Hy Edem! Te is úgy jártál mit az öcsém az enyémmel a nyáron, még semmi fejlemény nálunk! Az a lényeg nincs bajod. Sztem mindenképpen cseréld le a fékcsövet ha van, teljesen más, jobb lesz. A dadogás lehet kezdődő gyertya probléma, találkoztam már ilyennel.
Rég jártam már itt a fórumon, olvasgatni szoktam amit írtok, csak nemigen tudtam mit hozzátenni.
Sajna a múlt hét az nem az enyém volt, ahogy ez az év sem az enyém (merem állítani), elémjöttek, szépen elcsúsztam a csacsimmal
Várom biztosító mennyit perkál ha perkál... ilyen kukacoskodó egy genya kárszakértőt se láttam még...
oldalidomok, kipu, lámpa, fejidom, tükör, lábtartó stb sérült.
Az idomokra javítást vett felpedig törtek is nem csak horzsolódtak, a kipufogó horpadt + horzsolt = javítható... adok én neki utószemlét...
Óra szerint 14000 mérföld, de megvolt róla győződve, hogy az 114000, ahhoz képest jól tartotta magát a karcmentes motorom...
Remélem decemberig megoldódik a téma, aztán karcmentesen újra várhatom a szezont
Lehet megköveztek, de fekete színt néztem ki magamnak De zöld is marad kis mértékben... majd meglátjátok... de ez csak a jövő zenéje.
Amúgy egy kérdés, sérülés előtt (nem is tudom minek mentem motorozni) 1-2ben kicsit dadogott a motor egyenletes gázra, aztán elkapta mint még soha, 3ban már nem.... Érő gyertyacsere, vagy koszos légszűrő(4500km-mel ezelőtt pucoltam), esetleg más probléma is vár rám?
Úgy sajnáltam szegény mocit
A fém fékcsövek örök életűek? Kaptam egy pár használtat, nincs rajt sérülés, érdemes lecserélni a simát? Két azonos cső, gondolom egy dupla hosszúságú fenti csavarral kell becsavarni a munkahengerbe?
Bár majd télen ráérek kérdezgetni.
Előre is köszi!
Nekem van valtom+kuplung ha eredek