Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

18.000-re gondoltam. Ime:
Majd nézdd meg a következő motorom. Ma vettem meg a full yoshi rendszert rá, kap egy nagyobb hűtőt, a hétvégén már benne lesz a fordított teló is a Fazerben. Már megvan hozzá az Öhlins hátsó teló is.
A fehér lámpát mennyiért adod? Van róla képed?
ELADO!

Tovabba van egy vadonatuj LED-es hatso lampam feher buraval, valamint egy par LED-es index 4cm-es karral (a Ninjara vettem). Erdekel valakit?
Hello emberek!

Mar egyszer kerdeztem, most ujra: Szuksegem lenne egy ZX-9 hatso sarvedore (azaz, sarvedo, rendszamtarto, csomagtartodoboz es minden egyben). Ha meg van vagva az nem baj, ha le van fujva az igen. Fekete kell. Valaki tud segiteni?

Capa
Kösz a módosítási ajánlatot,de én jobban hiszek a gyárilag összeállított dolgokban.És mindenképpen csak az utolsó tipus!
Nem ződ, a régebbi típus, hátulra tudok k4 futóművet Öhlins telóval, a blokkja erősebb-pörgősebb mint az újabbnak, egyedűl a fékje gyengébb, de van hozzá fém fékcső is, meg más munkahenger (radiális k7) ha érdekel. Festésben tudok segíteni.
Meg hogy eredetileg Alfagyuri-féle fényezésű volt
Bocsánat. Ami kimaradt még a hirdetésemből! A számláló 23 000 km-nél jár, és minden eredeti alkatrészt, értem gyári dob, gyári index adom hozzá.
Sziasztok.
Megvételre ajánlom motorom, mely egy Kawasaki ZX 9 R típúsú bringa. 2005-ben vásároltam meg idomsérülten ezért egyszínű zöld.Én intéztem a papírjait, így én helyeztem forgalomba. 1999 a gyártási éve, a forgalomba helyezés pedig 2002.( A motor azóta fut!) Minden tekintetben kifogástalan, pályán soha nem használtam csakis közúton motoroztam vele. A képen látható extrákat adom hozzá. Akrapovic dob, MRA búbos plexi, kis indexek. Minden extrát újonnan én vásároltam hozzá. A gumik kb 60-70%-osak.(Michelin, szintén én vásároltam újonnan) A motor, bár nincs jelenleg divatban, nagyon jó. Ezt gondolom tudjátok. A szerkezet gyári, semmi tuning. Az a helyzet állt elő, hogy mindenképpen el kell adnom, így az árat Ti mondhatjátok meg. Ezért is kérek Mindenkit, hogy csak az jelentkezzen és küldjön emailt, akit komolyan érdekel.
címem:guld.peter1@gmail.com
Most láttam egy képet visszább.Ha az a szürke a tiéd ott a háttérben,akkor az sajnos nekem nem jó,mert az előző tipus és nem is zöld!
És a színe zöld?Mert nekem csak a zöld tetszik a Kawába!
O.K.,hogy 2002,de a 151 lovas,támasztott hátsó villás?Mert én úgy tudom,hogy abból az évjáratból létezik ez is az is.Ha az,akkor pedig mi az irányára?Km?Sérülés?
gyártási év 2002.
Jesz, a GPz 750 Turbo és a Z1300 DFI-vel egyetemben. Azért írtam, hogy modernkori, mivel ezek a gépek '80-asok, azok meg sokmindennek nevezhetőek mai szemmel, csak modernnek nem Na eddig tartott a nyelvtanóra
'99-es hatosom volt,az csapkodott.A kilencesem '02-es volt/az utolsó sorozatból/,az egyszer sem csapkodott,pedig öltem!Bár annak a futóművén is módosítottak a teljesítménye mellett/más karbisor/.Az egy nagyon használható motor,SZERINTEM!Átlag 7,5-ből kijött nekem,ahogy én használtam.Venni ha kilencest veszek az csak ugyanez a tipus lesz,mert jó.ZZR 1400-al mentem,az jelenleg a legjobb motor szerintem,de annyit nekem nem ér egy motor,amennyibe az még most kerül.Az egy állat,de NAGYON kezes!Az a bajom,hogy 12-est még nem próbáltam,így pedig nem tudom hova tenni.Amit meg elmondanak róla az sokszor nagyon egyéni szemszögből van,ami pedig nem mindíg fedi a teljes igazságot.
Az enyém sem csapkod, de ha kell kormány lengés csillapító 12-be viheted.
szerintem az 1100-as gpz dfi is injektoros volt a nyolcvanas években!
A barátom 12-es kawája (2004-es) nem jön ki hét alatt, a kilences átlaga 5,5 l/100km
Az én kilences kawám nem érdekel?
User error
Köszönöm szépen, valami ilyesmire gondoltam
A 10R-nek csapkod csak igazán. 3-ban Öhlins telóval együtt.
Basszus, ahány kilencest próbáltam, mindnek csapkodott az eleje...
12-esben tényleg legszebb a metálfekete+arany hasidom és felnik. A metálzöldnek elég érdekes árnyalata van...
Kanyarban egyébként tényleg halott a 12-es, mint minden nehézfiú.
Sok választás nincs NGK CR9EK vagy ha sok pénze van akkor ebből iridiumos vagy mi