és ha megnézitek mind vfr mind zx topic 05 ápr. indult, a vfr a harminc valahanyadik hsz-nál tart, az zx az ötszáz......, ki sem merem irni mert lehet már haccáz! most vagy a zx topic szerel többet és a vfr motorozik, vagy mi vagyunk többen és mi motorozunk többet!
igaz jimmi a vfr topicba irtam annó, és össze akadtam egy fórumossal, mint sedu a thebearral. csak azt vettem észre hogy az emberem a net előtt ülve állapította meg hogy a vfr egy fasza motor, én meg szétszedtem párat,és tudom mit beszélek. pl a kormánycsapágyat irtam hibának amit használt motor vásárlásakor érdemes megnézni,amin ő term.kiakadt. a vfr kormánycsapágyat igen nehéz cserélni és a profik más csapágyat raknak a golyós helyett, amit nem egyszerű cserélni, és ha sufni tuningba készül akkor igen össze szokták verni az alsó villahidat, és a másik csapágy a gyári ár töredéke.természetesen kiváncsi voltam a reakcióra, tehát ő kormánycsapágyat nem cserélt, de osztotta a tudást. most vittek el egy 9-es hengerfejet tőlem,a régit akkor szervizelték 50 forintért és a tulaj is furcsállotta a motor járását, a kipufogó szelepsor elmondásuk szerint beleért a dugattyúba,sztán az egyik szelep bele is állt. hajrá babolcsai néni! hadakoztak az adatlappal meg amit hozzám lehet vágni, én pedig tisztességesen elköszöntem a vfr fórumtól, a gyagyás még mindíg írogat nem vette észre magát, hát van ilyen. most vfr-el nyomom, de azon dolgozom hogy a ninjára tegyem a seggem.
tescós energia italos doboz kettévágva a feles pohár.
hogy ment a fuvar canáry mester? szerda magasságában leszek, ez rossz hír sedunak biztos várja már a légbeömlőt.
épp most esett el valamelyik józan csóka a rántott tojásos padlón!
valami gáz van odakinn, molesztálják a kajamaradékra összesereglett macskákat
á dehogy fog velük forogni a manzárt tető, a házi borból én is ittam egy decit, a dankót is megkóstoltam,de ennyi holnap én vezetek, ők meg alszanak a pályán, gyöngyöstől meg az út kelti őket.
most kapták meg a másik 0.5l-t, csattognak a cigi gyujtók, és énekelnek,van már pornó cd is csak ez a laptop nem veszi be. holnap csak egy komplett manzárt tetőt kell le zsindejezniük, én csak kiviszem őket és nevetek majd a burájukon, ezer majom veri majd az üstdobot a buksijukban, most épp eddáznak, de máté péter is akad, meg összeszedtek egy balázs nevű csákót akitől az asszony ép válik, őt sem kell bíztatni.
viszek bogyó gumát is,de azt írtad legutóbb hogy megveszik a vasad, akkor valami változott? előttünk is lessz sikamika! kiviszem a maradék hp-t és zuhézok.
a többiek kovbojba nyomják ruhástól!
ma nem motorral voltam,hanem egy fiat ducató multijet 100 safőrjeként, a palcsi elmaradt mert asztalos melót kellett végezni pedig a szőlőtőkék között egyhengerest nyúztak,a visszaúton az m3-on csak úgy spricceltek a mátrás 1000-es bringák a 3 km-es stau-ban gödöllőnél.voda live-al nyomom ami egy 0-a, na meg acer laptoppal. a kollégáim a fa barak előtt ordítanak mint az anyátlan szamár a tőlem kapott HP hatására, és még van 0.5l falrengető.az ő barakjuk korcsolya pálya, most borítottak ki egy 15 tojásos császárszalonnás rántotta kezdeményt. ahol dolgoztunk 2l házi bor volt az útravaló, de már csak volt, multidő.
csá bogyesz!ezt még a nyáron találtam németben ahová kb 5évig jártam lomolni
sajna azóta nem jártam arra,de láttam már több helyet ha lesz időm megállok megnézem.ingyé már csak nem hagyom ott
hogy ment a fuvar canáry mester? szerda magasságában leszek, ez rossz hír sedunak biztos várja már a légbeömlőt.
épp most esett el valamelyik józan csóka a rántott tojásos padlón!
valami gáz van odakinn, molesztálják a kajamaradékra összesereglett macskákat
a többiek kovbojba nyomják ruhástól!
sajna azóta nem jártam arra,de láttam már több helyet ha lesz időm megállok megnézem.ingyé már csak nem hagyom ott