Igen, én is erre gondoltam, azért nem szeretnék manuálisat. Meg persze boncolgatni kellene, hogy a lánc zörren-e be, de szerintem tuti az lesz a hangja miatt.
Időnként igen, természetesen. Használattól függ, hogy mikor és mennyire. De ha kényelmet szereted akkor ne szopasd vele magad. Én mindenesetre idén átrakatom manuálisra a pályázás miatt-
Akkor ok, reméljük ami most jön tárcsa is olyan, ami 4,5 a gyári max. Én 5-öset vettem bele, mert ez volt, és simán belemegy a 99-esé is - próbáltam, ugyanis most utángyártott 5 mm-es tárcsa volt, de úgy elkopott mint a szar, amint pályára vittem a gépet és kapta az ívet.
Mielőtt szétszeded a vezlác feszítőt, csekkold le, hogy lefogod a hátsó lábtartót és úgy ráncigálod a gázt, nekem ugyanis az zörren be Egyébként ha feszítő, akkor az új itthon elég drága, 20-30K tétel...megoldás: manuális feszítő
JA, meg amit hirtelen nem találtam:vezérmű lánc +a feszító patron mit kóstál újonnan? Alapjáratról nagy gáz álló helyben, bezörren időnként, gondolom a lánc lesz az, még nem szedtem szét.
Tudom ma még csak hétfő, de hétvégén összetudunk futni?
ez DFI?
ha lenne kessss azonnal mennék érte.
Mielőtt szétszeded a vezlác feszítőt, csekkold le, hogy lefogod a hátsó lábtartót és úgy ráncigálod a gázt, nekem ugyanis az zörren be Egyébként ha feszítő, akkor az új itthon elég drága, 20-30K tétel...megoldás: manuális feszítő