Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem ertelek... Ennek az egvilagon semmi baja nincs. Ilyen szep leomlosort keveset lat az ember. Erdemes lett volna megskubiznod, hogy nekem anno a Z750-en hogy nezett ki. Felul kek zold lila, alul szetrohadva. Ezek bevonatolt acel otvozetek, amiken izzasig melegitenek a gazok. Neha igy kapjak a jo kis vizet, sarat. Az lenne a csoda, ha nem szinezodnenek el.
Na ilyen:
motobogyo!
evjarat ?papir? ara? mennyire vizes?:) kibir meg 1 eve?:)
Na igen,azért annyira nem durva,mintha most jött volna ki a szalonból
Tényleg ritka hogy ilyen jó állapotúak a leömlők,ezt már megjegyezte más is.Meg egyáltalán a motor korát,meg állapotát
En olyan motort meg nem nagyon lattam, amelyiken a leomlok ne lennenek lilak es/vagy erosen oxidaltak. Szerintem nem kell megijedni egy kis lilulastol.
Hűtés nélküli használat kizárva,a hőfokmérőm még nem ment 4 kocka fölé,ez a motor gumit nem füstölt mióta a tulajdonom.ha szegény a keverék az árt valamit?a fogyasztása tökéletes
Én még nem vettem észre,pedig már 5500 van az olajban.Állítólag a kuplungom is gyári
Kawaszeki! Vigyázzá a cowboyokkal, nehogy túl legyetek a barátságon
OK, csicseregj
ebs vagy mi a franc
Az különben sem a kuplung csúszik, hanem a kipörgés gátló működik.
jimy mindjárt hivlak
Jó reggelt!
1997-ig volt olajos a kuplung. 98-tól bovdenes.
A felső munkahenger tüskéje ebbe a bisbasba megy bele. előre tolod a fékkart akkor látod.
Persze ezzel kezdem majd ,de csak tavasszal.Olajos,igen!
nekem a fékkarban van 1(szeki ezt jobban eltudja mondani)koptató szem.az volt sz@rrá kopva.attól függött hogy ált úgy emelt a kar.
bocs olajos vagy bovden
majd"a nagyok okosabbakat mondanak"szerintem próbáld az elején fékolaj csere viszonylag olcso.ha nem változik akkor tovább.ne egyből a legdrágábbal kezdj
Sziasztok!
Bocs,hogy bepofátlankodok ide a nagytesókhoz
Olvasgatok és ez a gondom nekem is néha.
Nálam 1-ből 2-be váltásnál fordul elő ilyen csúszás,persze min 10000ig kihúzatásnál . De ez sem mindig.Nem lehet,hogy rossz már a kuplungomnál az olaj?Nálam olajos a kuplung.A kilencesen is?Szóval arra gondolok,hogy nem old ki a kuplung rendesen a rossz olaj miatt.Ezt érezni a karon is,hogy nem mindig nagy az "útja" van hogy nem megy mindig teljesen ki,csak rövid úton jár.
Az enyémen induláskor érezni hogy hullámzik,szeki is mondta hogy megvannak foltosan égve a fém lamelláim.esetleg olyat nem tud valaki?
délután mennem kell dolgozni ennyit az itthon létről
Szeki ezeket te árulod?
motobogyo, az apróban keresnek gsx-r 750-t,nézz rá hátha tudtok bótolni.
Nekem a tuningolt RS250-em csinálta, de csak 6.-ikban 9-ről mindig átugrott 10,000-re a fordulat, nem érdekelt. Nem a kerék forog el véletlenül? A lamellákat mennyiért vetted?
Szerintem 2 oka lehet, ha hosszan kékes lila színűek a leömlőid. 1 szegény a keveréked, 2 kemény hűtés nélküli használat (gumi füstölés pl.).