Először is én egy 2004-es 750-el voltam egy 2002-es ZX-9R ellen.Az 2 év nem 9. Amúgy meg ez a legyorsulós dolog meg olyan, hogy írhat bármit az újság a saját tapasztalatomnak jobban hiszek.
A 2007-es zx10 is lenyomna bármilyen 98-as gixert. Ami biztos sportmotor magazin és saját tapasztalat a 2001-es zx9 jobban gyorsul, és többet is megy végre mint a 03-as 1000-es gixer.
Az már mellékes, hogy kényelmesebb és jobban is fogyaszt, + szerintem tartósabb is. És mindezt 10%-kal kisebb blokkból hozták ki!
Már levettem a kawa fékmunkahengert, rajta van a radiális cucc, de 2 óra alatt se bírtam lelégteleníteni. Kíszen vagyok, csak szívtam egész délután vele. Valami 5let?
Próbáltam pumpálva, próbáltam úgy is, hogy alul csak kinyitottam a szelepet, olyan, mintha szivacsot szorongatnék, pedig nem először csinálom.
Oda bizony a Tizedes kell. Haverral nyomattunk az M3-on nyomatékrugalmassági tesztet. Neki K2-es 1000-e van de tuning. Full rendszer, meg PC a Végh Jana lőtte össze neki 178Le főtengőn.
Na a lényeg, hogy kb.200-ig volt pariban aztán elmentem mint a szegedi gyors. Szegény csak széttárta a karját.
Nincs semmi baj a szétesikszerrel, csak azért nem tetszett Neked, mert MOTOROD volt előtte, és egy Mercedesből tényleg nem jó átülni egy Trabantba
Amúgy meg nagyon mennek! A '98-as kilencesemmel gyorsultam egy 2007-es Gixxer1000 ellen, és lenyomott, mint a bélyeget.
Hello, szerda pont nem jo nekem. Halasszuk el legyszives a telefonban megbeszeltek szerint. Talan egy kozos gurulas alkalmaval majd elhozod, vagy erte megyek valamikor, vagy valami... Azert ne dob de lagyon messze! (Es csak miattam most ne szereld le! .)
Amugy nem tudtam kiigazodni a cikkeken: Most akkor a regi hatdugos rendszer (kissebb tarcsval), vagy az ujabb 4 dugos rendszer (nagyobb tarcsaval) fog jobban?
Es ossz lehet kombinalni a kettot? Hat dugos + nagy tarcsa? (elvileg nem passzol, de a gyakorlatba talan el lehet csalni egy kicsit, nekem supermotoba mar sikerult )
Az olajon nem szabad spórolni az tuti.Gondolom senki sem csak 5000-ig pörgeti.A jó olaj megnöveli a motor élettartamát ami a mai áraknál nem elhanyagolható szempont.
2 napig volt egy szétesixerem. nem tetszett meg, így eladtam.
Ha valakit érdekelne a motorom ára alatt eladó:1,150,000Ft
Ha megmarad a kawa lesz rajta egy radiális fékmunkahenger, meg egy k4 1000 hátsóvilla az 1000km-es telójával.
Fehér cápa holnap leveszem a fém fékcsövet, szerdán fel tudnám vinni Pestre!
Valakit érdekel a gyári fékmunkahenger (polírozott fékkarral együtt)?
Hat nem valoszinu, hogy baj lenne. : ] En mint mindenbe, Motorex olajat fogok tolteni bele. Ugyanolyan jo (lehet, hogy csak 98%), mint a Castrol, Repsol, Motul, Silkolene stb., de joval olcsobb azoknal. A teloba mar az van. Nagyon jol mukodik.
seducertt-nel a pont! az tapasztalatom szerint is 10w-40 kell a mocikba. ugyanis a motor kenes (sajnos!) csak egy dolog. a valto viszont nem szereti a hig olajat. ezert olyan kompromisszumot kell kotni, hogy a valto is szeresse a mokat. es tapasztalatom szerint kivaltkepp egy Kawa valto nem nagyon orul egy 5-os, vagy 0-s olajnak.
Az már mellékes, hogy kényelmesebb és jobban is fogyaszt, + szerintem tartósabb is. És mindezt 10%-kal kisebb blokkból hozták ki!
Már levettem a kawa fékmunkahengert, rajta van a radiális cucc, de 2 óra alatt se bírtam lelégteleníteni. Kíszen vagyok, csak szívtam egész délután vele. Valami 5let?
Próbáltam pumpálva, próbáltam úgy is, hogy alul csak kinyitottam a szelepet, olyan, mintha szivacsot szorongatnék, pedig nem először csinálom.
és én is első lettem
Na a lényeg, hogy kb.200-ig volt pariban aztán elmentem mint a szegedi gyors. Szegény csak széttárta a karját.
Amúgy meg nagyon mennek! A '98-as kilencesemmel gyorsultam egy 2007-es Gixxer1000 ellen, és lenyomott, mint a bélyeget.
Azt hiszem, a színes oldalának kell fölfelé lennie.
(Nekem egy szivacs van benne, de nem olyan, mint a sportlegszuro, hanem vastagabb es nem hullamos. Es az egyik fele szoszos - mosogato szivacs )
Amugy nem tudtam kiigazodni a cikkeken: Most akkor a regi hatdugos rendszer (kissebb tarcsval), vagy az ujabb 4 dugos rendszer (nagyobb tarcsaval) fog jobban?
Es ossz lehet kombinalni a kettot? Hat dugos + nagy tarcsa? (elvileg nem passzol, de a gyakorlatba talan el lehet csalni egy kicsit, nekem supermotoba mar sikerult )
Ha valakit érdekelne a motorom ára alatt eladó:1,150,000Ft
Ha megmarad a kawa lesz rajta egy radiális fékmunkahenger, meg egy k4 1000 hátsóvilla az 1000km-es telójával.
Fehér cápa holnap leveszem a fém fékcsövet, szerdán fel tudnám vinni Pestre!
Valakit érdekel a gyári fékmunkahenger (polírozott fékkarral együtt)?
na volt valaki sármelléken, mert én igen! Ja és megnyertem a kategóriát- bár igaz csak ketten voltunk bennt de azé nyertem
Nekem is castrol van bennt! Szerintem is nagyon jo!