A V2 -k meglepnek?!De milyen irányból?A legjobb motorok a V4-esek,aztán a sor 4-esek,és egy nagy rakás szarok a V2-ek.Ezt nyilatkozta az az angol úriember/a nevére nem emlékszem/,aki hosszú évekig a Honda versenymotorjait finomítgatta,tuningolta.A V4 -ből lehet a legtöbbet kihozni,a sor4-et költségcsökkentési szempontok miatt erőltetik az utca emberére!V2?Valamiben bizonyára azok is jók,merthát mindennek van jó oldala is,de összességében nem egy nagy találmány!
Értem én a te álláspontodat is a száguldozással kapcsolatban,talán még igazad is van,hogy tipust váltassz.Tetszenek nekem is az ilyen gépek,de egyelőre még én nem gondolkodom ilyeneken.Most még a sport kategóriára izgulok jobban!Talán majd ha idősebb leszek/még csak 36/ beállok én is abba a sorba amelyikbe te!
Az enyém exupos, jól reagál a gázra, majd 2 hét múlva összehasonlítjuk a tieddel -ha addig találsz jó kilencest- de akkor már a yoshimura rendszer lesz rajta (már megvan). Szerintem ha mindkettőt berakod városban 3.-4.-be 60-nál kényelmesebb menni a Fazerrel, meg fejidom nélkül nem fog csábítani 200++ száguldozásra. Sok a vadász az utakon és a macskákkal ellentétben csak egy életem van.
Egy dolgot viszont elismerek!Hogy az FZ1N egy ritka szép formájú motor!A fejidomos viszont csuda.Azt olvastam valamikor valahol,hogy ahhoz,hogy a Fazer ütőképes legyen,ahhoz nagyon sokat kell rá költeni,akkor meg már jobban jön ki egy R1 árban.Valamelyik újságban állítottak össze így egy Fazert és hozzáértő tesztelte pályán.
A kényelmét nem vitatom kis sebességnél!Amit próbáltam az egy kb.3000 km-es tesztmotor volt.Persze stopperral nem mértem a gyorsulását,de nekem érzetre nem tünt "egyeltalán jónak".Dehát gondolom annak az áttételezése és a hangolása is más mint egy zx-nek,mivel a kategóriája sem ugyanaz!Szerintem/és ez az én véleményem!/ ha egymás mellé állítanád a garázsodban álló két motort,akkor a Kawa meggyőzne arról,hogy ő a jobb sprinter!Azt is tudom,hogy ezeket úgy állitják össze,hogy kisebb fordulaton is életképesek legyenek,ennek ellenére állítom azt,hogy legyorsulná a zix Fazert!Plussz nyomaték? Mennyi az a plussz,Te tudod? Az én kilencesemnek 101 Nm. volt a nyomatéka.Ez gyári adat.Mennyi a Fazeré?
Nem tudom milyen állapotú 1000-es fazeren űltél, de szerintem legalább úgy megy 160-ig, mint a 9-es. Mindkettő ott áll a garázsban. Városban, ki sebességnél kényelmesebb is a hangvilla, a +100ccm miatt nyomatékosabb is. A kawa még mindig eladó. 2002-es 1.1-be vihető.
Szerintem a "motorsűrűség" ma kb.így néz ki Magyarországon: 1 : Suzuki,2: Honda, 3:Yamaha,....................................................
..................... 4: KAWASAKI.Ha valaki kételkedne abban,hogy a ZX-ek a legritkábbak nálunk,az nézze meg a legnépszerűbb használtmotor eladási oldalt a Neten és máris láthatja,hogy a másik 3 márkából darabszámra kb. 3-szor annyi van eladó,mint a KAWÁBÓL,és ez szerintem egyenes arányban áll az utcán futó motormennyiség összetételével.A Japán márkákról beszélek KIZÁRÓLAG!Szóval szerintem sem az R1 a legexkluzivabb tipus ma az utakon!
Azt bírom, hogy az R1 topicban folyton azzal jönnek, hogy a GSX-R egy tucatmotor. Hát a tegnapi túrámon kb. 20db R1-et meg R6-ot láttam és össz-vissz egy ZX-et. A 07-08-as R1 lassan tucatmotornak fog számítani.
Én először egy Z 750 -t akartam,mert annyira tetszett amikor kijött.Lebeszéltek róla,mondván hogy ami miatt ezeket a motorokat \"csodáljuk\",arra nem való,mert nincs szélvédelme.Akkor meg minek?!Így inkább megvettem egy ZX 6-t.Azt szerettem mert ment is,kényelmes is volt.De hatos volt,és a szezon végefelé már én is egy nagyobbra vágytam.Eladtam.Kipróbáltam/kíváncsiságból!/ egy 2005-ös 636-ost,az a mindennapokban szinte használhatatlan.Kényelmetlen és csak fordulaton életképes,nem az ő világa a város,a közút!Aztán jött az utolsó szériás 9-es.Úgy vettem meg,hogy előtte nem motoroztam még 9-sel,csak hallomásból ismertem.Nem bántam meg,mert egy nagyon jó motort ismertem meg.Kényelmes,azért megy is ha kell/Busát 3-ból 3-szor 400-on!/.Ahogy írjátok vannak erősebbek és gyorsabbak,de összességében nem jobbak,és nem is szebbek.Felénk/Nyíregyháza/ rengeteg a Suzuki és a Honda,de mégis a zöld Kawák után forgolódnak az emberek!Eladtam/karcos volt körbe,nem általam!/.Aztán kipróbáltam párat.A Busa megy,de seggronda egy motor!Kipróbáltam a legújabb 1000-s Fazert/150 LE/,hoki!Mentem a ZZR 1400-al,az MOTOR!Annak mindegy,hogy város vagy autópálya,az ide is oda is tökéletes.Kurva jó vele motorozni!Nem csúnya azzal a futurisztikus elejével,de összességében nem is ő a legszebb motor,és még nekem drága is!Kipróbáltam egy 2004-es zx 10-t.Na az nekem végképp sosem kellene!Mondjuk tetszeni annyira sosem tetszett a formája,mert olyan kis vékonyka.A kilencesben azt szerettem,hogyha rajta ülve ránéztem,akkor egy kellemesen "telt" motort láttam magam alatt,nem egy anorexiás szúnyogot!Szóval a 10-es megy mint a süket barom,de kibaszottul kényelmetlen az is,ráadásul az a fajta teljesítményleadás szerintem abszolút nem a közútra való.Bár tőlünk nyugatabbra nem is ott használják már ezeket!Szóval szerintem is vannak jó tulajdonságokkal megalkotott motorok,de a kilences valahogy komplexebb mindtől!Úgyhogy énis ismét egy ilyet fogok hazahozni.Ja,és próbálgattam egy CR 500-ast én is egyszer.Na az tényleg egy MEGLEPETÉS motor!Aki még nem próbálta azt a kategóriát,az el sem tudja képzelni,hogy mire képes egy 500 2T !De ne is vegyen olyat bárki!
Igen, a régi Hondák ott vannak a szeren. Én az újakról beszéltem!
Aprilia RS-em nekem is volt, akkor fogadtam meg, hogy kétszer volt olasz motorom: most először és utóljára
Kanyarban viszont a mai napig nincs ellenfele...
A H: a cbx 550 hihetetlen jó és korszerű motor volt, nem tudtam belekötni a keletiek után. Aztán beszélhetnénk még az xx-ről is, ami egy példásan jó motor.
Fehér cápa ülj rá egy jó 500-as 2T cross-ra és meg fogsz lepődni, bár már ezekről a dolgokról beszélgettünk privátban.
Az első kilencesemnél én is azt gondoltam h gyenge -többet vártam- az rs250 után. Az ha odahúztad neki a gázt 100-ig hátbavágott, nagyobb fokozatoknál pedig a kuplung engedett az erőnek, pedig jó volt...
Később amikor a mostanival 2 óra alatt megjártam Debrecen Pestet oda-vissza (belvárostól kapuig) már nem becsültem le. Kicsit többet tud, mint a vele egy idős ezres gépek.
Nézz rá valamelyik mostanság gyárott motorra! Hányd el magad!
Ha már ránéztél, akkor ülj is rá! Azonnal szétszakad a picsád!
De ha már ráültél, akkor menj is vele egy kört! Ott van a fejidom, meg a plexi, és a szelet csak a púpodig tereli el
Szerintem ne szidd a ZX9-est! Fiatalabb, erősebb, jobbváltójú motor van tőle, de jobb nem nagyon...
Hondabuzi létem ellenére is ezt kell sajnos mondanom. Volt 1000RR-em, 600RR-em, de kurvanagyot csalódtam a Hondában... Se szélvédelem, se csomagtartó, se kényelem, se esztétika...
Mondom, hogy tul vagyik a veszelyes hulladekokon valo kozlekedes evein. Bar nem is vagyok tul, mert a jelenleg is epites alatt allo szartalicskam is egy ETZ-Jawa-CZ koprodukcio, amolyan panszlav unios rettenet. En vagyok a fejlesztomernok, designer es tesztpilota egyben.
en mindig a vezetesi elmeny szempontjabol vizsgalom, hogy egy motor mennyire jo. ebben a Z csak felig volt a szivem csucske, mert:
- kivalo elmenymotor, de csak ha jo az ut, egyebkent remalom - mert a futomu pocsek (elol allitani sem lehet)
- a szelvedelem helyett anti-szelvedelem van rajta, mert az ek alaku fejidom azt a szelet is az ember fejere b...sza, ami normal lampaval kb. testre menne. szoval nagy temponal halal. (Cserebe az enyem sosem tudott igazan nagy tempot menni, 238-volt a legtobb ora szerint. Masoknal 260-ak is olvashatok az oran. ne vitatkozzunk azon, hogy a valosag melyikhez van kozelebb.)
- az ulespozicio kenyelmes, de az ules nagyon kemeny es idovel az ember segge megfajdul
- utass segge azonnal megfajdul
Ezek a negativumok. Tipushiba nincs, ha csak nem a szemet Kawasaki valtot nem tekintjuk annak (a Ninjamban is hihetetlenul szar!? es minden Kawasakin az volt, amivel eddig mentem es nem crossmotor). Uzembiztonsaga es tartossaga peldas, a teljesitmenye nem rossz, sot!
Az uj Z750-eken a leirt hibakat (elsosorban futomu) orvosoltak - bar pl. a hatso ules szemmel lathatolag teljesen hasznalhatatlanna valt. A jobb konstrukcio ellenere megsem tetszik az uj Z, mert csunyabb, sokkal nehezebb es gyengebb?!? A Kawaek (IS) elkezdtek visszafejlodni....
Utolag mar nem lennek kritikus annyira, nem rossz az a Z750! Velem van a baj. En szocialista szartalicskarol ultem at arra es sokkal tobbet vartam tole, ez volt veleM a baj. De ugytunik ez mar eletem vegeig igy marad, mert mar regota nem ultem olyan motoron, amire azt mondanam, hogy "ez igen!". A Ninjatol is sokkal tobbet vartam, ugylatszik el kell konyvelnem, hogy ezekben a sornegyesekben ennyi van. 2 hete motorozok vele es mar allandoan 8000 folott forgatom... Kene mar egy motor, ami meglep! : ] Tud valaki egyet?
jaj értem .. csak nem tudtam mire vélni azt az engem et
amúgy olvasom az adatlapodon hogy a Z750 ed nem volt vmi jó motor.. ezt mire érted? van ezeknek vmi tipushibájuk? haver iylen motoron gondolkodik aztán azért érdekelne...
Nem Neked volt valasz! Van gyari dobom nekem is. Csak mindig mikor valaki alkatreszeket kinal arra gondolok lehet mas is, nem csak az amit hirdet. Mindig irom, h nekem mi kell. Hogy minel tobben es tobbszor olvassak!
..................... 4: KAWASAKI.Ha valaki kételkedne abban,hogy a ZX-ek a legritkábbak nálunk,az nézze meg a legnépszerűbb használtmotor eladási oldalt a Neten és máris láthatja,hogy a másik 3 márkából darabszámra kb. 3-szor annyi van eladó,mint a KAWÁBÓL,és ez szerintem egyenes arányban áll az utcán futó motormennyiség összetételével.A Japán márkákról beszélek KIZÁRÓLAG!Szóval szerintem sem az R1 a legexkluzivabb tipus ma az utakon!
Aprilia RS-em nekem is volt, akkor fogadtam meg, hogy kétszer volt olasz motorom: most először és utóljára
Kanyarban viszont a mai napig nincs ellenfele...
Fehér cápa ülj rá egy jó 500-as 2T cross-ra és meg fogsz lepődni, bár már ezekről a dolgokról beszélgettünk privátban.
Az első kilencesemnél én is azt gondoltam h gyenge -többet vártam- az rs250 után. Az ha odahúztad neki a gázt 100-ig hátbavágott, nagyobb fokozatoknál pedig a kuplung engedett az erőnek, pedig jó volt...
Később amikor a mostanival 2 óra alatt megjártam Debrecen Pestet oda-vissza (belvárostól kapuig) már nem becsültem le. Kicsit többet tud, mint a vele egy idős ezres gépek.
Ha már ránéztél, akkor ülj is rá! Azonnal szétszakad a picsád!
De ha már ráültél, akkor menj is vele egy kört! Ott van a fejidom, meg a plexi, és a szelet csak a púpodig tereli el
Szerintem ne szidd a ZX9-est! Fiatalabb, erősebb, jobbváltójú motor van tőle, de jobb nem nagyon...
Hondabuzi létem ellenére is ezt kell sajnos mondanom. Volt 1000RR-em, 600RR-em, de kurvanagyot csalódtam a Hondában... Se szélvédelem, se csomagtartó, se kényelem, se esztétika...
- kivalo elmenymotor, de csak ha jo az ut, egyebkent remalom - mert a futomu pocsek (elol allitani sem lehet)
- a szelvedelem helyett anti-szelvedelem van rajta, mert az ek alaku fejidom azt a szelet is az ember fejere b...sza, ami normal lampaval kb. testre menne. szoval nagy temponal halal. (Cserebe az enyem sosem tudott igazan nagy tempot menni, 238-volt a legtobb ora szerint. Masoknal 260-ak is olvashatok az oran. ne vitatkozzunk azon, hogy a valosag melyikhez van kozelebb.)
- az ulespozicio kenyelmes, de az ules nagyon kemeny es idovel az ember segge megfajdul
- utass segge azonnal megfajdul
Ezek a negativumok. Tipushiba nincs, ha csak nem a szemet Kawasaki valtot nem tekintjuk annak (a Ninjamban is hihetetlenul szar!? es minden Kawasakin az volt, amivel eddig mentem es nem crossmotor). Uzembiztonsaga es tartossaga peldas, a teljesitmenye nem rossz, sot!
Az uj Z750-eken a leirt hibakat (elsosorban futomu) orvosoltak - bar pl. a hatso ules szemmel lathatolag teljesen hasznalhatatlanna valt. A jobb konstrukcio ellenere megsem tetszik az uj Z, mert csunyabb, sokkal nehezebb es gyengebb?!? A Kawaek (IS) elkezdtek visszafejlodni....
Utolag mar nem lennek kritikus annyira, nem rossz az a Z750! Velem van a baj. En szocialista szartalicskarol ultem at arra es sokkal tobbet vartam tole, ez volt veleM a baj. De ugytunik ez mar eletem vegeig igy marad, mert mar regota nem ultem olyan motoron, amire azt mondanam, hogy "ez igen!". A Ninjatol is sokkal tobbet vartam, ugylatszik el kell konyvelnem, hogy ezekben a sornegyesekben ennyi van. 2 hete motorozok vele es mar allandoan 8000 folott forgatom... Kene mar egy motor, ami meglep! : ] Tud valaki egyet?
amúgy olvasom az adatlapodon hogy a Z750 ed nem volt vmi jó motor.. ezt mire érted? van ezeknek vmi tipushibájuk? haver iylen motoron gondolkodik aztán azért érdekelne...
- ulespup
- koteny
- hatso doboz
jelenleg semmi, sajnos.
udv,
n.