Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv
Egy Eladó 400as Kawasaki ZZRem van, korát meghazudtoló állapotban, hogyha érdekel valakit keressen meg.
Állok elébe... hú, azok a jó kis büntik....

Oké, jövök eggyel...
ez titkos információ volt, ennyivel nem úszod meg...

Köszönöm szépen!

Pussz.
ebay, Z1000 első lábtartó én 18 fontért vettem a kettőt, ráadásul elég a csonkot megvenni, az öreg konzolra simán felmegy.
Kutya!

Az a lábtartó, amiről beszéltünk nálad a garázsnál...
Ami neked is van a régi zizin.
Azt megírnád magánban, hogy hol találom, melyik Kawa márkánál keressem stb...
Szeretnék olyat beszerezni... most vagy kicsit később... az árától függ.

Köszcsike Kill.
Öröm és boldogság...


Köszi
van lábtartom 2500ft+posta. bocs de azt hitem hogy már irtam neked.kérdezetek nyugotan mert nem minden van még fent a lapon . üdv gyula
Kill ne izgulj megkérdeztem egy gumis haveromat nyugodt szívvel ajánlotta , azt mondta hogy az enyém nagyon régi volt :-)
no para jót választottál :-) nyáron megnézzük :-)
Valószinűleg átrakom az utaslábtartót előre. Gyula oldalán nem találtam.
megtaláltam pár etapot a korzika rallíból... hát persze, hogy a szállásunkról induló, kb 200 kilométeres karikén van vagy három szakasz
.
http://youtu.be/tzRQQNTS74A
vagy kérdezd meg toth gyulát ,lehet hogy neki van
vegyél rá egy MZ hátsó lábtartot ,azt is fel lehet hajtani és csak egy csa var rögziti ,valamelyik lyukba csak bele lehet tennni
nem, AS szabvány szerint készült
Van róla valami méretezett műszaki rajz?
amikor a Kaloringen az SSP400 versenyen összetörtem a 400-ast, akkor hazafelé nekem is vascsőből volt a lábtartóm
Vihar előtti
Az jutott eszembe, söprűnyélből csinálok lábtartót a zizire, legalább látványos lesz a kopás Vagy vascsőből, azt sem fogom sajnálni.
Húúú, de nagy a csend!
Akkor én mit mondjak az 1998as, hátul egy centi széles repedéssel rendelkező gumimmal? Leradíroztam a szélét annak is, különös mód nem szűnt meg tapadni. Azért most már lecserélem
hááát nemtudom. a mi tempónkhoz (szerintem) pont tökmindegy, hogy milyen gumi van fent: én a Ringen pontosan ugyanannyit mentem a kétkomponensű, atomdrága Michelinnel, mint az újonnan tízezerbe kerülő Kendával...
motorra válogatja,na meg futóműbeállítás kérdése
mondom,az enyémen semmi baj nem volt vele ,pedig néha kapott
Persze hogy megy dióda nélkül is, arra azért van szükség, hogy a két bemeneti jelet (inditó gomb - gyujtásjel a trafóról) szétválassza, és ne adja ki a másik helyre is. Szét kell szedni és kipucolni a karbikat, nézd meg az uszó nem akad fel, vagy lyukas, tűszelep zár rendesen?
Hmmmmmm..... Nem is értem. Nekem a 4. garnitura attack van fenn, és nem tapasztaltam semmi csuszkálást, kivéve ha hidegre fordult az idő. Májustól- októberig a tapadással nem volt gondom, ezenkivül meg melegitéssel el lehetett érni megfelelő tapadást. Pályára nem szoktam járni, de ott állitólag képes tulmelegedni ez a gumi.
Köszi, le is töltöttem az 1100-at, hirtelen.
Próbáld megnézni a vonatkozó boxokat.