Az a lábtartó, amiről beszéltünk nálad a garázsnál...
Ami neked is van a régi zizin.
Azt megírnád magánban, hogy hol találom, melyik Kawa márkánál keressem stb...
Szeretnék olyat beszerezni... most vagy kicsit később... az árától függ.
Kill ne izgulj megkérdeztem egy gumis haveromat nyugodt szívvel ajánlotta , azt mondta hogy az enyém nagyon régi volt :-)
no para jót választottál :-) nyáron megnézzük :-)
megtaláltam pár etapot a korzika rallíból... hát persze, hogy a szállásunkról induló, kb 200 kilométeres karikén van vagy három szakasz
. http://youtu.be/tzRQQNTS74A
Akkor én mit mondjak az 1998as, hátul egy centi széles repedéssel rendelkező gumimmal? Leradíroztam a szélét annak is, különös mód nem szűnt meg tapadni. Azért most már lecserélem
hááát nemtudom. a mi tempónkhoz (szerintem) pont tökmindegy, hogy milyen gumi van fent: én a Ringen pontosan ugyanannyit mentem a kétkomponensű, atomdrága Michelinnel, mint az újonnan tízezerbe kerülő Kendával...
Persze hogy megy dióda nélkül is, arra azért van szükség, hogy a két bemeneti jelet (inditó gomb - gyujtásjel a trafóról) szétválassza, és ne adja ki a másik helyre is. Szét kell szedni és kipucolni a karbikat, nézd meg az uszó nem akad fel, vagy lyukas, tűszelep zár rendesen?
Hmmmmmm..... Nem is értem. Nekem a 4. garnitura attack van fenn, és nem tapasztaltam semmi csuszkálást, kivéve ha hidegre fordult az idő. Májustól- októberig a tapadással nem volt gondom, ezenkivül meg melegitéssel el lehetett érni megfelelő tapadást. Pályára nem szoktam járni, de ott állitólag képes tulmelegedni ez a gumi.
Egy Eladó 400as Kawasaki ZZRem van, korát meghazudtoló állapotban, hogyha érdekel valakit keressen meg.