Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaja, de effektíve óra szerint sem fog többet menni egyik fokozatban sem. Max 6-ban, ha eddig nem bírta leforgatni. De a Ninjáknak nincs ilyen gondja!
akkor egyről beszélünk,Gps szerint 100 az óra szerint több lesz.tehát többet mutat a valóságnál. .
Mert azoknál nem volt igazi teljesítmény!
30 egynéhány,meg 50 egypár lóerőből nincs mit leáttételezni,mert túl rövid lesz!(terepmotorozás más téma!)
De 140 -ből már lehet lecsípni,még akkor sem lesz túl rövid,viszont könnyebben ugrik!
Az nem tudom ?% ,de a leáttételezés néha rosszabb gyorsulást eredményez. Még a bandittal jártam úgy, kipróbáltam a -2-őt és lenyomtak, (meg az idő is rosszabb volt), mint -1-el. Meg a 125-ösön is próbáltam utcán, de szarabb volt. Nagyon hamar elforgott....
A kilencesnél 7%-ot jelentett elől a -1 fog,mert amikor én 100-zal mentem,akkor a Tiéddel óra szerint 107-tel,és 100 km után a tiéd 107-et mért.
Ez gyorsulásnál is 7 % előny.
Igen,mert a kihajtó tengely fordulatából számol!
ez az, h amiatt nem fog többet mutatni. Eddig az összes motorom le volt áttételezve és egyik se mutatott többet. Úgy jön ki, h ha valakivel mész pl 100 valós kilómétert a tiéd 10..-at fog mutatni. Meg ha mennek előtted 100-al, neked óra szerint többel kell menned, h ne maradj le.
ha az első lánckeréktől kapja a jelet akkor többet fog mutatni .
Ha lecsúszna a pia,akkor nálam se lenne ilyen nagy a baj,de kb. egy hónapja úgy beb@sztam,hogy azóta a gondolatától is kiráz a hideg!
Akkor téged most a kíváncsiság tutira hazahoz!
Én effektíve nem unatkozok. De a karácsonyt én is utálom. Lehet szilveszterre se megyek haza. Bár a kipura már nagyon kíváncsi vagyok
Mi az ábra odakint?
Engem már megöl az unalom!
Utálom a Karácsonyt!
tévedés! Az óra ugyan annyit fog mutatni, azonos fordulaton. Csak valóságban kevesebbel mész.
ravasz ,na tavasszal ha leáttételezem akkor 1esben óra szerint az enyém is 200at fog menni.a valóságban meg százat .
Nem!
Csak ügyes!
a csalója , .
Aha.
kisebb van neki elől 1el , ?
A -1 fogat elől is számold oda,mert az igazsághoz az is hozzá tartozik,és az egy ilyen motornál rengeteget számít!
+a nyomatékgyorsulásnál a súly is sokat számit. megtankolva 245kiló a kicsike .
tudom,h miről beszélsz az azért van mert tul hosszura csinálták az áttételt gyárilag,h kezelhető legyen,meg alacsony fordulat legyen 6osban,h ne egyen 10litert.de ahol a 10es elfogy 6ban ez még vígan tolja magát előre.na ezért kap az enyém hátra plusz,előre minusz egy fogat.nem kell nekem,h 5ben 300felett menjen,bár akkor egyesbe még ennyit sem fog menni ,elbaszták a leosztást ez van .de nem adnám oda semmiért .
Ami engem meglepett, h 6-ból nyomatékgyorsulásra igen lemarad a 12-es! Pedig 15-20nm plussza van.
jó nektek a 12es nem megy 1esben 160at ,de 5dikben szabályzás előtt eléri a 299et és letiltja a végtiltás 10-11ezer között.
ez érdekes mert ezek szerint hosszabb az áttételem mint nektek,de egyesben meg rövidebb ,kitudja,h hogy van ez .
Az enyém 12300-at forog 300nál,de nem forog tovább.mondjuk 12500nál adja le a legnagyobb erejét.szoval valoszinü,még menne,ha az elektronika nem állitaná meg...