1 fazon!92-es750w,akrapovics karbon dobbal,polisport fejidom,alu kormány kiemelővel,uj első hátsó fogaskerék uj faszomtudja mien gimigyürüs lánc!(negyven kétfogas hátsó fogaskerék)2.-ba keró gázra r-6 faridom acél hátsó konzol acél kilépő uj gumák igaz nincs felrakva rá de adom hozzá!olajat nemeszi most cserélva(castrol Actevo X-tra 10w40 még van 1 flakonnal)nemzörög nem füstöl!polirozott váz és felnik!én figternek alakitottam át de megvan az eredeti idomai is plexi nélkül!hibái:szakadt gázbovden(az 1 ik)kuplung 8000után megcsuszik nem mindig de nincs mit tagadni kuplungolni kell!papirjai vannak csak nemirattam átt és a jardon van de ha átiratják visszaadják!iár 280!ha 1 megközelitő árat nekapok érte akkor megtartom ütni vágni!
Gondoltam én is arra,hogy esetleg elforgott a kerék,de harmadikba 8 - 9000 környékén már 200 körül jár a km óra,így ezt el is vetettem!Annyira azért TALÁN mégsem erős a gép!
A lamellákat a NAGYVAS-tól rendeltem,23500 volt,ha jól emlékszem,+ 3000 a rugószett.
Így tehát most van egy ELADÓ kopó lamella garnitúrám féláron,gyári vastagságúak!
Canáry mégy megint hajókázni?
OOO de sajnállak, Kína messze van, ha jósejtem pont alattunk...
Cunamikra vigyázzál, nehogy sérüljön a rakomány, jó utat...
Na nem tudom mi az összefüggés, de amikor az első köröket róttam a 9-esel, olyan volt a váltás mint a vaj Persze nem sokat mentem így vele, mivel motorvásárlás után szeretem az ilyeneket kicserélni.
Na került bele Castrol X-trm 10-40-es. Kb. 500 km-er megtétele múlva igen f@ssá változott a helyzet a váltás terén, de nem tudom ez az olajjal összefüggésbe van-e Mondjuk ette is rendesen 5000 km-er után Jimyvel lecseréltük fuch versenyolajra, de a helyzet nem változott. Állítólag ezt kevésbé zabálja a masina, bár megmondom őszintén még nem ellenőriztem azóta szűk 1000 km-er került bele. Namármost váltani ugyanolyan gáz. 1-ből kettőbe, nagyon darabosan vált, 3-ikba valamelyest már jobb illetve a többi sebességnél is. (vagy csak már nem figyelem mert akkor már izgalomba vagyok mint egy szép asszonyon )
Szeki annó írta, valakinek, hogy a fémlamellákat is ildomos néha cserélni, lehet itt is az a baj Egyébként nem dobálja ki a sebességeket meg ilyenek, úgyhogy bízom benne tényleg csak kuplung...
Elég ritkán pippelem a gépet, de utolsó emlékeim szerint nekem a leömlők, vagy legalábbis a könyökhajlat merő rozsda.
De mivel nem igen látszik ki, így kevésbé csúfítja e gyönyörű motor szépségét, tehát nemigen zavar...
Valahogy úgy születtem, hogy a fiat márka sosem érdekelt, és nem szándékoztam még szalonban sem nézegetni őket, lehet talán a haveromb polski fiatja hagyott bennem mély nyomokat, mikor 4-en mentünk vele néhányszor discóba. HA épp nem fiatnak hívták volna, ki tudja, lehet azóta fiat furgonom lenne...
Jellemzoen az osszekotocso folott lilulnak, kevesse szamit az osszekotocso altal biztositott huzat. Ettol meg lehet igazad, hogy az is szamit. Pl. a Z750-en a ket szelso is ossze van kotve egy hosszabb csovel.
Köszönöm szépen ez lesz majd!De sajna most már helyem sincs,meg pénzem sincs ,majd március körül visszatérek rá.Addig alszik a Szívem De ez csak ritkán fordult elő és csak 1-ből 2-be váltásnál Amúgy szuper a váltó is.
mikor indulsz? én mindjárt szedem össze a cowboyokat és vissza battára,állítólag nem bírták leküzdeni az utolsó deciket, na majd ma este lesz késdobálás. pesten már esik az eső.
MINDENKIT SZÉPEN MEGKÉREK HOGY A FIAT MODELLJEIT CSAK NÉZEGESSÉK A SZALONOKBA, ÉS NE TESSÉK HAZAVINNI ŐKET ÉS NÉVRE ÍRATNI, MA ÜLT MELLETTEM EGY FIAT MÁRKA SZERELŐ ÉS AZT MONDTA HOGY A 30E KM-T FUTOTT GRANDE PUNTÓBA 300E FT AZ ELEKTROMOS KORMÁNYSZERVÓ ÉS HA MENETKÖZBEN DÖGLIK MEG MEG IS ÖLHET, ŐT A PADKÁRA KORMÁNYOZTA A HIBÁS ALKATRÉSZ, HA A SZEMBEJÖVŐ SÁVBA RAKTA VOLNA MÁR NEM BESZÉLNÉNK.
nem! nem! nem! B-s hengerfejet vittek el,nekik ért az elmondásuk szerint az össz kipu szelep a dugókba, ők mondták én hallgattam. a C-s hengerfejből AL hulladék lehet mert nem romlik, nem keresik,ergó nem kell senkinek. C-s blokkomra azt mondták nem kell senkinek,ezért próbálok építeni belőle v.mit.jelenleg garázsdísz. de csak egy seggem van.
neki zxr 750 van nem 9.de az is olajos,érdemes megnézni a kuplungkar betétjét nincs-e át lyukadva,kikopva.alsó-felső munkahenger szétszedés tisztítás olajcsere, alsónál szivárgás ellenörzése, a kuplung tolórúdjának ellenörzése méretre-vannak akik rövidítik sufniba- és az hogy megvan-e a kis betét a tolórúd és az alsó munkahenger között.magán a kuplung kosáron csak tísztítás-centrifuga szűrő- kopó lamella méret ellenörzés,kinyomó rugó méret ell, fém lamella kopásvizsgálat. ha már levetted a kuplung deknit generátor lánc feszítés, ha nem találtál kirívó hibát úgy rakd össze a fém és kopó lamellákat hogy keverd meg őket mint a magyar kártya lapokat. ha kb 5-800 km ig álom kuplungod és váltód lesz akkor annyit még megnyertél,de ha azután vissza áll az előző régi állapot akkor tudod hogy kompletten csere. TAPASZTALAT.
szerintem meg azért olyan mert az a két cső össze van kötve,és abban másként kalamol a kipufogó gáz a két belső az enyémen legalább is össze van.
fújd le matt feketével aztán annyi
A ket szelso kek, a ket belso barna. Ertelemszeruen azert, mert a szelen higabb a keverek. Ez szerintem normalis jelenseg osszel. Hul az ido es a szelso szivocsonkok jobban lehulnek. Termeszetesen utana lehet menni a beallitassal, de senki nem szokta hetrol hetre ujraallitani a karbisort csak azert mert hul vagy eppen melegszik az ido. Igazad van, de nem hiszem, hogy ez a jelenseg gondot okozna.
Ez tényleg szép. Igazi mad-max motor volt, mégsem lila a cucc, csak középen egy picit oxidált. Nem lesz a motorodnak baja, hogy kék, de ha csak az egyik kék az gyanús.
Én még mindig kéknek látom a baloldalit, a többi barna, mint az enyémen volt. Lehet az én monitorom rossz.
Ez a kilences rendszer, sajnos a hengerfej felőli része nem látszik. Az alul látható kék folt úgy keletkezett rajta, hogy oxigénnel meggypirosra hevítettük, hogy a horpadás kijöjjön belőle.
A motorblokk nagyon jó állapotban van, nem füstöl, nem csörög, könnyen indul. Rakott rá egy Akra dobot is. Megvannak a gyári idomok is illetve most egy R6 faridom van rajta. Nemrégen vett rá egy pár nagyon jó gumit. Sokkal strapabíróbb szerkezet, mint az újabb 750-esek.
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
A lamellákat a NAGYVAS-tól rendeltem,23500 volt,ha jól emlékszem,+ 3000 a rugószett.
Így tehát most van egy ELADÓ kopó lamella garnitúrám féláron,gyári vastagságúak!
Ezt nevezik teljes hasonulásnak...
OOO de sajnállak, Kína messze van, ha jósejtem pont alattunk...
Cunamikra vigyázzál, nehogy sérüljön a rakomány, jó utat...
Na került bele Castrol X-trm 10-40-es. Kb. 500 km-er megtétele múlva igen f@ssá változott a helyzet a váltás terén, de nem tudom ez az olajjal összefüggésbe van-e Mondjuk ette is rendesen 5000 km-er után Jimyvel lecseréltük fuch versenyolajra, de a helyzet nem változott. Állítólag ezt kevésbé zabálja a masina, bár megmondom őszintén még nem ellenőriztem azóta szűk 1000 km-er került bele. Namármost váltani ugyanolyan gáz. 1-ből kettőbe, nagyon darabosan vált, 3-ikba valamelyest már jobb illetve a többi sebességnél is. (vagy csak már nem figyelem mert akkor már izgalomba vagyok mint egy szép asszonyon )
Szeki annó írta, valakinek, hogy a fémlamellákat is ildomos néha cserélni, lehet itt is az a baj Egyébként nem dobálja ki a sebességeket meg ilyenek, úgyhogy bízom benne tényleg csak kuplung...
Elég ritkán pippelem a gépet, de utolsó emlékeim szerint nekem a leömlők, vagy legalábbis a könyökhajlat merő rozsda.
De mivel nem igen látszik ki, így kevésbé csúfítja e gyönyörű motor szépségét, tehát nemigen zavar...
Valahogy úgy születtem, hogy a fiat márka sosem érdekelt, és nem szándékoztam még szalonban sem nézegetni őket, lehet talán a haveromb polski fiatja hagyott bennem mély nyomokat, mikor 4-en mentünk vele néhányszor discóba. HA épp nem fiatnak hívták volna, ki tudja, lehet azóta fiat furgonom lenne...
MINDENKIT SZÉPEN MEGKÉREK HOGY A FIAT MODELLJEIT CSAK NÉZEGESSÉK A SZALONOKBA, ÉS NE TESSÉK HAZAVINNI ŐKET ÉS NÉVRE ÍRATNI, MA ÜLT MELLETTEM EGY FIAT MÁRKA SZERELŐ ÉS AZT MONDTA HOGY A 30E KM-T FUTOTT GRANDE PUNTÓBA 300E FT AZ ELEKTROMOS KORMÁNYSZERVÓ ÉS HA MENETKÖZBEN DÖGLIK MEG MEG IS ÖLHET, ŐT A PADKÁRA KORMÁNYOZTA A HIBÁS ALKATRÉSZ, HA A SZEMBEJÖVŐ SÁVBA RAKTA VOLNA MÁR NEM BESZÉLNÉNK.
fújd le matt feketével aztán annyi
mennyi az ara?
Kifényeztem a csövet, jöhetsz érte
Ez a kilences rendszer, sajnos a hengerfej felőli része nem látszik. Az alul látható kék folt úgy keletkezett rajta, hogy oxigénnel meggypirosra hevítettük, hogy a horpadás kijöjjön belőle.