Az FZ1 az Yamaha, a Z1000 meg motor.
De minek az a ZX9 mellé? Legkényelmesebb, leguniverzálisabb motor. Lehet vele túrázni is (és nem kell félóránként megállni nyújzotkodni - még az utasnak sem), pályázni, szerpentinezni. És ezeknek még motor kinézetük van, nem úgy, mint az újaknak. Na meg anyag is van bennük. Nem fog egy kátyútól kettétörni a felni; vagy eltörni a váz, ha ráül egy másfél mázsás kidobó
A szétesix kettészakadt egy koccanástól, törötten került hozzám. Gondoltam csinálok belőle egy street fightert. Aztán amikor egy kombifogóval is el tudtam törni az egy éves vázat azonnal meghírdettem
Kawa volt, van és lesz is, azt nem adtam el. Nem találtam még olyan motort, ami jobb lenne tempós túrához, jól fogyasztana, megvédene a széltől, és jól is menne. Nameg legyen kényelmes is, lehetőleg tartós. Viszont szeretnék fiatalabb motort. FZ1/Z1000 vélemények?
Megoldottam a fék problémát. Kidobtam a szétesixer -1 éves!- szarát visszaraktam a régit, és működik. Kap majd harapósabb betéteket, mert ma kipróbáltam egy aprilia Touno-t. Motorja elégtelen (ezreshez képest úgy megy mint a 600-as 100 lovas fazer), amúgy nagyon könnyen kezelhető és olyan fék van rajta, hogy sikítottam tőle V2-es de jóval 6000 fölött indul csak meg. Példa előzni 120-nál 3.-4.-ben kell (egyedül ültem rajta), ugyanez kawával 5.-ben 2 személlyel.
mert nem halodtad még az enyémet hogy szól
nem nagyképűségből de az enyém től szebb hangút nem nagyon halotam kivéve zx 10 racefit dobal meg szétesikxer 1000 bódis triovál
Tényleg erősebb volt a VTR. Igaz, az odafönt elfogyott, de 2800-tól tolt akkorát, mint a Ninja 8-tól.
Német volt egyébként a Ninjám, és tényleg 100 lóerősként lett először forgalomba helyezve. Utána odahajtották a maradék 42 lovat a méneshez
A fékfőhengertől már rögtön kettéágaztattad a csöveket?
Túl sokszor voltam kunmadáron, hogy ezt kanyar nélkül bevegyem Erősebbnek érzed, de a kilences (főleg ha nem német 100 lovas) jobban kell hogy gyorsuljon. Ha fordítva lenne pár évvel ezelőtt a kilencesek helyett más motorok mentek volna 10 körüli időket.
Ha gondolod végre is megnézhetjük!
Ma reggel 6-tól este kilencig meló volt, így holnap lesz légtelenítés újra. Beraktam az alátéteket, nem kell fújkálni, magától lecsorog az olaj, de nem gyáriak a csövek, középen nincs toldás, eddig jól működött, csak most variálni akartam...
Igen, már aznap este megnéztem a videot! Ja meg átadtam az fj-s csávónak az üzenetet! Az meg örült neki mint a barom hogy az ö 23 éves mociját is megjegyezte kegalább valaki
Mentünk mit a barom! a gumi meg a kukába landol! sármellékről ugy kellett kiaraszolnom a kútig , ott felfujtam ismét és a rohadék azóta nem ersztett le! de akkor is megy a kukába! Szerencsére félig van a garázs slick gumival, ugy hogy jut a gépemre is
Tényleg leírhatnád miért nem átfolyattad.
Nekem a szomszéd segített pumpálni és kb. 10-15 perc alatt megvoltunk.
Más DOT-számút raksz bele?
Ha már a fékeknél tartunk.
Ha jól tudom a kilenceseken is u.a a hátsó féknyereg mint a hatoson.
A kérdés pedig, hogy csak nekem ilyen szánalmasan gyenge, vagy nektek is?
En atfolyatva csinaltam. Eloszor a rovid oldalt nyitottam ki, utanan a kettot egyszerre, vegul a rovidet elzartam es csak a hosszubol folyt. Kb. fel oran at vacakoltam igy vele es jo lett. Persze nalam minden eredeti Ninja (rucskos feknyereg ).
Lehet, talán kitudja
A VTR-em is rövidebb volt kerek 6 lóerővel a ZX9-től, meg nehezebb legalább egy 20-assal, mégis jobban ment, mint a Ninja...
Talán beigazolódik a híres német mondás, mely szerint "A lökettérfogatot semmivel nem lehet pótolni"
Bizony. Példa egy 1990-es évjáratú Calibra (amiben van 300ezer km) és egy 1996-os Civic.
Súly: Calibra 1260, Civic 1100 kg.
Teljesítmény: Calibra 150, Civic 160 LE.
Lökettérfogat: Calibra 2000, Civic 1600 ccm.
A Civic mégis mélytorkosat szopik bármelyik Calibrától. Hogy is van ez
Nézd meg, hogy a tartályból kijövő fékcsöveknél nem hagytál-e ki egy kis alátétet! Ugyanezt az alsó villahídnál is nézd meg, ahol kettéágazik a két nyereg felé a fékcső! Ha más nem, csavard ki a nyergekből a csöveket, és csücsörítve fújj bele a fékfőhengerbe! Ha átmegy a levegő, akkor nagy baj nem lehet.
Fékmunkahenger amúgy hidraulikus dobfékeknél van
De minek az a ZX9 mellé? Legkényelmesebb, leguniverzálisabb motor. Lehet vele túrázni is (és nem kell félóránként megállni nyújzotkodni - még az utasnak sem), pályázni, szerpentinezni. És ezeknek még motor kinézetük van, nem úgy, mint az újaknak. Na meg anyag is van bennük. Nem fog egy kátyútól kettétörni a felni; vagy eltörni a váz, ha ráül egy másfél mázsás kidobó