Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát igen sajnos.Megtaláltam a régi szerelőmet aki anno a cbr 919rr ben cserélte ki a váltót.Jól szerel de már csak néhány embernek.Régen a Bálint Gyula versenymotorját szerelte.
Akkor marad a szerelő.
kőbányai
soproni szüzt? :)
Az cumi, úgy nem fog menni.
Az a baj hogy semmilyen szerszámom nincs hozzá
Ha minden igaz hoznak nekem super corsa papucsokat 45 ezeré és újak! Nem tudom hogy örüljek vagy nem fogok hinni a szememnek hogy átbasztak!
egészségedre
Bakker , akkor lehet hogy az én motorom már egy bontó szökevény Mi lesz így velem? Most vagy egy hétig nem fogok aludni. De azért ma feltettem a Brigestone S20 as gumikat. Kíváncsi leszek hogy tapadnak e úgy mint a 2ct.
tudom a penz nagy ur, nekem a felso vezeto nincs benne 10ekm ota de a vezlancban kb 20ekm van.

ugymondom az anyagiakhoz merten szeretek megtenni mindent....

amugy a hengergejtomi kivetelevel a tobbi megmentheto! 99% csak azt szoktam cserelni tomikbol....

nem mondtam, hogy gond ha leszeded mivrl jellemzoen a yahahahakon nincs is az also reszrn es betudod akasztani a gyari yahaha vezlancot...
az tuti....
nem a papír számít,,,,a tapasztalat meg a rutin....
na osztottam kicsit az észt...
költöttem rá én is,,de tényleg csak ami nagyon muszály volt,és érdekes bejárta fél Európát a kis ződség....
van aki szétdobja a motort egy nagyobb túra előtt hogy nehogy ottmaradjon.. de méé?
ha itthon elmegy 5-6000-et gond nélkül , miért fosnak a nagyobb túrák előtt?
Azt hiszem hozok egy sört!
Nem azért de én inkább hiszek Szekinek. Mert lehet hogy nem diplomás szerelő de sokkal több a tapasztalata mint egy két emberkének

Ha meg ezeket nem csinálod meg évente akkor trehány "leszaromcsakmennyen"motoros vagy..
Te érted ezt ? Próbálunk ésszerű keretek közt tanácsokat adni. Kinek mi a tapasztalata. Erre mindég jön és oktat ( vagy próbál ) Én nem vitatom a szakmai hozzáértését de szerintem ilyen hozzá állással nem sok ügyfele lesz. Most gondolj bele. Elviszed egy szinkronra ,sima mezei hangolásra. És azt veszed észre hogy ott hagyod a motor árának a kétszeresét mert teljes generál csinál. Ha már szinkron akkor rezó takarítás de akkor már vez lánc csere. Utána csak kellene vez tengejt is cserélni. De ha már azt megnéte akkor hoppá hát a dugó lötyög na akkor hüvely csere. De akkor nézzük meg a főtengelyt is. És ha ez mind meg van akkor cseréljük már le az összes tömítést is. És láss csodát inkább a szalonba mentem volna egy új motort venni.
Tehát úgymond az kordába tartja a láncot.
kis pénz=kis szerelés
hibas feszito v. szakadt lanc eseten nagyobb esellyel fog jo helyen futni a lanc ez ketto ok, harmadik meg amit parnapja irtam, hogy szedjek szet ha a blokkban 70-100rkm van....
Felejts el. Már a kipufogómon jön ki az állandó ész osztás. Valószínű hogy sok mindenben igazad van, DE csak akkor ha egy vagon pénze van az embernek. Semmi baja nem lesz ha egy kis darabot le szedsz belőle. Itt egyszerű emberkék vannak akiknek az anyagiak is határt szabnak és úgy hozzák össze hogy ne legyen csillagos ég de ne is basszák el a motorjukat. Azért kíváncsi lennék amíg nem végezted el azt a híres iskolát addig is ilyen kis precíz emberke voltál? Vagy csak ott kaptad meg az agymosást? . Részemről ennyi a szerelési tanácsadás.
pörög mááárr!
vrooommmmmmmmmm,,,vrrroommmmmmm.....
brrrrrrrr
brrrrrrrr