Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs, de béna vagyok.Hol bírom frissíteni a fórumot, a legfrissebb hsz-ek miatt?
Motobogyó!
(bocs, befagytam, most fórumozok először)
Hogyan Sikerült a tárcsát megmenteni? Gondolkoztam én is a szegecseken, hogy valahogy újra kéne mókolni, de látok benne némi veszélyforrást amiatt, hogy fix a munkahenger, és nem úszó.Elvileg gyárilag is kéne, hogy engedjen egy kicsit, de ha full fixre verem, nem bizti, hogy jó lesz.Neked bejött?
Bocs azt hittem az újabbik. Mindkettő egyforma bénán néz ki.

Bükkben motoroztam a fiatalabbal, általában kanyar közepére jött ki a vtec váltás elég idegesítő volt. A végén lehetett élvezni, de a kúthoz majdnem tolni kellett
Az újabb 750-es jó gép volt, csak már ócska a futóműve, fékje jelképes, motorjában sok a km. Van hozzá jó állapotú hátsó rugóstagom eladó (900RR-re lett cserélve).
S most milyen van benne mert nekem is cserés lessz !
De sok a bajod :)
Én motoroztam ma is inkább :)

Szeki: jövőhétvége pipa vásárlás?(mai napot kibírta a hackolt pipa)
Pedig megette és a pláne hogy egy vagyon volt a betét
A kínai egy darab szar. Ha csak túrázgatsz oké, de amint elkezded tolni neki pályán, elkopik mint ha ott se lett volna.
Pedig épp a gyárinak nem kéne megennie
Stiler,a tárcsákat meg lehet menteni a ha a szegecsnél ló nekem Szekibácsi csinálta(tatta) meg
Amit linkelt az nem Vtec!
Az csak 2002-től van!
Szeki mi tart vissza hogy külföldön dolgozzál, vagy annyit tanulj hogy megkeresd havonta egy R1 árát?!

Kerékcsere fél perc ha béna vagy, egyébként sokkal kevesebb
Régi motorom
Fordulat függő. V-tec váltás alatt döglött, utána zabál és nem megy sokkal jobban. Átlagtól jobb motor, de inkább ezeket tankolnám.
Slyer adatlapod frissíthetnéd
A kormány lengéscsillapítót inkább pályán vagy tempós kanyarban hiányolom. Pedig már le van engedve az eleje. A első fékkel én is megharcoltam de már úgy nézz ki hogy lassan kialakul. Sajna az én tárcsáim is cserések mert gyári színteres betétet tettem bele és úgy néz ki hogy megette.
Zozó!
Én nem hiányolom, a kormánycsillapítót, mert elemeli az elejét, gyönyörűen visszateszi, és semmi szitálás nincs. Mentem egy R1-el, és kormos lett a gatyó, amikor elemelte 1-2-3-ban az elejét, és amikor visszaért a földre, csúnyán beszitált.Na én ilyet nem tapasztaltam az enyémnél egyeltalán.Mondjuk az is hozzátartozik, hogy kapott új szimmeringeket a teló+olajat.Bár előtte sem csinálta!
Nekem az első fékkel fékkel vannak/voltak problémáim. A motort pályáról (is) mentettem meg (előző tulaj). Úgy nézett ki az első fék, hogy kb 3-szor rá kellett pumpálni, mire felkeményedett. Hiába légtelenítettem, olajat cseréltem a fékben, nem segített. Ekkor következett egy felújítókészlet(alsó munkahengerek). Na ezután akkora fék lett, hogy egy ujjal bármit elérek vele. Viszont az első két tárcsa olyan szinten szét van robbanva, hogy ilyet még nem láttam, pedig megnéztem egy pár mocit, mielőtt ezt megvettem.A külső rész(amit a fékbetétek fognak) a belsőtől a szegecselnél előre hátra vagy 2-3 mm-t lógnak.Szóval teljesen gatya. Most rendeltem 2 db tárcsát használtan, mivel félek a kínaitól, mert sok a vám+posta, meg nem biztos, hogy azt küldik, amit rendel az ember.
Slyer jól bevásároltál te is általában szar a fék, szét esik a váltó, ráadásul nem is megy szóval egy rakás szar .Bütykölni nem kell mert a motorszerelő iskolában egyfolytában szerelik őket. Viccet félre téve szerintem a mai hiper szuper és a régi gépek közt az ideális motor.Van teljesítmény is és ha túrázik az ember akkor meg kényelmes. C van nekem is . Már 78000 km van benne de apró cseprő dolgokon kívül nem volt még gond vele. Amit hiányolok róla az egy kormánylengés csillapító. Kimondottan egy jó traktor motor van benne.
Szia,na és mit kellet rajta bütykölni ?Gondolom nagy baja nincs esetleg kuplungot kimunkálni ez volt a legnagyobb baja?
Üdvözlet az Uraknak, és a bátor hölgyeknek is!
Lassan egy éve vagyok tulajdonosa egy ZX9R C-nek. Édrdeklődnék tőletek, kinek mi a tapasztalata ezzel a szériával kapcsolatban.Én is szívesen megosztanám az enyémeket. A motort nem csak hajtom, bütykölgetem is, mivel vallom, és hiszem, hogy aki nem tudja, "mi minek van a motoron", az vezetni sem nagyon tudja. Bár ezzel lehet egyedüli vagyok a világban:)))
nincs,de ő vele mi lett úgy eltűnt a 10 es topikban jár ?
valakinek nem maradt meg H.limo telefonszáma?
itt is kuka