Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

adok én nektek ,az uj indexed unatkozni fog a motorodon ugyanis gyorsuláshoz,meg 300hoz van szokva ,most olyan mint ha nyugdijaztam volna .kép az perceken belül .
Azt a szíp lámpát elrontanni azza a csúnya motorral.
Eksőn! Kép mikor lesz a lámpárol?
Köszi! De csak pízé fogadhatom el. Hónap leugrom.
helló urak,Jimmy báttya jöjjön majd aszt tegye vissza a motorját a felujitott helyére,és kap egy garnitura indexet karácsonyra .
Edeme89 Az enyimé és produkált ilyet a két héttel ezelőtti motorozás alkalmával. Ha hosszabbat áll 5-6 hét szokott így csinyáni. Magától meg javult kis idő elteltével.
Na, a gyertyákat,légszűrőt ellenőriztem szétszedett állapotban. Légszűrőt kipucoltam, gyertyák tavaly cseréltek valószínűleg, mind tisztaságra, mint elektródailag szép őzbarna, azokkal szerintem nem lehet baj. Októberben nem volt ez a baj, lerakás előtt csinálta egyik napról másikra, meg még most is. A tank teljesen le lett engedve, most új benzin van benn. A karbiban maradhatott a régi benzinből.
Aha vizsga megvan Pipi! A többit leszarom! Benne van a közlekedésben! Kell egy bal első lámpa (az új is csak 8ezer!) a motorháztetőt meg kikalapálom aztán sanyi!Nem én vagyok az autóért az van értem! Arra kell hogy A-ból B-be elvigyen!Az hogy hogy néz ki mellékes számomra!Asszonyálllat meg nem kicsit osztotta az észt utána! Egész úton hazafelé!
Sedu a tizes idomot nem én árulom hanem ddt500!
Jaa a peugeoton semmi nem látszódott! Nem is érdekelt az egész!én nem figyeltem! Azt a barom rendőrt figyeltem aki irányított! Elég nagy volt a dugó! Elbambultam azt kész! Ennyi!
Az ő motorján a gyertyapipa egybe van a trafóval.

Vedd ki a 4 gyertyát és fényképezd le őket, megtávgyógyítjuk. Vagy add oda bogyónak megjáratja egy kicsit, lehet hogy csak el van lustulva.
Tipp: vizes benzin. Engedd le a 4 tartályt, illetve meg kell nézni az alapjárati (legkisebb) fúvókákat, hogy tiszták-e. Lehet még gyertya, gyújtótrafó, sok minden.
Sajnálom. A baleset után működött a másik féklámpája?

Küldd el a csomagot egy hűtőszekrény dobozában és beszállok a költségbe.
Na végre Jimyinek is megjött a jobbik esze...
Az úgy igaz ahogy leírtad a lexebb motorokat,hát a feketék még éppenhogy...

Edámi szerintem csak egy teljeskörű beállítási baj lehet, de majd a nagymesterek megmondják...
Mindenesetre én itt keresgélnék gyertya,karbiszinkron,(üa szint) szelephézag,szűrők, üzemanyag minősége... illetve esetleg gyertyapipák soxor megtréfálja az embert)
Jó estét!
Pipinek és Canárynak van a legszebb motorja a többi csak silány utánzat!
Ez a fekete még épp hogy elmegy.
Na, naggyából összedobtam a motort, holnap befejezem.

A motor vízcsöppös, sáros, és a képnek is ritka szar a minősége. Majd holnap lesznek normális képek.
kapni fog még pár matricát, meg elvileg fehér felnicsíkot a zöld helyett. majd meglátom.

Egy kérdés: még mindig ,,dadog-rángatózik" 1-2ben egy bizonyos fordulatig, aztán elkapja rendesen. 3-ban már nem. Mi lehet a gond? elviekben tavaly volt karbiszinkronon.
De a vizsga megvan nem... Ez a lényeg
még jó,h a múltkor kilakatoltad . .
Na a mai nap fasza volt!
Legyaláztam az Escort elejét, ráadásul kaptam egy 5 rugós helyszíni csekket!Beleszáltam egy 307 peugeotba!Besatuzott előttem egy kereszteződésben! Ennyit a karácsonyi bevásárlásról! Nincs valakinek elsőlámpája escorthoz?
Üdv Canáry!

januárig itthon!
Bogyónak vagy Z1000-ese lesz vagy ZX10-e. Az egyik már gyárilag is alkalmas bohóckodni, a másikra még kell egy jó kormány
240-ért ez nem fostalicska,főleg + 1 blokkal!
Szerintem.Ez egy Kawa,a múlt századból ugyan,de nekem tetszik.
No. 2
reggelt