Sziasztok
Még új vagyok és nem igazán értek a mocikhoz,de vettem egy kawasaki zxr250-et.Az lenne a kérdésem,hogy tudnátok-e segíteni,hogy mire figyeljek a kawanál.Előre is köszi
nem Túró vagyok ugyan, de válaszolok... Szóval sajnos egy picivel kevesebben voltunk mint kellett volna (asszem 15-en a 22 helyett) ezért csak értékelés volt külön, futam nem. De így is sikeresnek mondanám a rendezvényt. Köszönöt érte Phoenix-nek és a Kawasakinak (D.M.C. é Csiki-Bege). Mellékelek két képet, azon a dobogósokat lehet látni.
-600 :1. Barta Laci 2. Túró 3. LX (meg kell jegyeznem hogy csak 8 induló volt, tehát nem volt nehéz a 3. hely... az első kettő a másik csoportban is megállta volna a helyét)
+600 : Reith Tíbor 2. Frits Attila 3. Cserni Zsolt
LX
Bálint636-al beszélgettem, és hallottam, hogy nagy fúró, faragó emberke vagy. Szóval olyan kérdésem, kérésem lenne, hogy láttál-e már ER-6n-t totál közelről, és hogy láttad-e mennyire védtelen a hűtő!? Szóval arra kellene valami védelmet kitalálni, hogy ne görbüljenek el a lamellák. Ebben kellene egy kis segítség, anács, hogy TE hogyan oldanád meg, illetve, hogy milyen megoldásod lenne, és mennyiért!? szia-szia@freemail.hu itt a maszek címem, ezen tudunk "csacsogni a témáról" Azt hiszem viszonylag sok ER-6-osnak kellene. Egy ásik fórumon már nagyon pedzegetjük a témát, hogy kellene.
Bálint636-al beszélgettem, és hallottam, hogy nagy fúró, faragó emberke vagy. Szóval olyan kérdésem, kérésem lenne, hogy láttál-e már ER-6n-t totál közelről, és hogy láttad-e mennyire védtelen a hűtő!? Szóval arra kellene valami védelmet kitalálni, hogy ne görbüljenek el a lamellák. Ebben kellene egy kis segítség, anács, hogy TE hogyan oldanád meg, illetve, hogy milyen megoldásod lenne, és mennyiért!? szia-szia@freemail.hu itt a maszek címem, ezen tudunk "csacsogni a témáról" Azt hiszem viszonylag sok ER-6-osnak kellene. Egy ásik fórumon már nagyon pedzegetjük a témát, hogy kellene.
Amit szeretnék írni, hogy egypáran úgy döntöttünk (ER-6n tulajdonosok), hogy itt Magyarországon legyártatjuk a hátsó sérvédő ívet, hogy ne kenje össze a blokkot hátulról a kerék, és a felcsapodó sár. Kinti oldalakon lehet már látni, hogy 30.000 HUF környékén lenne a sárvédő ív. Ehhez keresünk embereket, hogy minél többen legyünk, és akkor a gyártási költség is visszaesik! Így sokkal jobban megérné a gyártás, és persze sablon készítése is olcsóbb lenne.
Itt a cím amire kérjük, hogy jelentkezzetek csbarnabas@freemail.hu, és jelezzétek, hogy kinek hány darab kellene!? Határidő: 2006. május 5. Ezt vegyétek figyelembe, és kérlek tartsátok is be, mert akkor így osszuk ki az árat. További, későbbi rendelés nem tudom még hogyan lesz megoldható, de biztosan találunk rá majd megoldást. Egyelőre ez "egyszeri" alkalom! képkeket az Alkatrészek, és a Kawasaki ER-6n/f topicban látható, hogy milyenről lenne szó, és ezen lenne egy kis módosítás, hogy lesz egy nyúlvány függőlegesen lefelé, hogy a hátsó villa két összekötő zártszelvénye között se tudja beszórni a mocskot.
Amint már láthattátok a szabadidő kiállításon, illetve olvashattátok különböző fórumokon, megalakult a Kawasaki importőr támogatásával, a Kawasaki klub (www.kawasaki-klub.hu).
Célunk, hogy olyan motoros programokat kínáljunk az év során, amelyen mindenki megtalálhatja a számára kellemes időtöltést – kihívást jelent, s jelenlegi motoros tudását - tapasztalatait tovább fejleszti.
Ezen programokról, a folyamatosan bővülő klub weboldalán tájékozódhattok, illetve igyekszünk, a számunkra elérhető fórumokon megjelenni, hogy információkkal lássunk el benneteket.
Fontos kiemelnünk, hogy a programjainkon nem csak a klub tagok vehetnek részt. Szívesen látunk minden motoros társat, de bizonyos rendezvényeken, elengedhetetlen a Kawasaki motorkerékpár tulajdonjoga.
Ilyen program illetve programsorozat (idén 6 verseny), a Kawasaki kupasorozat is, amelyet a Pannónia ringen rendezünk meg a Phoenix nap keretein belül (A Phoenix napok továbbra is márkafüggetlenek, csak a Kawasaki kupasorozat kerül eme napon is megrendezésre).
A kupasorozatban való részvétel feltételei:
• Kawasaki motorkerékpár
• Részvétel a Phoenix rendezvényen (Ez azért is szükséges, mert időmérő transzpondert bérelni kell, ami alapján a rajtfelállást összeállítjuk)
• „C” licence vagy a helyszínen kiváltható „D” licence
Fontos tudni azt is, hogy csak akkor tudjuk külön eseményként megtartani a versenyt, ha vagyunk legalább 22-en Kawasakisok!
Legyél te is résztvevő, hogy megalapozzuk a versenysorozat létjogosultságát!
Mivel első ilyen alkalomról van szó, elsődleges célunk, hogy a márkafüggetlen versenytől külön kerüljön megrendezésre a Kawasaki futam.
Fontos megemlíteni, hogy a köridő egyelőre nem kizáró tényező. Tehát, ha még nem voltál pályán, nem versenyeztél még, ez nem baj. Gyere el, s kezdd el velünk!
Szeretettel várunk, s szívesen segítünk lehetőségeinkhez mérten tanácsokkal ellátni, tapasztalatokat megosztani.
Ebben segítségetekre lehet, a korábban megjelent cikksorozat, amelyet a klub egyik alapító tagja írt itt a motorinfon: tanácsok
Első időpont:
Április 24 Pannonia ring Pannonia-ring
A Kawasaki kupasorozatot az év során mindig más Kawasaki kereskedő támogatja.
Első rendezvényének főtámogatója a Csiki-Bege motorpláza: Csiki-Bege
További időpontok:
2006. május 05. péntek Kawasaki Kupa
2006. június 13. kedd Kawasaki Kupa
2006. július 12. szerda Kawasaki Kupa
2006. augusztus 10. csütörtök Kawasaki Kupa
2006. szeptember 15. péntek Kawasaki Kupa
Mivel Zsoltit ismerem, így gratulálok a 3-ik helyezéshez Zsolt! Csak így tovább!
üdv.:
MatulA+