ha csak a kis fem lemezkere gondolsz, akkor szerintem azt ra lehet tenni, ha az egesz muanyag hatso sarvedore, akkor szinte biztos hogy nem passzol, szerintem meg furas-faragas aran sem...
Ha ez jelenti a megoldást arra, hogy ne tépje a kormányt és ne akarjon felállni, miért ne tenném?
Ma voltunk E-Ringen és garantálom, semmi gondom nincsen a fordulékonysággal.
En egyelore nem kezdek oknyomozni, mert a motor lenyegesen tobbet tud, mint en. Nem vettem eszre problemat a futomuben. Az on tul, hogy eleve nehezebben fordul, mint a Z750, nincs problemam vele. De ezen asszem nem is lehet segiteni, csak kis mertekben.
Nekem a hátulját kellett lényegesen lejjebb engednem.
A felállással együt jelentkezett, hogy mélyet döntve, erősen kellett feszítenem a kormányt, nehogy alámforduljon. Először azt hittem, hogy teljesen normális jelenség, egyszerűen csak nagy motorféket vagy finoman hátsó féket kell használnom.
Ezután teljesen más okból elkezdtem tekergetni a hátsón az anyát, és sokkal rosszabb lett.
Hazamentem visszatekertem kétszer annyit és már majdnem tökéletes is volt.
Felcuccoltam minden szerszámot, mert ekkor jöttem rá, mit is számít a futó pontos beállítása és elkezdtem a dolog finomhangolását, míg a motor teljes "egyensúlyba" nem került a kanyarodás közben.
Későbbi motorozáskor mély dontés közben hirtelen kellett fékeznem és már reflexszerűen vártam a felállás jelenségét, de az teljesen elmaradt.
De ha átugrasz a 6-os topicba, meg fogod találni az én nyomozásom történetét is.
Nekem vagy nehezen akart lemenni,vagy ha lent volt ott is akart maradni,illetve egy pont után hirtelen akart visszaállni/mert az ember egy bizonyos erővel hozta volna vissza egyenesbe,aztán megszünt a szorulás és ez az erő hirtelen több lett a szükségesnél,ezért hirtelen állt vissza,ami esetenként nem kicsit volt veszélyes/.
A "darabos" kormányt ne egy drasztikus akadozásnak képzeld!Csak annyira szorul,hogy elengedett kormánynál egyszercsak elindul valamerre a gép,és sima egyensúlyozási manőverre nem jön vissza,nem reagál.De ezt a jelenséget sem csinálja feltétlenül minden egyes próbálkozásnál.Az egykerekezés maradványa szokott ez lenni,a csapágy nem rajong a" lecsapott "elejétől.Nekem a '99-es hatosom csinálta ezt.Kemény volt a futóműve annak is,mert elől-hátul át volt szelepelve,de attól csak jobb a kanyarban,nem hintázik.Először én is gumit cseréltem,nem az volt.Nekem a csapágy cseréje lett a megoldás!Persze az az enyém volt,ez meg a tiéd,mindenesetre hasonlóak a tünetek!
A hátsó gumi elég kopott de az első még jó,akormány meg nem akadozik inkább olyan mintha full feszesre volna állítva a fuómű. Csak sajna én még nem tudom belőni.Lényeg az hogy a kanyarba felakar állni.
És kössz a sok segítséget.
Sziasztok
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Most vettem egy 98 as zx9r tés szeretnék valami gépkönyvet vagy hasonlót beszerezni a beállítások miatt.Ha valaki tud akkor szólhatna.Előre is kössz. Ja még egy kérdés mitől lehet hogy kanyarban bírkózni kell vele hogy bedöljön?
94-97 ZX-9R , serulesmentes hatulja -darabonkent is- elado
egy új KAWASAKI ZX9-R Puig racing plexi, 00-03-ig. mennyit érhet
Gratula hozzá
Ma voltunk E-Ringen és garantálom, semmi gondom nincsen a fordulékonysággal.
kell valakinek a feklampa?
A felállással együt jelentkezett, hogy mélyet döntve, erősen kellett feszítenem a kormányt, nehogy alámforduljon. Először azt hittem, hogy teljesen normális jelenség, egyszerűen csak nagy motorféket vagy finoman hátsó féket kell használnom.
Ezután teljesen más okból elkezdtem tekergetni a hátsón az anyát, és sokkal rosszabb lett.
Hazamentem visszatekertem kétszer annyit és már majdnem tökéletes is volt.
Felcuccoltam minden szerszámot, mert ekkor jöttem rá, mit is számít a futó pontos beállítása és elkezdtem a dolog finomhangolását, míg a motor teljes "egyensúlyba" nem került a kanyarodás közben.
Későbbi motorozáskor mély dontés közben hirtelen kellett fékeznem és már reflexszerűen vártam a felállás jelenségét, de az teljesen elmaradt.
De ha átugrasz a 6-os topicba, meg fogod találni az én nyomozásom történetét is.
Nekem is volt ez a felállósdi, leginkább kanyarban, fékezéskor.
A futóállítás megoldott mindent.
Holnap kipróbálom amit tanácsoltál,és köszönöm a segítséget.
És kössz a sok segítséget.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Most vettem egy 98 as zx9r tés szeretnék valami gépkönyvet vagy hasonlót beszerezni a beállítások miatt.Ha valaki tud akkor szólhatna.Előre is kössz. Ja még egy kérdés mitől lehet hogy kanyarban bírkózni kell vele hogy bedöljön?