na igen ezek a mocskos annyagiak emberek motorra költésben én is igy vagyok,jol beszélsz ....igen 1 125-2t nem a világvégemenetteljesitményekröl szol......semmi bajom vele csak tulzás az hogy k...a jó .A mai gondolkodásban ez a baj:125ccm van x-évig aztán ugrás nagyobbra(250-4t..400-600...)sokan igy gondolkodnak aki teheti probáljon ki 250/350/500-2t motort....igen füstöl,elavultnak tartják....én igy vagyok vele.
Nahjah MV azt midnenki elfogadná csak sok sok milliót nem adnék ki egy motorért amivel akár egy olaj folton is ellehet fikázni és nem tehetsz rólla...ugrott sok sok milliód igaz a jót megkell fizetni de enynire?hmm midn 1 aki iylen motort vesz úgyis tud köv motort venni De ha azt nézzük h 3 Csúcs japán 1000 gépet lehet rajta venni azért elgodnolkodtató
nem ültem még 2t motoron de majd 1x az is eljön biztos az is jó lehet főleg pályán...pár 125 motoron ültem azok nem hozták ki belőllem azt a vadállat mógyára vigyorgó húdejól érzem magam pillanatot sajna....
Ugy látom még életedben nem ültél ilyen motoron mert ha csapatsz vele érzed h baromi nagy Gp feelingje van az egésznek.......
Nem bántom én a 4T-ket mert azt is szeretem csak a 250-es kategóriában ez a motor a csúcs sztem.....
Attólmég a többi nem szar!!!
Ha már ezresekről beszélünk akkor pedig MvAgusta F4 Tamburini... Na az az a motor amin ugyanilyen feelinged van csak "nagyba" Ez a motor előtt mindenki meghajtja a fejét bárhova elmész pályanapra vagy motorostalálkozóra..... (mondjuk ez igaz minden Mv-re )
hmm sajnos már "elavult" a zxr 250 teljesítmény súly arányban de ha a képen látható motor kapható lenne lehet h meggodnolná 1-2 ember magát h mi is a jó ... ízlések és pofonok ilyen az élet de elfogadnék egy ilyen gépecskét
Hát én az RS-em minden nap használom, és nem vág földhöz h. nem 6 litert hanem 8-at eszik, de az élmény kárpótol, igaz 20-25ezrenként újítani kell ami nem kis pénz, de elményben sokkal jobb mint egy ZXR 250 meg erőben is erősebb. ha meg a fogyasztás meg a tartósság a lényeg akkor vegyél CBF 250-et az elmegy a világ végére...
nah kezdődik megint húdefasza 2t rajongó vagyok beakadt a lemez vagy mi?
szerintem ne képzeld magad semmiféle nagymenőnek se!Légy magad...
Ha ott tartunk hogy a 4t motorral megmunkába járás stb akkor vegyünk elő egy GSX-R 1000 vagy egy ZX-10 bármit ebből a kategóriából vagy sezritnem ezekez nem bevásárlásra és munkába járásra tervezték...ZX-6RR pl azt pálya motorozásra tervezték csak arra...lehet még kapni elég sok 2t motorral ellátott valamit pl robogó szóval nem kell sírni hogy nincs kínálat
RS250 az abszolút csucstechnológia a 250-es kategóriában ami sajnos mára már egy nagy kalap sz@r lett mióta eltűntek a 2T-k a kínálatból!!!!
Az RS250 egy lámpával felszerelt vétbeli pályagép ugyhogy arra született h második motorként kapjon egy pályaidomot hétvégén lehúzzad utánfutón a versenypályára és érezd ugy magad mint a VB-n mintha Alex De Angelis motorján ülnél és neked tombolnának emberek 10ezrei.... Ezután hazamész előveszed a másik 4T motorod és használod nap-mint nap munkába, boltba járásra....
Az RS 250 a Suzuki RGV ből kapta. ÉS 2001 es Rs 250 68 Paci.De mit vártok 1 GP teknikára épülö motortol? Miért megy folyamatosan ez az én motorom ugyis lenyom???
Erre válaszolon valaki.
Thorr kollegámnak teljesen igaza van!Nemmindegy hogy a Rs 250 hogy megy!Jóval drágább is és fiatalabb motor mint a zxr!Nézzétek meg az 1000 kategóriát,hol láttok 2t-t ?Hát sehol!a MOtogp-n is csak 1 versenyt bírnak az olyaszok a 125ccmkategóriában,lehet hogy nagyon mennek meg leverik a japánokat de utcára nem olyan motort veszel ami egy verseny azt utána kuka!Ezt is átkénr gondolni mielött beleszólnátok!
Miért kell folyton azon vitázni hogy melyik megy el a másiktól??? Ki a fasz érdekel ?!
Mindenkinek más tetszik.
Szerintem az lenne a lényeg ha már a rendőrők a kocsisok meg a sajtó is baszogat akkor legalább mi motorosok tatsunk össze!!!!!!
És teljesen mindegy hogy 2T vagy 4T , 250 vagy 1300. Motorosok vagyunk nem???????????
video.google.com --- beírjátok: rs250 onboard (vagy valami hasonlót ) és látni fogjátok, hogy a "gagyi 2ütemű rs250" még a 600asokkal is tartja a lépést pályán!
Vágom És igazad van, jó simlis vagy
Régebben én is csináltam ilyet, hogy megvettem a motort, de már aznap feltettem egy faxa kis összegre, hogy hátha elkell és akkor jöhetett volna a mégjobb...
hát sz.tem a 250-est a 250-eshez kell hasonlítani, meg azért eléggé nehezen tudom elképzelni h. "nem nagyon" vert el egy 250-es RS, mikor a 400-as gépeket is megeszi....de mind1 ne vitatkozzunk
Egy ideje már fent van de ha nézed az ára ott elég horribilis, csak azért raktam fel, hogy hátha kell valakinek ennyiért. Azért csak lassan mert amig nincs meg a másikra (Z750) teljesen a $ addig nem adom el. Vágod!?
tán a szine?mert nekem a két"poszivocsö"nagyon tecc...de tényleg a lényeg a lényeg,mindenki a saját lovát dicséri .......de 250ben a 4t gyengusz de ne vitázunk ezzen(mert még visszajön a mumus )
túl drága már a kezdő részletéből 3 használt min2 éves motort lehetvenni hej hej
nem ültem még 2t motoron de majd 1x az is eljön biztos az is jó lehet főleg pályán...pár 125 motoron ültem azok nem hozták ki belőllem azt a vadállat mógyára vigyorgó húdejól érzem magam pillanatot sajna....
Ugy látom még életedben nem ültél ilyen motoron mert ha csapatsz vele érzed h baromi nagy Gp feelingje van az egésznek.......
Nem bántom én a 4T-ket mert azt is szeretem csak a 250-es kategóriában ez a motor a csúcs sztem.....
Attólmég a többi nem szar!!!
Ha már ezresekről beszélünk akkor pedig MvAgusta F4 Tamburini... Na az az a motor amin ugyanilyen feelinged van csak "nagyba" Ez a motor előtt mindenki meghajtja a fejét bárhova elmész pályanapra vagy motorostalálkozóra..... (mondjuk ez igaz minden Mv-re )
szerintem ne képzeld magad semmiféle nagymenőnek se!Légy magad...
Ha ott tartunk hogy a 4t motorral megmunkába járás stb akkor vegyünk elő egy GSX-R 1000 vagy egy ZX-10 bármit ebből a kategóriából vagy sezritnem ezekez nem bevásárlásra és munkába járásra tervezték...ZX-6RR pl azt pálya motorozásra tervezték csak arra...lehet még kapni elég sok 2t motorral ellátott valamit pl robogó szóval nem kell sírni hogy nincs kínálat
Ciao
Az RS250 egy lámpával felszerelt vétbeli pályagép ugyhogy arra született h második motorként kapjon egy pályaidomot hétvégén lehúzzad utánfutón a versenypályára és érezd ugy magad mint a VB-n mintha Alex De Angelis motorján ülnél és neked tombolnának emberek 10ezrei.... Ezután hazamész előveszed a másik 4T motorod és használod nap-mint nap munkába, boltba járásra....
Ennyi
Erre válaszolon valaki.
Mindenkinek más tetszik.
Szerintem az lenne a lényeg ha már a rendőrők a kocsisok meg a sajtó is baszogat akkor legalább mi motorosok tatsunk össze!!!!!!
És teljesen mindegy hogy 2T vagy 4T , 250 vagy 1300. Motorosok vagyunk nem???????????
Régebben én is csináltam ilyet, hogy megvettem a motort, de már aznap feltettem egy faxa kis összegre, hogy hátha elkell és akkor jöhetett volna a mégjobb...