Mintha azt írtam volna, hogy nagyra becsülöm a 9-est is. Sőt, volt ZXR 750-esem, imádtam! A mai napig borsózik a bőröm, ha hallok egyet, s nem az utálattól. Aztán a VTR-el átpártoltam a V2-höz, mert valamiért jobban tetszik. S pont az a lényeg, hogy talán nem fikázni kéne azokat a gépeket, amelyik nem az enyém, hanem tiszteletben tartani mások véleményét, választását.
KTM crossmotoron ültem (álltam) már, de nem az én stílusom, nem jött be. De ez nem azt jelenti, hogy szar!
EZ SZERINTEM IS ÍGY VAN Fehér Cápa. Igazából az új Touno-ról tudok nyilatkozni V2 ügyben. 3000-nél -új állapotban- jobban rángat, mint egy riga laza lánccal, 5000-nél 2-ben gáz odaránt az eleje meg sem emelkedik (95 kg alatt), 6.-ban 120-140-nél nem lehet előzni, KETTŐT vissza kell rúgni egy személlyel, hogy úgy tudjak előzni mint a kilencessel 2 személlyel hatodikosban (előtte túráztunk 300 km-t a zx-en). Hol itt a nyomaték?! 180-200-nál véget ér a móka, akkor már nagyon erőlködik, meglepődök mert a kawán 1 személlyel ez az utazóm. Leszállok, azt mondják 8000-től indul meg. Hát 8000-nél olyan volt a hangja, mint ami éppen szét akar esni, úgyhogy nem forgattam tovább a 3000km-es tesztmotort. A tartósságukat-fogyasztásukat pedig ne hasonlítsuk sor négyhez...
Úgy látom a következő gép amit ki kell próbálnom az egy sp2 lesz, de szerintem nem fogom lecserélni a nagy fazert nagy H-ra.
Igen, pontosan ez! Nem is arrol van szo, hogy vagyom ra, mert maig van krosszmotorom. Csak inkabb az a merce, mert azt szoktam meg. Meg kell meg tanulnom az utcai gepekhez idomulni.
Nem arról beszélek, hogy a 40 LE-vel erősebb sornégyes egyenesben nem veri meg, s a CBR-ről sem azt, hogy a leggyorsabb. Csak annyit, hogy nyögvenyelősen forgó, erőtlen V2-est hülyeség emlegetni! Egyébként pedig hasonló tudású motorosok esetében, nem is emlékszem pontosan (hol a Cavinton?), talán 2005-ben a Masterbike-on ki is lett a győztes? Verve a 10-est?
tudod mi neked a bajod ? az mint nekem szokott lenni.. vágysz vissza a crossra meg endúróra... azokhoz hasonlithatod a sportmotorokat sosem fogsz speedbe olyan élményt találni mint crossba..
Hat eppen arrol van szo, hogy manapsag egyre tobb az agyonfinomitott motor. Es ez az, ami nekem nem tetszik. Nekem osero kell, durva teljesitmenyladas, robbanekonysag, fordulatszam es zaj! Valahogy ugy, mint a KX 500! De ha mar igy ram szoltal, hadd kerdezzek vissza: Te probaltal 2T 500-as krosszmotort (amirol itt tobben beszelgetunk egy ideje)? Nem lehet, hogy Te is csak azt ismered es ismered el jonak, ami alattad morog?
Az viszont nagyon tetszik, hogy sokan akkor is sertodotten vedekeznek, mikor egyebkent a sajat motoromat fikazom! Merthogy a vita innen indult ki.
Én az RSV-ről csak azt tudom, hogy nem megy. Két éve látogatom az Aprilia napokat és már a 750K4-nek sem volt ellenfél. A Tizedest meg szinte sértő említeni. Lehet VB-s futóműve és fékje meg 20dkg-os magnézium felnije akkor is csak azt látom,hogy 60-70m hátrányból fogom meg a célegyenes közepén. (Aztán meg nem jön vissza a kanyargós részen sem.)
Megint egy szarozó nagytudású, bravó! Élvezd a 9-esedet (amit egyébként én is sokra tartok!), aztán majd ha egyszer átülhetsz egy fínomabb gépre (mert van ám olyan is), lehet kezdeni előlről az összes többi fikázását! A haverom a CBR 1000 után ült át RSV-re, s valahogy teljesen másként vélekedik. Pedig a CBR már az a fínomabb kategória, amit Te még nem érzékeltél...
Vehh, dehogy! Nem motoroztam ki es soha nem is fogom tudni! Kimotorozni a teljesitmenyt nem ugyanaz, mint a motorozasi elmeny maga. Szamomra utobbi a fontosabb egyelore, mert nem tudom a delutanjaimat versenypalyan tolteni. A kis Z-t szetgyilkolatam az E-ringen, sikerult a motor hatarait is igenybe venni, de meg igy is maradtak boven tizedek a fekutban es az iveken. Az mar mas kerdes, hogy ezalatt a fel motor is elfogyott ertem a fekbeteteket, a lancot, a gumit es a komplett labtarto szettet. Egy delelott alatt mindez. Ugyanez a Ninjaval remelhetoleg nem fog elofordulni. Ezt a motort nehezebb vezetni, de sokkal tobbet is tud! Ki fogok menni palyara, de eloszor szerpentinen tesztelem magam rajta, mert felek, hogy palyan oda fogom csapni. De ezeket kimotorozni az utolso ezredmasodpercig nem tudja hetkoznapi ember szerintem. A 2T 500-ast kimotorozni meg szinte senki sem tudja a vilagon, nekem megis az tetszik, talan eppen ezert! Mindig tudom, hogy a motor hatarait nem erhetem el, a vilagvegeig jelent jo elmenyt, sosem lesz keves.
MZ -m sosem volt,a számítógéphez pedig nem értek!És ha egy párbeszédből csak egy rövid részt olvasunk el,akkor valószinüleg nem fogunk tudni úgy hozzászólni,mint aki végig képben volt!Ezt néhányan megszívlelhetnének minden sértődés nélkül!
azért ez a V2 felpörgés nem egészen iylen... legalábbis a VTR em azért forog rendesen.. nem úgy moint egy sor4 de azért közel sem oylan nagypapásan mint ahogy leirtad....
Hat koszonom. Sikerelmeny van, elvezem vele a motorozast! Elegedetlen vegulis nem vagyok, mert mint mondtam (bar nagyon keves vetelytarsat, vagy hasonlo motort probaltam) mind ugyanoda lyukadok ki veluk: Fasza minden, de lehetne erosebb. Szoval a vetelytarsak sem jobbak, tudom jol.
Ami meg eszembe jutott, vicces: Ha 10 laikust (motorozashoz kulonosebben nem erto embereket - pl. noket) megkerdeztek, hogy szerintuk melyik a fasza motor, legalabb 6-an azt fogjak valaszolni, hogy "A Kawasaki". Hogy ennek mi az oka nem tudom, de tenyleg igy van. Kiprobaltam a csajokkal az ismerosi korben... A Kawa a legdogosebb motormarka ugytunik, talan ez lehet az oka annak, hogy forgolodnak utana az utcan....
Hat... micsoda vitat robbantottam ki, ez nagyon ritka ezen a forumon. Probalok sorrendben reagalni.
Dr.VFR: nekem is volt Hondam, bizony nagyon jo volt. Ennek ellenere kicsit sem vagyok Hondabuzi. Elismerem azt ami jo/tetszik, lehordom azt, ami nem jo/nem tetszik. Pl. a CZ krosszmotorok fedeles valtoja, amiben a leptetovillakat a blokk szetszedese nelkul is ki lehet cserelni ha kell, vilagbajnok megoldas! 1967-ben talaltak ki Csehszlovakiaban. Ennek ellenere zsenialis, kurvajo, maig rajongok erte! Hondaban sem lattam ehez foghato trukkot. Arrol mar nem beszelve, hogy maga a valto milyen stramm cucc volt...
seducertt: Igen, mar beszelgettunk errol arrol. Veled abban ertek egyet, hogy a 2T erzes gyakorlatilag felulmulhatatlan 4T motorrral. Amikor egy jo kompresszioju 2T-nel gazt adunk, akkor ott gazt adtunk. Nincs szarozas, nincs horges, nincs lendkerekesauto erzes... persze a valtonak a jo gangban kell lennie. 2T 500 ok, ismerem a fajtajukat. SAJNOS mar probaltam ilyesmit es ezek utan eleg nehez olyan motorra felulni, amitol elsore vigyorra all a szam. A Honda CR 500-nal is meg durvabb a Kawasaki KX 500, mivel az power-szeleppel is el van latva. A gazreakcioja sokkal elesebb a teljesitmenye ugyanannyi. Kevesebbet fogyaszt a 250-esnel is es egyszeruen nem lehet tonkretenni. A Hondanak viszont jobb, modernebb az epitese, mert a Kawasakit gyakorlatilag 1989 ota nem modositottak. Ami a blokkjat illeti, nem is kellett...
Pityu: mindenkeppen ki szeretnek probalni egy V2 gepet, eppen azert mert szerintem semmirekelloek. Amikor csak hallok menni egy V2-t, mar akkor borsodzik a hatam attol a kispolszkihangtol, ahogy erolkodve probal fordulatra forogni, de nincs tovabb. Csak horog, morog, de nem porog. A nyomatekgorbe nyilvan lapos es kis fordulatol nyilvan jot rug, de nincs annal borzasztobb szerintem, amikor az ember elkezdi huzni a gazt, eloszor szepen meglodolunk, aztan a gyorsulas uteme kezd abbamaradni, majd vegul nyugvenyelos szarakodasba torkollik minden, mikozben az ember hallja, hogy a fulnek kedves fordulatszam harmadanal jarunk... Ennek ellenere sokan szeretik es en meg nem probaltam. Szeretem kiprobalni! Valaki rakjon a seggem ala egyet, hadd lepjen meg vegre!
Amit a XZ-9R-rol jo tulajdonsagkent felhoztatok, az mind igaz. Emiatt valasztottam ezt a motort. Zsenialis munka eredmenye (a valtot kiveve) es a vegeredmeny mindent osszevetve nagyszeru. Az az en hibam, hogy nem tudok orulni a motornak akkor ha nem erzem, amint a konyokomet kitepni keszul, mint egy 2T 500-as...
Na, majd talan a DynoJet, a K&N szuro, a Muzzy rendszer es a kis lanckerek segitenek a dolgon. Juniusra benne lesz...
" Ja, meg az elsőfelnije jó a Hornetbe, ha rájössz, hogy szar a V2, és szétbontod alkatrésznek, akkor szólj
" ebben a szövegkörnyezetben úgy értettem, hogy kell az elsőfelnije, mert nekem 16-os van a Hornetben, és a 17-es jobbb lenne Nem komolyan gondoltam, hogy nagy rakás szar, egy Hondát nem szarozok le az életben A mai világban már nincsnek szar motorok... Legalábbis ebben a kategóriában
Bocs, de egyáltalán nem szaroztam le a V-2-őket, olvasd el még egyszer, mit írtam. Azt írtam, a sima VTR szinte kezesbárány, az nem egy fullos V-2-es, egy Sp2-es vagy egy RSV minden bizonnyal meggyőzne, csak még nem volt alkalmam meghajtani egyet sem. Ducatit hagyjuk, olyanom nem lesz, max egyszer egy 600-as Monster futkozni a városban... Nem tetszik, ahogy csörögnek, meg elég sokat láttam, amiken egy-két év alatt sok minden kijött, egy japán motornak nyomába se ér. Ha lecserélem a Hornetet, lehet, hogy Tuono lesz a következő, de mondom, engem nem fogott meg a V-2, egyszerűen a sor 4 karakterisztikája jobban testhez áll nekem, ha a 600-as Hornetben lenne 900-as blokk 140 lóerővel, meg fullos futóműve lenne, az életben nem cserélném le
Szeva mzgaba!
Bocsi, de ebbe muszály beledumálnom! Örülök, hogy tetszett a VTR fékje és a futóműve. Kíváncsi lennék, hogy mit szólnál akkor, ha egy másik nagy rakás szar V2-est próbálnál ki, pl. az RSV-t vagy egy Ducatit. Amikor a VTR után átültem az RSV-re, nem akartam elhinni, hogy ekkora külömbség lehet futómű és fék terén a két motor között! Meg motorerőben!
Nem kéne fikázni mások motorjait azért, mert túl tudtál lépni az MZ-n, a motorok is olyanok, mint a nők: mindegyikben meg lehet találni a szépséget és az előnyös vonásokat, s ha valakinek a V2 tetszik, attól boldog, ha a sor 4 azt élvezi.
Egyenlőre nincs birtokunkban V4 es gép, erről nem tudok nyilatkozni, viszont egyre több barátom képes 1098 al megfogni és leteperni a sor 4 eseket pályán amatőr körülmények között. Minden motornak van erőssége és gyengéje is. Véleményem szerint kár firtatni azt hogy melyik mekkora rakat kaka, mindenki a saját gépét szereti, vagy nem.
Melyik gyártó mire alapoz SBK-ban az erősen a kínálaton múlik. A pályán pedig elsősorban szabályoktól függ. Azt ugye senki nem gondolja komolyan hogy egy 1000-es V2 olyan időkre képes a pályán mint egy S4-(V4)es?
Jellemző hogy a japik 4 hengeres múlttal, az olaszok 2 hengerrel rendelkeznek. Amikor 750-ről szóltak a 4 hengeresek, ott még színes volt a mezőny. Ahelyett hogy lejjebb tették volna a lécet, már 200 lovas ezresek mennek, a V2-nek egy hangyafasznyi előnye maradt a súlyánál fogva, egyébként nincs annyi motorerő
KTM crossmotoron ültem (álltam) már, de nem az én stílusom, nem jött be. De ez nem azt jelenti, hogy szar!