Tetszett amit olvastam, főleg a mérnök szerelő brigád nyilatkozat, és természetesen a sorrend is ami felállításra került. A V2 tényleg egy szar és nem is ajánlom senkinek, kivéve a szűk baráti körömnek, akik értékelni tudják, megbecsülik, és olyan teljesítményeket hoznak ki belőle, amit más motorokon ülők nem értenek meg. Mivel nekünk vannak motorjaink, így inkább motorozunk, mint hogy elméletben legyünk nagyok. Azért személyes véleményként leírnám, hogy az adatlapod kitöltése nem kötelező, de ezzel megtiszteled azon embereket, akikkel beszélgetsz vagy méltatod az alattuk dolgozó erőforrásukat.
Per-pillanat semmilyen!ZX 6 volt,aztán ZX9/az utolsó tipus,151 LE/,de ősszel eladtam,mert karcos volt/nem tőlem/!Most ugyanolyat keresek,de nagyon kevés van belőle eladó,na és az árak sem mindíg a földön járnak.Várok még egy kicsit,hogy belemenjünk a szezonba,aztán mennek azok lejjebb ha már úgy érzik,hogy az idén már nem megy el!
Én szeretem a sor négyet is meg a V2 őt is de azért tavaj fájt a szívem mikor nem volt meg a lóvém teljesen és egy gyönyörű Suzuki TL1000R-t vittek el az orrom elől.Most meg egy kawasaki ZX636R-em van de ezt is nagyon szeretem csak kicsit kényelmetlen de elviselem
Szép állapotúnak tűnik a gép,de én sem vagyok oda a formájáért.Az SP2 az azért valamennyire tetszik,bár olyat sem vennék.Én is a sor4-et részesitem előnyben,annak a "visítását"!
pár tized.... de nem veszek össze ezen sem meg máson sem... más a két motor .... mindkettőnek van erőssége és gyengéje.... mindenki oylat vesz amilyet akar más motorját fikázni a legnagyobb bunkóság szerintem (kivéve ha robogó )
Én is ismerem ezt a videót.Az ilyen kanyarokkal nagyon sűrűn tűzdelt pályákon tudjuk jól,hogy nincs nagy hátránya egy 6-osnak még egy ezressel szemben sem,és itt élnek a V2-ek is!Ez köztudott!De valaminek nem csak az erősségét illik szajkózni ,az igazság megismeréséhez kell a másik oldal is!Azért azt túlzásnak tartom,hogy a hatos ott van gyorsulásra az ezresek mellett százig!Az attól függ,hogy ki ül azon az ezresen!Addig nincs NAGY különbség azt aláírom,de azért van.
az enyémen Honda HRC rendszer ! van az is szól elég szépen... madj dobok fel egy vidit amint lesz vki aki ad egy kamerát amúgy jó moci volt az a Hornet... de egy reggel elvitték és délután egy VTR rel tértem vissza..amit egyenéőre még vezetni sem tudok annyira szokatlan
Láttam, szép, grat hozzá Havernak is ilyen van Martin csövekkel, K+N szűrővel, belőve rendesen, de nekem valamiért nem jött be, maradok a sor4-nél. Amúgy amikor ráültem a VTR-re az volt a legfurcsább, hogy éreztem, hogy Hondára ülök, minőségre első osztályú minden. Ja, meg az elsőfelnije jó a Hornetbe, ha rájössz, hogy szar a V2, és szétbontod alkatrésznek, akkor szólj
Gyorsulásról még annyit, hogy az FZ6-ok verik, mert azokon az 1 marha rövid, kb 85-90ig tart csak! így váltáskor elmarad picit a Hornet, és csak 150-nél ér vissza mellé, 180-tól veri őket, viszont egyel kisebb lánckeréékel veri őket, Z 750 ellen esélytelen, az a motor jó pilótával nagyon sok mindent ver, amin sokan meglepődnek, VTR-t is meg lehet szorongatni, mert azzal nehéz rajtolni de nem egy gyorsulógép a Lódarázs. Nagyon rá kell érezni a jó rajtra
Láttam már párszor, mert én töltöttem fel amúgy gyorsulásban elmarad a Hornet a nagyoktól, igazából azért ütőképes, mert olyan mint egy bicikli, ha ráérez az ember lehet vele büntetni, és nem azon kell fosni, mikor esik ki alólam
amúgy ha megnézed mit tudtak 2000 ben az 1000 res sor 4 ek akkor a Hornet a maga 96 lóerejével annyira nem maradt le... főleg hogy 0-100 ra megfog egy 1000 est is... pontosabban tartja a tempót..
Meddig volt meg a Horneted? Azért nem hiszem, hogy kimotoroztad belőle a maximumot Nekem már másfél éve megvan, végig Pirelli Dragon Supercorsa, és most Diablo Supercorsa van fent, és csak most kezdem a futómű határait súrolni (igaz csak szerpentinen, pályára majd nyáron viszem fel), de motorerővel meg hasonlóval még nem volt gond, pörgetni kell, mert 600-as. Amikor 1000-es VTR-t próbáltam ki( F-est) nem éreztem azt a húdejó V-2 feelinget, csak darált alattam, menni nem ment sokkal jobban, egyedül a fék volt rajta nagyságrendekkel jobb, meg ha sokat megyek vele, talán a futóművet is dícsérném, de a V2 szerintem az SP2-nél kezdődik Hondáéknál, a Firestorm csak kezesbárány hozzájuk képest.
Nincs véleményem,mert nem próbáltam!Csak hiszek a hozzáértő,elismert embereknek.Azt is írtam,hogy bizonyára van,amiben nagyon jók.Gondolom ez az a nyomaték,ami már lent is tol.De pl.egy hatos Hornetet/hatos volt?/ nem kellene összehasonlítani egy ezres V2-el!Persze hogy azt simán lecibáltad,azért az nem egy nehéztüzér,még a 900 -as Hornet sem!Ott azért komoly teljesítménykülönbségek vannak alapból!
figyelmesen el is olvastam de a szerelő véleménye úgy vettem észre egyezett a tiéddel és ezért irtam amit irtam... és ezt jól is láttam.. szóval kérd kölcsön azt a 999 est menj vele egyet és megváltozik a véleményed... lehet hogy egy sor4 es lenyomja de élményre mindenképpen jobb a V2 és teljesitményben sem sokkal marad el... sőt nyomatékban nem tudsz oylan sor4es mutatni ami többet tudna...
Ha figyelmesebben elolvasod mégegyszer az írásomat,akkor azért szerintem egyértelműen kivehető belőle,hogy nem az én véleményemet tettem közzé,hanem egy spec szerelőét,akit gyári versenycsapatok alkalmaztak a saját mérnökbrigádjuk UTÁN!De azért szerintem annak is van valamiféle logikus magyarázata,hogy manapság az élsportban már nem a V2-re alapoznak.Valóban sosem vezettem még ilyen motort,talán majd egyszer!Ismerősömnek 999 S-e van,ő is halálra dícséri a V2-ét,de csak komoly tuning után lett ez a véleménye,ami nem kevéske/Közel milla/pénzébe került!De azt is csak azzal a futóművel és fékekkel együtt teszi,ami egy Ducati sajátossága!
Hát szerintem is nagyon jók a V2-esek és hallotam már olyat hogy tuningal Honda VTR1000 Firestormból 170 lóerőt hoztak ki.Meg az tényleg más életérzés és ezért nem is kell leírni őket.
amgúy mielőtt megvettem a VTR t én is igy fikkantottam a V2 őket hogy SVt az életben nem vennék gyenges szar van nyomatéka és ennyi... mire jó az meg stb...de a VTRbe azonnal beleszerettem.. sok motorom volt de semmit nem szerettem igy mint ahogy ezt... alig várom hogy felüljek rá és menjek vele...
hát figy annyira nagy rakás szar nem lehet ha a superbikeban használták... és gondolom ezeket gúy nyilatkozod hogy még sosem ültél mndjuk egy VTR SP01 en... ha ültél volna tudnád hogy ez egy más érzés... én megvettem a fantasztikus sor 4 ers Hornetemet és egyből kimertem huzatni 220 ig nem féltem tőle nem okozott meglepetést... felültem a VTR re és .... hát ezt csak az tudja aki próbálta.... nem SVn meg nem tom min hanem mondjuk egy TL en vagy egy VTR en...
Motoros üdvözlettel: Dinó