Azért túlzásokba sem kell esni. Nem kell nagy ész hozzá, hogy plusz 300 köbcentivel egy baszodalom erős és gyors gép. De olyan csak a mesében van, hogy valaminek csak előnye van hátránya nincs. Hiszen akkor ZX-12 (Haya, ZiZi)-vel lenne tele az összes versenypálya, mert kraft dögivel, meg úgysem érezni azt a 40 (50-60) kilát. Egyébként szép és jó, hisz Kawa (főleg arany-feketében , érdekes ződben abszolút nem tetszik
A 9-esed meg biztos kaphatott kalácsot, ha nálad szitált az eleje, vagy valami baja volt az biztos.
Ne ítéljétek el a 12-est, amíg nem mentetek vele!
A 40kg súlytöbbletet nem lehet észrevenni, a 40LE különbség pedig nem csak 40-nek tűnik. Amikor ráültök, semmit nem fogtok észrevenni, mert ugyanaz az üléspozíciója, mint a 9-esnek. Nyomatéka nagyobb még a literes V2-esekétől is, a menetdinamikája meg veszedelmes. Padlót is lehet neki húzni, nem kezd el csapkodni az eleje, mint a 9-eseknek. Egy hátránya van: a fogyasztás. Meg hogy nehéz vele életben maradni...
Helló!Egy" rángatásos-ingadozást "okozhat akár egy rossz gyertya is,egy kis fals levegő,vagy még a jó ég tudja,hogy mi más is!Talán még egy "elcsúszott" karbiszinkron is.Kezdjétek a legolcsóbb kizárásával,aztán menjetek tovább míg meg nem javul!Ettől jobbat én nem tudok,szerelőt pedig arrafelé nem ismerek.
Igen,én is hasonlóan gondolkodom ami a súly/lóerő arányt illeti,igazából nem sokkal több a több a súlya miatt.Olvastam azt az újságcikket én is valaha,és úgy emlékszem,hogy a 9-est dícsérték benne.Valószinű maradok én is a 9-esnél.És amilyen benzinárak várhatóak még a jövőben,már a fogyasztás sem lesz mindegy!
Sziasztok! Havernak a 9-ese kicsit beteges mostanában ugrál neki az alapjárata meg kis fordulaton motorozva vele rángat a moci 2002 év végi a motor már az osztott lámpás légyszi segitsetek ha valaki látott már ilyet! Köszi! (Még annyit hogy nem tud-e valamelyikötők bácsmegyében egy jó motor szerelőt?)
Amiért én nem vettem (veszek) 12-est az +40 lóhoz járó plusz 40 kila . Nagy test, nagy élvezet Szóval jól mondod közútra a 9 is bőven elég. Ebben a legjobb az biztos. (Ezért is lesz 9-esem, míg szét nem hullik majd valamikor a távoli jövőben SUPERBIKE 2001-es ZX összehasonlításában is a 9-est hozták ki a leguniverzálisabb gépezetnek. Semmiben nem a legjobb, de az összeségében mégis nyerő. A 12-es a Kawa talán első modernkori befecsis gépe volt, általában ezek a "berepülő" típusok, mindig jobban kajolnak. Talán 2002 ( még inkább2004)-től érdemes venni, addigra már fimomították a dolgokat (baszom tükör,200-as gumi, lengővillánál repedő váz, fogyi, stb) a visszajelzések alapján. Az első évjáratok kicsit rusztikusra sikerültek külsőleg, legalább is 2002-től nekem sokkal csecsébbek a tucatok Természetesen a 180 lovat etetni kell, meg fenntartani szóval zsebbe nyúlósabb a téma kicsivel. Nagyon egyszerű a dolog, ismered magad, a motorozási szokásaidat, mérlegelj és dönts
Kérdés Kilencfanhoz!Megint motort akarok venni,megint Kawát.Én szerettem a kilencest nagyon,de körbe karcos volt/úgy vettem,azért volt NAGYON jó ára/.Ezért aztán szezon végén mégis eladtam,jobb áron.Mit tudsz a tizenkettesekről?Olyannal még nem motoroztam.Busával igen,tetszett a nyomatéka.Állítólag ezek sokat szívnak.2004-es jöhetne szóba,azon friss az injektorsor,de semmit nem tudok róla.Vagy újból egy 2002-2003-as 9-es?Formára jobban tetszik a 9-es,megy is,bár a vége felé már nem bántam volna még egy kis plussz kakaót.Elvileg az is bőven sok utcára,tudom.Szerinted?!
Bár a nittelés is megoldás,de ilyen teljesítménynél már nem ajánlják.400 ccm-ig elmegy a nittelés,nekem ezt mondta egy elismert szaki.Meg a lánc is zárt,itt már nem alkalmazzák az ún.patentszemet.Szétütni aztán elkalapálni?!Ki vállal érte garanciát?!Bár elvileg simán működnie kell,ennek ellenére kevesen vállalnának be a kockázatát.Én sem mertem!Biztonságosabb a másik megoldás.
Igen,az nem engedi le a láncot! 3 mm.-es fúróhegy a fúrógépbe,lyukakat körülötte betömni/fémforgács elleni védekezés gyanánt!/,aztán "lapjával" maratás.Nem sokat kell levenni belőle,és jól is viszi.Az egészet le lehetne venni tőből,mert fölösleges oda.Más márkánál még nem találkoztam hasonlóval!De én csak annyit vettem le amennyit muszáj volt.
Ettől a vezlánckerék alatt lévő "pöcstől" nem lehet levenni a láncot, igaz? Mondjuk egy szaros vezláncért biztosan nem húznám szét a blokkot. Kicsit le kell szedni a pöcsből és már repül is kifelé vagy nittelni kell a vezláncot oszt jónapot
Helló!A vezérműlánc feszítése automatikusan történik.Egy rugó folyamatosan nyomva tartja a feszitőt,és amint a lánc csapkod annyira,hogy a feszítő kintebb tud ugrani egy foggal,akkor ez azonnal megtörténik.Úgynevezett ricnis megoldással működik.Nekem tavaly egy 2002-es kilencesem volt/utolsó gyártott tipus,de a lényeg ugyanaz/.Én is úgy véltem,hogy hangos a láncom/28000 KM./.Lecseréltem,nem lett más.A feszítő egyébként csak félig kitolt állapotban volt,mégis kicseréltem.Egyébként a láncot csak a blokk széthúzásával lehet kicserélni/vagy egy kis trükkel anélkül/.Én trükköztem! Viszont láttam már 636-nál,hogy szintén csak félig kitolt láncfeszítőnél hangos volt a lánc és cserével az teljesen elnémult!Azt amit Te esetleg lánchangnak vélsz,azt lehet,hogy e vezérműtengelyek adják.Persze lehet a lánc is,de nem feltétlenül! Kawasaki! ! De "ettől" ilyen jó ez a gépezet!Egyébként lehet,hogy csak túl jó a hallásod,mint nekem!Mások szerint az enyémnek sem volt vészes a hangja.
sziasztok
én abban kérném a segitséget,hogy miként kell a vezérmüláncot fesziteni a 9-esen?fesziti magát automatikusan,vagy kivülröl kell?ha valaki tudja,vagy csinálta,irja meg legyen szives...az enyémen kicsit zörög,de a km alapján nem szabadna még megnyultnak lennie...óra szerint 25000 körül van benne.
Hozott egy haverom pár darab "sisaktelefont", ha kell vkinek szóljon.
Én egyet kivettem magamnak, naon jópofa: van a csomagban(originalt) két darab füllhallgató+mikrofon, amit be kell dugni egy vezető és utas közötti kis dobozkába és már lehet is beszélgetni menet közben. Ennyiért meg pláne jó: 3000/db. Ha szeretnétek, írjatok ide: v.d.o@freemail.hu. Tudok képet is küldeni. Üdv
Eladtam 30 000km-el. Semmi baja nem volt azon kívül, hogy egyszer eltaknyoltam vele a ringen úgy 130-al. De az sem ártott neki nagyon. Most jó áron eltudtam adni mert a haverom ilyet keresett. Álmaim motorja pedig a 04-es ZX-10R. Így most álmaim motorjával közlekedem. Én egy szerencsés ember vagyok.
Ha van eszed, akkor tök mindegy, milyen motoron ülsz. Nem teljesítmény- vagy sebességfüggő...
Nekem a legkomolyabb sérülésem úgy történt, hogy városban mentem a Fő utcán vagy 30-cal a Simson Endurommal, és egy Szutyuki Stiftes nem adta meg az elsőbbséget...
Volt már néhány yamahám is, a robogón kívűl mind nagyon jó motor volt, csak az rd350 sokat evett, az r6 kényelmetlen volt, az fzs600 már majdnem jó volt, csak a 99-es 9-es után gyenge, és nagyon hurka volt az első fék, meg az eleje is himbálózott, pedig kapott sűrűbb olajat is.
Csak fiatalabb motort szeretnék, olyat amin jobban elférek, nem kell 140 fölött menni, hogy kényelmes legyen. Amúgy a fos gumis (bt20) fz6-tal jobb volt a hegyekben csapatni, szerintem gyorsabban is tudtam vele menni mint a kawával.
Szóval a Yamaha is tud JÓ motorokat gyártani. Majd vigyázok rá, hogy ne törjön. A másik ok amiért eladnám a kawát, az hogy 250 felett veszélyes motorozni, és látens öngyilkosságra nem biztos hogy fizet a biztosító. A kislányom még csak 3 éves...
Azért túlzásokba sem kell esni. Nem kell nagy ész hozzá, hogy plusz 300 köbcentivel egy baszodalom erős és gyors gép. De olyan csak a mesében van, hogy valaminek csak előnye van hátránya nincs. Hiszen akkor ZX-12 (Haya, ZiZi)-vel lenne tele az összes versenypálya, mert kraft dögivel, meg úgysem érezni azt a 40 (50-60) kilát. Egyébként szép és jó, hisz Kawa (főleg arany-feketében , érdekes ződben abszolút nem tetszik
A 9-esed meg biztos kaphatott kalácsot, ha nálad szitált az eleje, vagy valami baja volt az biztos.
A 40kg súlytöbbletet nem lehet észrevenni, a 40LE különbség pedig nem csak 40-nek tűnik. Amikor ráültök, semmit nem fogtok észrevenni, mert ugyanaz az üléspozíciója, mint a 9-esnek. Nyomatéka nagyobb még a literes V2-esekétől is, a menetdinamikája meg veszedelmes. Padlót is lehet neki húzni, nem kezd el csapkodni az eleje, mint a 9-eseknek. Egy hátránya van: a fogyasztás. Meg hogy nehéz vele életben maradni...
én abban kérném a segitséget,hogy miként kell a vezérmüláncot fesziteni a 9-esen?fesziti magát automatikusan,vagy kivülröl kell?ha valaki tudja,vagy csinálta,irja meg legyen szives...az enyémen kicsit zörög,de a km alapján nem szabadna még megnyultnak lennie...óra szerint 25000 körül van benne.
Tudna valaki segíteni, '98-as 9-esnek mi a kormánycsapágy száma?
Köszi előre is
70/520-4856
tyt @ vnet . hu -ra (szóközök nélkül!) küldenél néhányat?
Hozott egy haverom pár darab "sisaktelefont", ha kell vkinek szóljon.
Én egyet kivettem magamnak, naon jópofa: van a csomagban(originalt) két darab füllhallgató+mikrofon, amit be kell dugni egy vezető és utas közötti kis dobozkába és már lehet is beszélgetni menet közben. Ennyiért meg pláne jó: 3000/db. Ha szeretnétek, írjatok ide: v.d.o@freemail.hu. Tudok képet is küldeni. Üdv
Nekem a legkomolyabb sérülésem úgy történt, hogy városban mentem a Fő utcán vagy 30-cal a Simson Endurommal, és egy Szutyuki Stiftes nem adta meg az elsőbbséget...
Csak fiatalabb motort szeretnék, olyat amin jobban elférek, nem kell 140 fölött menni, hogy kényelmes legyen. Amúgy a fos gumis (bt20) fz6-tal jobb volt a hegyekben csapatni, szerintem gyorsabban is tudtam vele menni mint a kawával.
Szóval a Yamaha is tud JÓ motorokat gyártani. Majd vigyázok rá, hogy ne törjön. A másik ok amiért eladnám a kawát, az hogy 250 felett veszélyes motorozni, és látens öngyilkosságra nem biztos hogy fizet a biztosító. A kislányom még csak 3 éves...