Olyat szeretnék belőle csinálni, mint ami az alábbi képen látható. Magasabb kormány, kisebb fejidom, igényesebb űlés (nemcsak egy szivacsdarab), gunmetal festés, rövidebb áttétel, stb. Vagyis egy modern-gyors cafe racer lesz.
Igen eladó a vas, lehet hogy fiatalabb hangvilla lesz belőle. Tudom, hogy nem jobb, de nagyon tetszik...
+újra kitört rajtam az építési láz. A kawát nem bántottam -volt pedig mv agusta hátsó idom, és egy ducati elej hozzá- de a képen látható motor nagyon tetszene.
Gsxr fordított telónál is elforog, azt nagyon nehéz volt szétszedni, spec kulcs kellett hozzá!
Amúgy meg tudom mutatni a motor papírját -sok sört nyertem vele motoros találkozókon- jawa 350 462-es tip. és műszakis.
En a preciz megoldast adtam meg, de persze ganyolni is lehet!
(Egyebkent az csak a vakszerencsen mulik, hogy az also imbuszt ki lehet-e csavarni ellentartas nelkul. Nekem elforgott, de sok motornal (pl. ETZ) valoban nem porog el.)
Huhú, meg lehet oldani a cserét tized ennyire bonyolultan is.
Kiveszed a telót, a sárvédő tartóinál satuba be, hogy alul ki tudd tekerni az imbuszt, utána szétkocogtatod, és kész. Emeléssel, kerékkiszedéssel, szimmering+olajcserével, visszatétellel együtt a komplett művelet így fél óra. Első nekifutásra 50 perc kb.
A szimmeringnél nézd meg, hogy melyik az alja és melyik a teteje!
Szia! En a mult heten fejeztem be a telo szimmering cseret. Mivel nem tudom, hogy mivel vagy tisztaban es mivel nem, reszletesen ismertetem, hogy hogy kell (vagy en hogy csinaltam. en is most csinaltam eloszor es bizony van amire figyelni kell.)
1. Felul kicsavarod, kijon a dugo az elofeszites allitoval egyutt. Ezt kontra anya fogja a nyomorudhoz, le kell csavarni rola.
2. Palcat ovatosan ki, nagyon serulekeny! Tavtarto-csovet, alateteket, rugot ki.
3. Kiontheted az olajat (nem fog az egesz kijonni).
3. Ekkor ha lampaval benezel fogod latni, hogy van egy 4 kormos fogazas a rud korul. Ebbe kell egy hosszu csobol keszitett kormos szerszamot csinalni. (En fel colos vizvezetekbol reszeltem ki eloszor szemre. Kesobb marattam hozza precizet, amikor mar le tudtam merni. Ha akarod adok meretet.)
4. Tehat ezzel a szerszammal kell ellentartani, amikor kicsavarod a telo aljan levo imbuszcsavart. Ilyenkor johet ki olaj.
5. Mostamar kiveheted a dugattyuhazat amibol az olajat ki tudod pumpalni. Ez maga a lengescsillapito, hogy abban mi van nem tudom, mert nem bonthato. De nem is erdekes, nyilvan rendben van.
6. Kulso cso tetejerol porvedot leveszed, alatta drot zeger, ki vele
7. A szimmeringet ekkor lehet eltavolitani, de csak egyfelekeppen jon ki: a kulso es a belso csovet fogva kezben eroteljes rantasokkal kell szetcincalni, csapkodva.
8. Megejted a szimmering cseret
9. Osszefuzod ujra a kulso es a belso csovet, mindent visszaszerelsz. A kulso cso aljan levo pohar alatti guminak a rovatkakkal lefele kell allnia!
10. Feltoltod az eloiras szerint olajjal (en meropalcat keszitettem es a milimeter erteket kovettem, de kobcentiben is meg van adva). Gondoskodj rola (pumpalassal), hogy a csillapitohenger buborek mentesen, teljesen legyen tele.
11. A legfontosabb most jon: a rugoelofeszito mechnanikat, valamit a befele-csillapitas allitocsavarjat, a konyv szerinti allapotba kell tekerni, tolomerovel tizedmilimeter pontosan be kell allitani es csak igy szabad visszatekerni a rudra. Ezt a konyv leirja, hogyan kell, ne terj el tole! Visszatekerni kezbol kell finoman, ahol megall ott rahuzni a kontraanyat - pontosan emiatt van kontra.
12. Becsavarod a dugot felul es azt fogod tapasztalni, hogy nagyon kemeny a telo, alig lehet osszenyomni, nem is dolgozik. Ekkor szepen visszatekered az allitocsavart puhabbra es a telo faszan mukodni fog.
Pontos szamokat (mm, olaj stb.) azert nem irtam, mert nem tiztaztad, hogy milyen koru geped van. Es nem tokeletesen egyforma a Ninjak teleszkopja. En a 98-99-es modell konyve alapjan csinaltam a 2003-as motoromet, mert nincs gyari konyvem F2-eshez. Pl. A rugo hossza biztosan elter. Mast nem vettem eszre, de lehet mas elteres is. A konyvet kell kovetni.
En igy csinaltam. Egyelore minden rendben. Remelem Nalad sem lesz maskepp, sok sikert!
Na ma faszán elszállt a teló szimeringem! És nagyon nincs most kedven szétszedni az egészet! Kell valamire külömben vigyázni ha nekiállok mert ezt még nem szedtem szét soha! Köszönöm
Nem éreztem, hogy gyengébb lenne, szerencsére a fogyasztása sem változott. Alul nyomatékosabbnak érzem, mivel még csak keveset mentem ebben az évben nem pörgettem 8000 fölé. Majd megnézem, hogy így is kiforog-e hatodikban, ha nem akkor se gáz, így is bitang jó
Egy picit hangos, de legalább jobban észrevesznek!
Hello
Köszönöm az infót de már sikerült levizsgáztatnom Zdobrotka ismerősénél 12000 volt, de nagyon korrekt és gyors volt.
Ja és küldj egy számot a ozom@citromail.hu -ra és megadom a szerelő elérhetőségét, hátha van egy kis pénzed amit nem tudsz hova tenni.
Sajnálom, hogy így jártál a szerelővel:( Elég kellemetlen dolog az ilyen!
Mivel félig meddig debreceni vagyok, ezért érdekelne, melyik szerelő volt ez. Feltéve ha nem titok!
Ha a fórumon nem is akarod a nevet leírni adok már elérhetőséget! De érdekel!
Ja-ja, megyünk segíteni
+újra kitört rajtam az építési láz. A kawát nem bántottam -volt pedig mv agusta hátsó idom, és egy ducati elej hozzá- de a képen látható motor nagyon tetszene.
Amúgy meg tudom mutatni a motor papírját -sok sört nyertem vele motoros találkozókon- jawa 350 462-es tip. és műszakis.
(Egyebkent az csak a vakszerencsen mulik, hogy az also imbuszt ki lehet-e csavarni ellentartas nelkul. Nekem elforgott, de sok motornal (pl. ETZ) valoban nem porog el.)
Kiveszed a telót, a sárvédő tartóinál satuba be, hogy alul ki tudd tekerni az imbuszt, utána szétkocogtatod, és kész. Emeléssel, kerékkiszedéssel, szimmering+olajcserével, visszatétellel együtt a komplett művelet így fél óra. Első nekifutásra 50 perc kb.
A szimmeringnél nézd meg, hogy melyik az alja és melyik a teteje!
1. Felul kicsavarod, kijon a dugo az elofeszites allitoval egyutt. Ezt kontra anya fogja a nyomorudhoz, le kell csavarni rola.
2. Palcat ovatosan ki, nagyon serulekeny! Tavtarto-csovet, alateteket, rugot ki.
3. Kiontheted az olajat (nem fog az egesz kijonni).
3. Ekkor ha lampaval benezel fogod latni, hogy van egy 4 kormos fogazas a rud korul. Ebbe kell egy hosszu csobol keszitett kormos szerszamot csinalni. (En fel colos vizvezetekbol reszeltem ki eloszor szemre. Kesobb marattam hozza precizet, amikor mar le tudtam merni. Ha akarod adok meretet.)
4. Tehat ezzel a szerszammal kell ellentartani, amikor kicsavarod a telo aljan levo imbuszcsavart. Ilyenkor johet ki olaj.
5. Mostamar kiveheted a dugattyuhazat amibol az olajat ki tudod pumpalni. Ez maga a lengescsillapito, hogy abban mi van nem tudom, mert nem bonthato. De nem is erdekes, nyilvan rendben van.
6. Kulso cso tetejerol porvedot leveszed, alatta drot zeger, ki vele
7. A szimmeringet ekkor lehet eltavolitani, de csak egyfelekeppen jon ki: a kulso es a belso csovet fogva kezben eroteljes rantasokkal kell szetcincalni, csapkodva.
8. Megejted a szimmering cseret
9. Osszefuzod ujra a kulso es a belso csovet, mindent visszaszerelsz. A kulso cso aljan levo pohar alatti guminak a rovatkakkal lefele kell allnia!
10. Feltoltod az eloiras szerint olajjal (en meropalcat keszitettem es a milimeter erteket kovettem, de kobcentiben is meg van adva). Gondoskodj rola (pumpalassal), hogy a csillapitohenger buborek mentesen, teljesen legyen tele.
11. A legfontosabb most jon: a rugoelofeszito mechnanikat, valamit a befele-csillapitas allitocsavarjat, a konyv szerinti allapotba kell tekerni, tolomerovel tizedmilimeter pontosan be kell allitani es csak igy szabad visszatekerni a rudra. Ezt a konyv leirja, hogyan kell, ne terj el tole! Visszatekerni kezbol kell finoman, ahol megall ott rahuzni a kontraanyat - pontosan emiatt van kontra.
12. Becsavarod a dugot felul es azt fogod tapasztalni, hogy nagyon kemeny a telo, alig lehet osszenyomni, nem is dolgozik. Ekkor szepen visszatekered az allitocsavart puhabbra es a telo faszan mukodni fog.
Pontos szamokat (mm, olaj stb.) azert nem irtam, mert nem tiztaztad, hogy milyen koru geped van. Es nem tokeletesen egyforma a Ninjak teleszkopja. En a 98-99-es modell konyve alapjan csinaltam a 2003-as motoromet, mert nincs gyari konyvem F2-eshez. Pl. A rugo hossza biztosan elter. Mast nem vettem eszre, de lehet mas elteres is. A konyvet kell kovetni.
En igy csinaltam. Egyelore minden rendben. Remelem Nalad sem lesz maskepp, sok sikert!
Egy picit hangos, de legalább jobban észrevesznek!
Köszönöm az infót de már sikerült levizsgáztatnom Zdobrotka ismerősénél 12000 volt, de nagyon korrekt és gyors volt.
Ja és küldj egy számot a ozom@citromail.hu -ra és megadom a szerelő elérhetőségét, hátha van egy kis pénzed amit nem tudsz hova tenni.
Ha meg kell gyári kipufogó műszakira, tudok kölcsön adni!
Sajnálom, hogy így jártál a szerelővel:( Elég kellemetlen dolog az ilyen!
Mivel félig meddig debreceni vagyok, ezért érdekelne, melyik szerelő volt ez. Feltéve ha nem titok!
Ha a fórumon nem is akarod a nevet leírni adok már elérhetőséget! De érdekel!
Gyalu