Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello mindenki!

Én is boldog ZXR 400 tulaj vagyok. Szükségem lenne néhány alkatrészre! Látom dnor kollega rendelkezik is néhánnyal?! Pl.: porszívócső, láncvédő fém része?

Ill. ha valaki esetleg tud benne segíteni, előre is köszönöm!

A KAWA a király, lehet hogy a régebbi sportgépek kicsit hangosabbak, de a kis 400-asommal bármelyik korabeli 600-ast megetetem!:)

Tényleg, van fan club magyarországon?

Mindenkinek ajánlani tudom, 125-ös után remek lépcső!

RR mindenkinek
Hali ZXR-400 tulajok. Ki milyen olajat tölt a gépébe?
Hali,

ha valakinek muszaki vizsga esedes (vagy csak kellene egy elso gumi) van egy nagyon jo Metzeler Sportec M-3 120/60 ZR17 gumim ZXR-400-ra "labalatt" a garazsban, realis aron.

udv,
N
Bárki bármit mond!
Jézusistenem.
miiiiii?
mivel most már ugye teljesítmény után adózunk,így már nem igazán lehet ezzel játszani,mert egyrészt adócsalás,másrészt erre hivatalosan magyarországon nincs is mód,mint pl németországban.egy évig kocsikat müszakiztattam és a veszprém megyei főfelügyeletnél rákérdeztem,ez müködik-e itthon,de aztmondátk erre hivatalos tök legális mód nincs.
Sajnos nem tudom neked megmondani, hogy lehet-e, es ha igen, mi a menete. Ismerve a magyar muszaki vizsgaztatas siralmas allapotat es az inkompetenciat amit prezentalnak, sok remenyt nem fuzok hozza.
Egyebkent lehet talalni neha (forgalmi szerint) 25kW-os 400-ast, ha valakinek konkretan csak ez felel meg. Azt mar akar le is lehet folytatni hozzaerto szerelovel, hogy ne egybol nyitott motorral szaguldozz.
Ha meg kesobb kiveszed a folytast, max nem kell a forgalmiban valtoztatni..

Az "A-korl" szabalynak az a lenyege, hogy ne ulljon fel egy kezdo egybol olyan gepre, amin nagyobb sikerrel oli meg magat vagy masokat... es azert ez nem biztos, hogy hatranyos.

De lehet hogy masnak vannak konkretabb infoi a temarol itt...
azt hogy lehet megoldani hogy ha lefojtod hogy a forgalmiba is az legyen beirva erre vagyok a legkiváncsibb hogy ezt hogy lehet megoldani?
lécci még erre az egyre válaszolj
Jaa és még valami.... haver is most szelepeli a gsxrt :) szóval kis ccm, nagy fordulat, tök mindegy milyen motor. egyszer cserélni kell
Üdv! A szelepekről annyit, hogy az enyémben az egyik leszakadt, de szerencsére nem csinált kárt.Viszont a szerelő szétszedte totál, az egész blokkot(ha már ugy is tél van, tegyük bele a karácsonyról maradt pénzt) Szóval hajtókarok, csapágyak rendben, meg se kottyan, talán kap egy uj gyürüsort, meg nem ártana cserélnem a kuplungot, igaz elvben még birja, én nem vettem észre a hibát, de ha a szerelő mondja.... Szóval ennyi 40000km után. de hát ez már öreg vas. viszont kimélem.üdv hege
A-korlatozottal szerintem nem vezethetsz sem ZXR-400-at, sem ZXR-250-et, ami nincs lefojtva (illetve a forgalmijaban a tenyleges KW/Le van bejegyezve)
Ugyanez igaz a VFR-400, RVF-400, CBR-400, FZR-400, GSXR-400, RF-400, ZZR-400, ZX-4 es meg egyeb 400-as illetve 250-es (itt mar kisebb a valasztek, talan a ZXR-250 a leggyakoribb, de azt hiszem mindegyik japannak van 250-ese)
A kulonbseg, hogy ezeket szinte kivetel nelkul nem arusitottak, csak Japanban. A ZXR-400 volt kaphato Europaban ( talan a CBR-rel egyutt, de ebben nem vagyok biztos...) ez az alkatreszellatas szempontjabol fontos, bar semmihez nem lehetetlen alkatreszt szerezni, csak ido es penz kerdese....
Gondolom meg nem vezetted egyiket sem, ugyhogy ez alapjan nem tudsz kozottuk valasztani, ha a kulso alapjan akarsz, akkor menj el pl. a RedBaronba (de azt nem ajanlom, hogy ott is vasarolj barmit...) es hasonlitsd ossze oket, mi tetszik a legjobban. Ha megteheted valahol, erdemes kiprobalni oket, bar az erzes / velemeny attol is fugg, milyen allapotu peldanyt sikerul kifognod. Objektiven ugysem fogod tudni eldonteni ennyi kiprobalassal, mert nem fogod tudni, csak nagyon limitalt korulmenyek kozott probalni oket.... (varosban / varoson kivul, nehany / nehany 10km-en)
Azt, hogy a ZXR-400 tipushibaja lenne a szelepleszakadas... nem mai gepek, nem lassu haladasra tervezett gepek, lehet / kell forgatni oket, es egy jelentos reszuk elobb-utobb kevesebb tapasztalattal / megfontoltsaggal rendelkezo fiatalok kezebe kerul, ami aztan nem segit a hosszu elettartamnak. Normalis karbantartas mellett allitolag nagyon-nagyon sokat birnak. A 400-asok kozott relativ sok ZXR-400 van, ugyhogy azert is hallhattak joparan leszakadt szelepu ZXR-rol... leszakadt szelepu MV Augustat biztos kevesen lattak Magyarorszagon...

na mindegy, befejezem az okoskodast, nem fogom / tudom megmondani mit vegyel, mert te akarsz motort venni, nem en, de remelem arra jo volt, hogy segit a dontesi folyamatban....
helló legelőszöris az hogy A-korlal vezethető legyen és a kérdés az hogy valójában milyenek is a 400 vagy a 250-es zxr-ek. a motorra meg nem ráböktem hanem haismerősnek volt ilyen és nagyon megtetszett de
nagyon tetszik még a 400 és 250-es fzr-ek a gsxr-ek és a vfr-k szoval inkább a gyorsulási motorok tetszenek :)De amugy meg köszi hogy segíteni probálsz és nem lehurrogni meg flegmázni mint egyesek :)
Szerintem eloszor azt kellene definialnod magadban, hogy mik a kriteriumaid, utana konnyebb a helyzet.

Jelenleg csak raboktel a ZXR-400-ra, hogy ez pl. jo lenne, aztan amikor azt mondtak, hogy "dehat ennek leszakadhat a szelepe..!" akkor visszakoztal ? Vagy miert irtal ide? Szamits ra, hogy minden tipusforumban vannak joparan, akik csak a sajat tipust magasztaljak, a tobbit meg leszoljak, foleg igaz ez kisebb gepekre, ahol szignifikans az ifjabb elso-motoros sracok aranya, akiknek meg sokat jelent a falkaszellem, es az osszetarto ero a kozos ellenseg (pl gsxr, cbr, stb...)

Szoval megegyszer: mit akarsz tudni? Mi a kerdes?
az alabbi par aprosag:

ac pumpa
akksi Unibat MF CBTX9-BS
carbon hatso sarvedo
elektronika (ECU/CDI) + minden egyeb
elso / hatso gumi
elso lanckerek
fejidomtarto
generator
gyujtotrafok
hatso lampa
hatso lanckerek alu
hatso rugostag
hatso segedvaz
index 3db
indito motor
kabelkoteg
kiegyenlito tartaly
kormanycsapagy
kormanycsutka
kormanykapcsolo j + b
kormanykapcsolo-haz
kupplung bowden
kupplung kar
lampatarto
lanckerek-dekni
lendkerek
leomlo
olajhuto
-cso
oldalidom
oldal-sztender
plexi
porszivocso
szelepfe
del
tukor
ules alatti idom
ules elso+hatso
ulesidom
vaz forgalmival
vizhuto

plusz nehany motorikus dolog:
blokk haz
deknik
egy halom blokk csavar
2 hajtokar + 4 db dugo
hengersor
hengerfej (nem tudom mennyire hasznalhato)
vezermulanc
vezermulanc feszito
vezteng. Leszorito
1/2 valto
vizpumpa
Milyen alkatrészeid vannak?
Nekem még tavaly elgörbült az összes szelep de így is megy a motor, minek cseréljem ki?
De tánácsokat szivesen fogadnék!
még enyire részletesen nem beszéltem vele
Mas...:

mivel neha jarnak ide ZX-4 tulajok is, es en meg most szamoltam be ZXR-400 alkatreszbe egy ZX-4 hatsofelnit (4 x 18) , amit nagyon barati aron elpasszolnek...

elerhetoseg az adatlapon...

ZXR alkatreszek fogynak, ugyhogy ha meg valakinek valami kell...
...mondjuk egy 0km-es H-D-ban kevesbe szakad le a szelep, az biztos... hiaba, no, az amerikaiak tudnak motort epiteni..

egyebkent a szerelo mit ajanlott? mik a szemponjaid (elsoroban mi a fontos, aztan kovetkezo szempont, harmadik, stb... ) a motorvasarlasnal...?
jo értem nem kötekedni akarok csak én is azt akarok venni és mikor mondtam egy szerelő ismerősnek akkor azt mondta hogy csak azt ne mert már leirtam hogy miért na mindegy a lényeg az hogy nem köteketésböl irtam a zxr tulakdonosoknak
de milyen kérdés ez hogy baj van a szelepeivel? ezek ugyanugy motorok mint a többi.ha jó állapotban van akkor jó! ebbe is ugyanugy letud szakadnia szelep mint másban is de mivel ezek forognak 15-20ezret 10-20éves létükre így magasabb a rizikófaktor.azt ennyi
a 400-as és a 250-es zxr-ekre gondoltam meg amugy csak kérdeztem nem tom mi a fasznak kell flegmázni
igen,már ugy jön ki a gyárból hogy szar.
Most gondold végig mégegyszer a kérdésedet,és szerintem ne tedd fel ujra.