de ezek szerint saját magadat kellene ki oktatni a váltásról mert a kuplongot nem hülyeségből találták ki a motorra
de ha már kibaszott gyorsan akarsz váltani akkor ara ott a gyorsváltó !
mert nem hiszem hogy téged olyan kibaszott jó reflexel áldott meg a jó isten hogy mindig akkor baszod a gangot mikkor el tűnt a terhelés a váltókerekekről sőt gyorsváltót is csak maximum terhelésen használják
Ha nem fekszik fel jól a felületre esetleg sérult akkor persze. Szoktak meg ugy jarni hogy lefestik a felni aztan ott nem maszkoljak ki ahol felfekszik a felnire a tàrcsa. Aztan csodalkoznak hogy uttttttt.
Ha elolvasod láthatod a hetesem váltója is ilyen, mert átkúrt a német!
Biztonsággal nincs baj, szakemberrel se.
A gond sok időt vártam rá mire elkészült és nem olcsó munka, mint minden gépmunka, persze új fogaskerék ár töredéke de bontott váltóval nem versenyképes mindig...
Kérni kell mindkettőre árajánlatot!
Hegesztésre is meg a bontott váltóra is, mérlegelni kell.
Mindig azt választom ami olcsóbb!
Mikor nekem kellett hetes váltó itthon 1db volt bontóba és horror áron, ebájról meg átbasztak és ez után a horrorárat nem akartam kiadni ha kéznél volt a a lesarkalt váltó amin a fogfelület és csapágy jó volt.
+ Még amit hozzá akarok fűzni a motor nem volt szétszedve (apro darabokra) és 68e van benne kb. Szerintem nemsok zx9r es tudja ezt felmutatni a motorján!
Az ilyen fogaskereket hogy sikerül nektek összehozni?
Nem kioktatni akarok, de nem kellene megtanulni váltani?
Vagy a gép nemrégóta a tied és ex gazda csinálta?
Tehermentes pillanatba határozott de erős mozdulattal bekő pöcinteni a váltókaron át a helyére a fogaskerekeket!
Főfele rátartasz lábfejjel, hirtelen gázelvétel és már gázadás ahogy bement!
A kapcsolókörmök ÖSSZEFELE húzzák egymást!
Ha kap olcsón hibátlan váltót.
Hogyha nem felkell hegeszteni és lemunkálni.
Engem átkúrt a szarházi náci német!
Ebáj váltó+posta hazai árak 1/3 része, oké rendeljük meg...
Nini ez nem váltó hanem 6 pár lesarkalt kapcsolókörmű fogaskerékpár :(
Persze nekem a kapcsolókörmök hibátlanok voltak de elöző tulaj miatt lógott a tengely(csapágy+fészke kuka) és így a hatodik meg másodikon a fogak egymásbaharaptak, mert nem osztókörön gördült...
...persze még így is szebb volt az a 2pár fogaskerék is, mint egy bandit váltó 2éves korában, de akkor is na! Ne csak csapágyak cseréljek meg a fészket hegeszem újra a blokkba...
Még egy váltót már nem akartam venni, jött a B terv ami ritka macskazabáló váltoknál meg veteránoknál is szokott lenni, lézerrel felpakol és lemunkál...
Nem volt olcsó! négyzetmm re kellett tejelnem de még így is megúsztam a náci által átkúrt rom ára+utazás+hegesztés és lemunkálás ára együttesét nézve pont a hazai váltók árából kb....
Tanulság többet ebájról olyat ami drága és ahoz képest gyanúsan olcsó SOSE!
Vagy vegyem fel kerékre és ugy toljam végig, akkor nem kell ráhasalnom és még a kozmodiszket sem szükséges felvennem a ruha alá mert tuti nem fog fájni a hátam
de ezek szerint saját magadat kellene ki oktatni a váltásról mert a kuplongot nem hülyeségből találták ki a motorra
de ha már kibaszott gyorsan akarsz váltani akkor ara ott a gyorsváltó !
mert nem hiszem hogy téged olyan kibaszott jó reflexel áldott meg a jó isten hogy mindig akkor baszod a gangot mikkor el tűnt a terhelés a váltókerekekről sőt gyorsváltót is csak maximum terhelésen használják
Biztonsággal nincs baj, szakemberrel se.
A gond sok időt vártam rá mire elkészült és nem olcsó munka, mint minden gépmunka, persze új fogaskerék ár töredéke de bontott váltóval nem versenyképes mindig...
Kérni kell mindkettőre árajánlatot!
Hegesztésre is meg a bontott váltóra is, mérlegelni kell.
Mindig azt választom ami olcsóbb!
Mikor nekem kellett hetes váltó itthon 1db volt bontóba és horror áron, ebájról meg átbasztak és ez után a horrorárat nem akartam kiadni ha kéznél volt a a lesarkalt váltó amin a fogfelület és csapágy jó volt.
Tavasszal már rángatozott + 2x felmentem a Mátrába utánna már nem is vette be!
Nem kioktatni akarok, de nem kellene megtanulni váltani?
Vagy a gép nemrégóta a tied és ex gazda csinálta?
Tehermentes pillanatba határozott de erős mozdulattal bekő pöcinteni a váltókaron át a helyére a fogaskerekeket!
Főfele rátartasz lábfejjel, hirtelen gázelvétel és már gázadás ahogy bement!
A kapcsolókörmök ÖSSZEFELE húzzák egymást!
Hogyha nem felkell hegeszteni és lemunkálni.
Engem átkúrt a szarházi náci német!
Ebáj váltó+posta hazai árak 1/3 része, oké rendeljük meg...
Nini ez nem váltó hanem 6 pár lesarkalt kapcsolókörmű fogaskerékpár :(
Persze nekem a kapcsolókörmök hibátlanok voltak de elöző tulaj miatt lógott a tengely(csapágy+fészke kuka) és így a hatodik meg másodikon a fogak egymásbaharaptak, mert nem osztókörön gördült...
...persze még így is szebb volt az a 2pár fogaskerék is, mint egy bandit váltó 2éves korában, de akkor is na! Ne csak csapágyak cseréljek meg a fészket hegeszem újra a blokkba...
Még egy váltót már nem akartam venni, jött a B terv ami ritka macskazabáló váltoknál meg veteránoknál is szokott lenni, lézerrel felpakol és lemunkál...
Nem volt olcsó! négyzetmm re kellett tejelnem de még így is megúsztam a náci által átkúrt rom ára+utazás+hegesztés és lemunkálás ára együttesét nézve pont a hazai váltók árából kb....
Tanulság többet ebájról olyat ami drága és ahoz képest gyanúsan olcsó SOSE!
Vélemények ? Ez lehetett a problemo, hogy kidobta a 3ast?