rángat rángat a V2 vagy 2000 nél ... azért van újjad hogy használd a kuplungot... ha valakinek ez bonyolult vegyen robogót vagy menjen busszal.... meg leeht hogy rángat de két rántás után megindul mint az istennyila.. a sor 4 meg nem csinál semmit mert nyomatéka az nicns
Majdnem eltaláltad: tartós, nem megy 300-at, rángat, kijön a 8 liter alatti fogyasztás, nincs elektromos baja. Sőt, a lassú visszafordítóba bele kell kuplungolni, a tükrök használhatatlanok, kényelmetlen az üléspozíció, a vezetése odafigyelést igényel, vissza kell váltani, stb. És mégis...
Na, további jó fórumozást!
Ha a Dyno Big Bore Kit-re gondolsz, tudok rola! De nem ket forint es ha felszerelem a motoromat az osszes letezo tuninggal, akkor az arkulonbozetbol lehet venni egy ZX-10-est, ami alapbol 168LE kereken. . Nem akarnam hulyere tuningolni azert, foleg nem annyi penzert, amennyiert aruljak ezeket a kiteket. Majd beszamolok a tapasztalatokrol, ha keszen lesz!
Persze végbél az rsv-d pedig megy 300-at és tartós is, meg kijön 8 liter alatt is a fogyasztása, kicsit sem rángat, nincs elektromos baja stb. Ne vicceljünk már. Inkább írogass az olasz fórumokba.
Olvass vissza! Én nem néztem, hanem indultam, igaz, nem Kunmadarason, hanem Écsen (Rábaring). Mellettem a sornégyes Kawa, a nálam 25 kilóval könnyebb haverommal. És akkor, amikor már nem a rajtolás ügyeskedésén múlt, hanem a motorerőn, a két gép totál együtt gyorsult. S nem egyszer. Ez meg az én saját tapasztalatom. Egyébként nem tudom, hogy ez miért olyan hihetetlen, hisz mindkettő 140 LE körül van. Ja persze, hát a Kawa japán, a másik meg csak egy olasz, így már értem! Most már csak az jöhet, hogy tavaly a Moto GP-ben a japánok voltak a jobbak, a Ducati csak több pontot szerzett...
Olvass vissza! Az az okos én voltam, a saját tapasztalatomat írtam le. Szerintem Látogass el egyszer Kunmadárra és nézdd meg hogy a sornégyes kawák, vagy a csoda v2-es olasz motorok gyorsulnak-e jobban? Szériában is borítékolhatod a VÉGEREDMÉNYT.
Fehér Cápa van a kilenceshez nagyobb henger (1000ccm) fúvókaszettel együtt árulják. Egy vagyon, de lehet hogy olcsóbban is ki lehet hozni. 168le...
Ha gyengébb rugókat raksz a karbi tetejébe előre eggyel kisebb fogaskereket fickósabb lesz a gép.
Ezzel teljesen egyetértek, igazad van. Csak az olyan okosok késztetnek vitára, akik szerint pl. a Tuononak 180-200-nál vége van, mert ez nem igaz. A haveromnak 9-ese volt, többször gyorsultunk együtt Écsen. A rajtolásnál kialakult külömbségtől eltekintve teljesen együtt gyorsultunk 200-210-ig, amikor is vége volt a távnak. A Tuonóban majdnem ua. blokk van, mint az RSV-ben. Akkor miről beszélünk?
Itt az igazság, ráadásul, a kis fazeremmel a hegyekben sokkal gyorasbban lehetett csapatni (utassal is) mint a zx9-cel.
Szerintem megalomániások lettek a motorosok. Ma 100 lóerőtől se boldog senki, régen meg a 20 is csodálatos volt, még úgyis hogy nagyon soxor az út mellett kellett szerelgetni a vasat.
Szeretnék végre egy olyan motort, amit nem akarok a következő szezonban lecserélni, ezért inkább építek egyet. kb. 2 hét és lesznek képek is! Jó futómű lesz benne (ducati felpuhítva) kényelmes kormány és űlőhelyzet még az utasomnak is, bika-tartós japán blokk és remélem 10 évig nem akarok majd másik motort.
Egyetértek azzal a véleménnyel,hogy ezeket a motorokat a többség a közutakon használja,ezért az ottani elvárásainknak kell,hogy megfeleljenek a gépek,ott kell,hogy használhatóak legyenek,lehetőleg minél sokoldalúbban.Az,hogy melyik mit tud a versenypályán profik kezei között,az más tészta!Azonos kategóriájú motorok között alig vannak már mérhető különbségek.A közúton meg főleg nincs jelentősége a tized- és századmásodperceknek.Ezek tükrében pedig miről is "vitatkozunk"?!
Csak úgy röpködnek a motorok meg a teljesítmények Nekem csak egy 2003-mas Kawasaki ZX636R-em van de piszkosul megy ebben még benne van az őserő tudom csak 125 lóerő de nekem ez elég,mikor össze hasonlították a 2003-2004 es évjáratot a 2005-2006-os 636 osokkal az énfajtámra azt írták hogy abban még meg van a vadság,nem azt akarom mondani hogy a 2005-2006 fos mert az is jó gép de azok kicsit már finomítva lettek.
Most nyomtam le vele egy Bp-Miskolc túrát a Mátrán keresztül. Simán ki lehetett bírni. Elindulás? Lehet, hogy 150-ig tart az egyes de simán elindul kettes alapjáraton is. Amióta meg van 2X fulladtam le vele. Tökön is rúgtam magam érte.
Mondom, hogy elgurult a cavintonom! Akkor 2006, de ha utánanéztél, tudod Te is. Nem az évszám a lényeges, hanem az, hogy a kéthengeres versenyképes a komoly lóerőhátrányával is, persze, megfelelő motoros kell hozzá.
AZ EGYIK H OKOSTOJÁS MONDTA: utcára utcai motort, pályára pálya motort kell venni. Mind1 hogy a zx10 nyerte a MB-ot, ha utcán 100km-t se tudsz vele menni, az 1-es olyan hosszú, hogy kínszenvedés vele elindulni (minden 1000-es sportnak), a teleszkóp qva kemény, szétmegy a csuklód, kiáll a nyakad, utasnak meg csak a fakírok jelentkezzenek. a 9-est legalább lehet túrára is használni. Jót nevettem tegnap az egyik R6R hírdetésen, csak túrázásra használt
Jól emlékeztem. A 2005-ös Masterbike-ot a ZX-10R nyerte. A döntőben a 999S és a 636-at ellenében.
Ami nem rossz eredmény ha azt nézzük hogy a 999S akkoriban majd 6 millió Ft volt. Egyébként a ZX-10R volt az egyetlen motor amelyik duplázni tudott.(Tudtommal, 04-05)
Szerintem - plane egy forumon - pedig mondhatunk velemenyt akar akkori is, ha az nem tul objektiv. Nekem az a velemenyem, hogy ezek es ezek a motorok ilyenek, vagy olyanok. Nekem ez vagy az tetszik. Ha tegyuk fel szerintem szar motor az RSV akkor az. Nem a Te motorod szar, hanem az RSV. Sokszor olvasom ezen az oldalon a "nem kene masok motorjat fikazni" tipusu hozzaszolast. De ugyan mert nem? Mindenkinek van valamilyen motorja, nem egymast szidjuk. Ha a Te allaspontod kovetjuk, akkor oda ltukadunk ki, hogy csak jo motorok leteznek?! Ez nyilvanvalo hulyeseg.
Megismetlem: sosem probaltam, de azt gondolom, hogy nekem a V2-esek nem tetszenenek. Ez valtozhat, ha kiprobalok egyet. Sajnos eddig nem volt lehetosegem ra - bar teny, hogy nem is kapartam erte 10 korommel. A barati korben egy sincs. Talan valamelyik palyanapon cserelhetek valakivel egy menet erejeig.
csak 210 és 220, a tuonóval meg 222