesztyűk, elgondolkodtattál...
Sztem félreértettél, nem vitattam a 100 km-ert, csak arra gondoltam, h nem akármilyen 100-as volt ez februárban (mondhatjuk: "hűvösben" )...

Nem gondolom, hogy az eladó hülyeséget mondott, én is olvastam erről, viszont a SHARP teszteken van pár napszemüveges bukó, ami igen jól teljesít. Aztán az is lehet, hogy a SHARP nem ér sok sz.rt, nem tudom, majd remélem a tapasztaltak megmondják, ha visszatértek a gurulásból...

...mert biztos te is észrevetted, hogy csak mi döglünk mostanában a gép előtt, a Többiek gondolom nyeregben élvezik a napsütést!
Hol van az a HJC akció?

Aki kesztyűt szeretne venni, annak ezt nagyon ajánlom.
Én ezzel már a 3. szezont fogom kezdeni, de a bőr minimális kopása mellet semmi baja nincs!
Spool SP-23
Akkor mondanám:

Amikor elhoztam Csepelről az volt ugye komoly 30km, amikor Áronékhoz mentem, akkor az volt kb. 50. Na jó, akkor 20km-et tévedtem

Én is beépített plexiset akartam venni (IS-16), de aztán az eladó lebeszélt róla, mondván ez csak egy kicsivel több, és "komolyabb" mint amit én kinéztem. Más anyagból van. Azt is mondta, hogy mivel ebben nincs napszemüveg, így "szerkezetileg" strapabíróbb egy esésnél, mint egy napszemüveges, ahol ugye a rétegek között ott a napszemüveg.

Lehet, hogy állati nagy hülyeséget mondott, én pedig kezdő lévén elhittem.

Nekem iszonyatosan érzékeny a napfényre, autóban is folyamatosan napszemüvegben vezetek, de arra gondoltam, hogy bukóban is lehet napszemüveget viselni, így inkább az FG-15 mellett döntöttem.

Neked is sok sikert az új felszerelésekhez. Lehet én is kinézek a MotorFeszt-re. Talán össze is futunk...
Köszi! De milyen 100 km volt az, abban a zimankóban?

Bukóban mindenképpen beépített napszemüvegest keresek, mert a sima plexivel az erős nap nagyon zavar, a sötét plexim meg sötétben szívás, a hülye fejformám és a nagy füleim miatt pedig nem tudok napszemüveget hordani a sisak alatt. Azt hiszem az ilyen egyéneket nevezik halmozottan hátrányos helyzetűnek...

Amúgy most HJC-m van, az alsóbb kategóriás CL-ST típus, ami bár elég zajos, de így is meg vagyok elégedve vele (azért az árért sztem rendben volt - 28e 2007-ben). Sok sikert az FG-15-höz, sztem jó kis kupak lesz, jóval komolyabb, mint az enyém...
Szia!

Nekem ugyanilyen csizmám van. Nagyon jó ár/érték arányú és azon a közel 100 km-en amit megtettem nagyon kényelmes volt.

Bukót én HJC FG-15-öt vettem, illetve venni fogok ha végre megérkezik. HJC-nél van egy akció, ha beviszed az akármilyen állapotú használt bukódat, akkor 5-15e Ft-os kedvezményt kapsz.
Hali Mindenki!

KillBill! Gondolom már elkéstem, valahol a motorosboltos túra közepén tarthatsz, de sebaj, remélem sikeres lesz a portya... Én jövő héten szeretnék szétnézni a MotorFeszten, kéne csizma, gondolkodom tanktáskán, és talán egy új kupak is belefér a keretbe.

Olvastam pár tesztet, de nagyon érdekelne a Ti véleményetek is:

Csizmából a magam szolid túrastílusához a Probiker Travellert néztem ki. Több helyen írják, hogy nagyon jó ár/érték arányú lábbeli (17e körül), és ismerősök tapasztalatai is azt mutatják, hogy tényleg jó minőség. Ha vkinek van tapasztalata vele, megköszönném ha közzé tenné!

Bukóból erősen filózok a Caberg új típusán, az EGO-n. Állítólag nagyon jól szellőzik, napszemüveges, és a régebbi típusok (V2 407 és V2R) 5 csillagos SHARP tesztet produkáltak, talán nem lehet olyan sz.r a márka...

A tanktáska lehet nekem is a Lidlből jön (vagy megveszem itt az Apróban 12e-ért?)...

Előre is kösz a véleményeket!
Értem akkor hátha nem lesz vele gond.
Mondjuk az első számú jelölt a KLE csak abból összesen 2 db-ot találtunk. Jövőhéten tervezzük h felmegyünk Pestre és szétnézünk mert itt Szabolcsba jóval magasabbak az árak.

Köszönöm a választ!
A GPz 500-asnak nagyon jó a blokkja, stabil darab. Ha maga a motor jó állapotú, akkor ajánlható vétel. De ha nyitott (60 lovas) verzió, akkor kicsit sem papásabb, mint a 400-as ZZR, az is bőven kettőszáz felett tud menni.
Helló

Egy kis segítséget kérnék Tőletek.
Apám motort akar venni és eddig 4 típus van tervbe ebből 2 Kawa.
Egyik egy GPZ 500 S 93-as évjárat tudtok egy kis infót adni róla? Megbízhatóság alkatrész meg ilyenek.
A másik egy KLE 250 96-os erről is ha tudtok valami infót azt megköszönném. Azt tudom h ebbe a típusba a 250-es zzr blokkja van azzal talán nem lesz probléma. Próbáltam az Öreget rábeszélni a ZZR-re de Neki papásabb motor kell. Bocs h ide írtam de egyik motornak se találtam topikot.
Köszönöm!
kőszi ha megyűnk az olajért megbeszéljűk
Áront hívd fel, ő tud pontos (és nem fájdalmas) árat mondani rá

Áron - Quicksteel Motor
mibe szokott fájni egy ilyen szelephézag ellenörzés? azt tudom hogy ki kell buktatni a blokkot hozzá, ezért nem is szivesen álnék neki
hengerfejre rá kell nézni, szelephézagok és kormolódás, vezérműlánc és spanolója.
kerékcsapágy kevésbé, inkább kormánycsapágy, de az gyorsan kiderül, ha gázos. első/hátsó futóműben tömítés és olajcsere, természetesen az összes folyadék (hűtő, fék, stb) igazából a többi rész csak akkor, ha erős kopást mutat.
kutya ur, mivel tudom őn is nagyzizi tulaj kérdeznék, 40 környékén miket érdemes kicserélni az enyémen? gyertyák , az ok, kerékcsapágyak? láncszett, bár ezutobbi hiohetetlenül egybe van még. lassan elő kell szedni éshát mindent rendbe szeretnék tudni
a K&N direktszűrő 25 500 Ft, 18-ért tudok szerezni neked.
az pedig korrekt ár én 110000ft ért vettem a hátsot 4éve mennyiért lehet légszűrőt szerezni





volt én a hátso vettem 4éve vagy 110000
szia, nekem sima légszűrő van benne. a sportlégszűrő jó dolog, de 3000 kilométerenként kell tisztítani, én meg lusta vagyok szétszedni

a dobozokat sajna elhalászták előle, 76000 volt a kettő givi + a gyári konzol hozzá.
Szia sprtlégszűrő van agépedben arra gondoltam azt vennék a másik is jobb volt vele láttam valamelyik nap az oldaldobozokat fent a zzrre vetted ,mennyire fáj ha elárulod kőszi
igen , ugy rémlik hogy ezt tettük bele a másik fuck-s olaj helyett amivel kő szar volt a gép. oks jöhet ahhogy lentebb irtam
15w 50 Pro Race, 15-50-be csak ilyen volt nálam. Fuchs Silkolene 15w 50 Pro4
Mindenképpen megéri a riasztó, nem nagy összeg. Kombinálva lehet egy tárcsafék zárral. Én a nyóckerben az udvarban tartom, ponyva, riasztó és két három kedves, aranyos, unatkozó, udvart folyamatosan kukkoló, idős szomszéd néni akiknek a szemetet leviszem időnként ;)
Egyenlőre nem bántották, ponyva babrálásnál már beindul a riasztó, azután meg a szomszéd nénik !
Több mint 2-3 hétig nem állt mozdulatlanul a moci, ez idő alatt nem szívta le az aksit. Van egy kis biztosíték is közte, ha netán hosszabb időre, de biztonságos helyen akarom hagyni akkor azzal kiiktatom (de az jó mélyen el van dugva) .
kutya ur csak akkor kell az a fucks olaj ha racing, tavaly is ki kellet szednem belőle, csak nem emlékszem hogy azt vettem töled tavalky vagy már azt ami jó volt bele, jimy fizette ki neked. nem emlékszem hogy az pontosan melyik is volt.
ok akkor itt hagyom a lét boritékban, és ha jössz felém akkor hozd már el légyszi. köszi.