Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez suzuki kompatibilis, vagyis olajkályha

Tudom ma még csak hétfő, de hétvégén összetudunk futni?
basi

ez DFI?
ha lenne kessss azonnal mennék érte.
Megyek tentizni, holnap felhajintom az új tárcsákat, aztán jelentkezek, hogy jó lett-e:)
Igen, én is erre gondoltam, azért nem szeretnék manuálisat. Meg persze boncolgatni kellene, hogy a lánc zörren-e be, de szerintem tuti az lesz a hangja miatt.
Időnként igen, természetesen. Használattól függ, hogy mikor és mennyire. De ha kényelmet szereted akkor ne szopasd vele magad. Én mindenesetre idén átrakatom manuálisra a pályázás miatt-
Ez sajnos nem a lábtartó lesz:((((( Az egész szép ár:((( MAnuális feszítőt mindig utána kell állítani?
A gyári vezlánc 14-15K körül van itthon...azt kifelejtettem.
Akkor ok, reméljük ami most jön tárcsa is olyan, ami 4,5 a gyári max. Én 5-öset vettem bele, mert ez volt, és simán belemegy a 99-esé is - próbáltam, ugyanis most utángyártott 5 mm-es tárcsa volt, de úgy elkopott mint a szar, amint pályára vittem a gépet és kapta az ívet.

Mielőtt szétszeded a vezlác feszítőt, csekkold le, hogy lefogod a hátsó lábtartót és úgy ráncigálod a gázt, nekem ugyanis az zörren be Egyébként ha feszítő, akkor az új itthon elég drága, 20-30K tétel...megoldás: manuális feszítő
JA, meg amit hirtelen nem találtam:vezérmű lánc +a feszító patron mit kóstál újonnan? Alapjáratról nagy gáz álló helyben, bezörren időnként, gondolom a lánc lesz az, még nem szedtem szét.
Akkor lehet dezertálok az USÁ-ba.:)
Igen, az enyémre is 4 mm van írva, 98-as a moci.
Igen, egy pár...ott 100 dollárért mennek a bontott jó tárcsák párban. Durva árak vannak odaát. ZX10R hátsó rugóstag 60-100 dollár
4,5 a cserelimit elvileg Kivéve az első generációs C-ét, ott 4 mm de ott az új tárcsa is csak 4,5 mm (99-től 5 mm és 4,5 a limit)
A 21ezres USÁNKA tárcsa az egy db, vagy pár volt? Mert ha pár, tényleg nem volt sok.