Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

[ ma összefutottam egy ismerősömmel, aki a rendőrökkel együtt, mint hatósági személy ellenőrzik a gépjárműveket a közutakon, és tőle hallottam, hogy ha a rendszám felfogatása közelít az úttal párhuzamossá, azért nem büntiznek. Igaz ez? Csak elmondása szerint, mivel tehetetlenek ezzel (nem visszatört a rendszám) egy kicsit alaposabban szemügyre veszik a motort

üdv

végre ránk köszöntött az igazi tavaszi motoros idő
Az netzes! Ragaszd le öntapadós karbonnal, és volt horpadás, nincs horpadás
Az EBC betétek tényleg elég frankók. Cseréd ki szinterre, ha nem vagy megelégedve a fékkel!
Már nem érdemes meglépni, mert már nem a sofőr fizet, hanem a jármű tulajdonosa.
Egy esetben érdemes meglépni: ha zsanéros a rendszám, és berántod bowdennel az ülés alá, még mielőtt kattan a Kodak. De ennyi erővel fékezni is tudsz
6. Marmint az idom alatti reszen (oldalt). Bocs.
1. Igy lesz. Fasza bakot csinaltam, a motorbefogo csavarszemtol emeli mindket oldalon.
2. Azert is, vagy azert se? Nem jobb-bal tipusu volt a remeges.
3. Nekem az EBC HH tipusut ajanlotta egy palyameister, allitolag az nagyon harap. Mindenki (szemely es cikk) arrol dicsekszik, h a ninjan halal mod fog a fek. Az enyem csak ugy fog. Messze nem halal.
4. Jol volt szerelve es nem volt hianyzo suly sem.
5. Ez majd kiderul ha visszarakom. Amugy tenyleg a fejidomnal epicentralizalodott a rezges, mert a plexi ugy zizgett, hogy neha azthittem el fog torni.
6. Egy ping-pong labdanyi teruleten be van horpadva 1-2 mm-t. Olyan, minha egy kore dolt volna ra a gep. (Bar a plexi alatt levo reszen van - nem lattam a kereskedesben a hibat). Majd lefotozom.
bocsi egy nulla lemaradt 3.000 ft
Tudom, tudom, - minek állok meg a trafipax után, köröket a levegőben leíró rendőrnek- már megkaptam itt ezt a kritikát nos ma este sikerült ismételten kicsit gyorsabban mennem 73 km/h az első kérdése a rendőrnek ugyanez volt, -nem fordult meg a fejembe, hogy továbbmenjek?- 300 ft helyszini és 3 bünti pont ez nem is rossz, 8 éve 9 büntipontnál jártam :) ... hát ennyi a rövid szösszenetem...
cc.józsi

én 35000-öt kérnék érte,ill. ez is a vége,nekem is többe van!sikerült vennem olyan szinüt az enyémre,mint a gyári volt,és ez felesleges lett.hibátlan,csak az egyik index felfogatásnál volt javitva,olyan metálkék szinü egyébként,gyári szin!
Próbáld ki, szerintem lejjebb engedve jobban fordul.
1. Menj pár kört, és csak utána állítsd be a csapágyakat! Leömlőknél felbakolva, hogy az első futómű a levegőben legyen!
2. Ha telószimmeringes, és nem ugyanannyi mennyiségű olaj van a két gátlóban, elvileg azért se remeghet.
3. Ha kemény, szinter fékbetét van benne, attól nem szitálhat az eleje. Ez a legjobb betét, egyetlen hátulütője van csak: eszi a tárcsát. De meg tudsz vele állni!
4. Nem fordítva volt föltéve a régi gumid? Vagy csak rosszul volt centrírozva.
5. Minden bizonnyal a fejidommal volt a probléma, ha anélkül nem rázott az eleje
6. Mekkora az a horpadás a vázon? Ha kicsi, és nem változott a geometriája, akkor nem számít.
homokfuvasd le! az kiviszia koszt!
Fek remeges ugyben, van eredmeny bar kovetkeztetest nehez levonni.

1. Kormannyak csapagyat vegul nem csereltem, csak kipucoltam es ugyanugy lazan hagytam a konuszt, ahogy eddig volt, mert a szerelo nyoma en is elb...tam. Majd meghuzom.
2. Egyik telo folyt, szimmeringet csereltem es olajat termeszetesen. Most egy nagyon laza beallitassal mentem.
3. A feket szedszedtem es vegul a gyari fekcsovel, 5.1-es olajjal osszeraktam. A betetek poziciojara nem figyeltem de jobb es bal oldali nyereg beteteit nem csereltem fel. A regi beteteket tettem vissza!
4. Elso gumit csereltem a motoron, ki van egyensulyozva a kerek.
5. A teloszarak aljan a bilincs-csavarokat elfelejtettem meghuzni.
5. Fejidom nelkul probaltam ki a motort.
6. Vaz repedest nem talaltam (csak horpadast)

Fekezeskor eddig erzett, minden sebessegnel fellepo remegesnek nyoma sincs. Az eddigi teoriak szerint leg valoszinubb ok a fekbetetek tul kemeny mivolta lenne. En pedig csak a gumit csereltem ki.

Lehet talalgatni, ha valaki akar...
Biztos. Ahol meg volt gepmunkalva a feknyereg (vagyis, ahol sima), onnan sikalva lejott. De ahol ontveny (kokilla, de azt sem zarom ki hogy homokba ontottek ) szoval ahol ontveny felulet van, ami rucskos, onnan nem szedi ki a kefe. Oldani meg nem oldja semmi...
Biztos, hogy kosz? Nem kopás?
Mennyiért adod a fejidomot?
Sziasztok!
Van egy eladó fejidomom zx9-hez,2000 utánihoz,pici javitással az egyik index befogatásánál
Fek tisztito spary nekem is van (valami nemet fos). De szerintem ez csak tarcsa tisztito, mert valami igen gyorsan parolgo anyag van benne, ami ku..vara nem oldja a fekporos mocskot. Fek nyereg es tarcsa tisztito kulon letezik? Termeszetesen gazolaj, benzin, petroleum, brigeciol-t is kiprobaltam. (Tovabba probaltam nitrohigitot, WD 40-t, ultrat, bogaroldot, kompresszorral fukjaltam, fogkefevel cirogattam es NEM JON LE! )
Nekem legjobban a MOTIP féktisztító spray jött be, 500ml-es kiszerelésben van, és nagyon jó. Szürke tubusos, autósboltokban lehet venni, olyan 700Ft körül van. Nagyon szépen lehozza a felniről meg a lengőkarról a láncspray-t is, és hogy örülj:
Nem mar meg semmit
A Calibrán pont tegnap pucoltam meg vele a féknyergeket és a gátlókat. Ki is derült, hogy Koni
Szasztok!
98-as 9 esre lehet valahová kormánylengéscsillapítót szerelni?
Bárhogy nézegettem nincs ötletem.
Valakinek van fent ilyesmi cucc a mociján?
Olcsó beszerzési tipp?
A telószárak nektek is szintben vannak a kormánycsutka beszorítóval? Láttam olyant,ahol felfelé kilógatják egy kicsit(orra buktatják a mocit,hogy jobban forduljon vagy mi..) valami pontos méret ehez, vagy nincs jelentősége?
Valakinek ötlete ,tapasztalata?
felesbe benzin gázolaj 10 perc és utánna víz
Hat akarni nem akarom, de sajnos a sok eros fekezestol felforr/felforrhat.

Ez nyilvan nem fog elofordulni, mivel most a gyarinal "jobb" olaj kerult bele, ahogy Dr.VFR is tanacsolta. Mar 10 perce benne van es meg nem mart szet semmit. Az agyamat viszont szetmarta az ideg, mert kb. 40 kulonbozo vegyszerrel probaltam a fekete fekport letakaritani az aranyszinu feknyeregrol es semmivel nem tudtam. Ti mivel szoktatok? Mivel lehet? (Buzi japcsik rucskosre ontottek a feknyerget es a barazdakban bentmarad a dzsuva.)
egy kérdésem lenne nekem is! hol akarod te forralni a fékolajad?
Koszonom szepen. Legyen igazad!
A membránokat meg tömítőgyűrűket kell félteni, de nem, mert ugyanúgy glülol (vagy mi a fasz) bázisú a DOT 5.1, mint a DOT 4. A sima DOT 5 viszont kinyír minden gumialkatrészt, ami a fékrendszerben van, azért nem szabad olyat tenni bele.
Az egész rendszert mosd át vele, minderre elég egyébként fél liter.
A keveresre vonatkozo intest mastol is hallottam, elfogadva. Az 5.1 magasabb forraspontu - tehat elvben jobb, ez vilagos. Viszont eppen a csomosodas a bizonyiteka annak, hogy az eltero DOT-szamu fekolajok eltero anyagi osszeteteluek (esetleg mas bazisuak). A Ninjaba DOT 4 az eloiras.

Biztos nem marja meg a karmantyukat a DOT 5.1?